هزینه کربوکسی تراپی مو

مطمئنا ، بدترین  مشکل پیش آمده  در ظاهر هر شخص مسئله ریزش مو می باشد که بر اثر عوامل مختلفی به وجود می آید و سبب کاهش اعتماد به نفس افراد شده و موجب  به وجود آمدن  مشکلات روحی در فرد میشود . ریزش مو در اثر استرس ، مشکلات ژنتیک و ارثی بودن و یا مشکلات هورمونی به وجود می آید .
 راهای درمانی زیادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که از مهم ترین روش ها می توان به روش کربوکسی تراپی مو اشاره کرد .
در این مقاله به توضیحی ، درباره کربوکسی تراپی مو و هزینه کربوکسی تراپی میپردازیم .

 کربوکسی تراپی مو 

 همانطور که میدانید ، کربوکسی تراپی مو به تزریق گاز کربن دی اکسید گفته میشود تا با این اتفاق جریان خون در رشد موها افزایش پیدا کنند و موها بتوانند رشد خود را مجددا احیا کنند . در این تزریق ، اکسیژن  به جریان موها وارد شده و دی اکسید کربن خارج میگردد و سبب رشد موهای فرد شده و زیبایی و پرپشتی موها در افراد نمایان میشوند .

کلینیک تخصصی رنسانس برای آن دسته از مراجعه کنندگانی که متقاضی درمان ریزش مو و تقویت مو هستند پکیج PRP ، مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو را طراحی کرده است که با جدیدترین متد روز دنیا  توسط پزشک و کادر درمانی انجام می شود 
شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید

هزینه کربوکسی تراپی مو 

 مهم ترین موضوعی که برای افراد قبل از اقدام کربوکسی تراپی پیش می آید و نسبت به آن جویا میشوند ، اطلاع از هزینه کربوکسی تراپی مو می باشد و این سوال که هزینه کربوکسی تراپی چه مقدار است ؟ برای افرد پیش می آید .
 در پاسخ به این سوال باید فرمود که هزینه کربوکسی تراپی مو بسته به عوامل مختلفی امی باشد  و هر یک بر هزینه کربوکسی تراپی مو تاثیر گذار هستند ، که به اتفاق شما همراهان این موضوعات را شرح می دهیم .
 در هزینه کربوکسی تراپی مو در قدم اول  انتخاب کلینیک و متخصص مربوطه می باشد زیرا هر متخصصی در این زمینه هزینه کربوکسی تراپی را مجزا در نظر گرفته بنابراین هزینه کربوکسی تراپی ،  در کلینیک ها با یکدیگر متفاوت می باشند .
و از متقاضیان خواهش میشود در انتخاب کلینیک دقت بالایی را به خرج دهند تا کلینیکی استاندارد و معتبر را انتخاب نموده و  روشی تضمینی با قیمتی مناسب را پرداخت کنند .

کلینیک تخصصی رنسانس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از 20 سال تجربه ، مبتکر تکنیک های نوین تقویت مو و ریزش مو بوده و بنیانگذار کاشت مو به روش SUT در ایران می باشد

نکته ی دیگر در هزینه کربوکسی تراپی مو ،  تعداد جلسات می باشد  زیرا پرداخت هزینه کربوکسی تراپی ، به صورت جلسه ایی بوده و بستگی به تعداد جلسات  دارد ، که معمولا شش جلسه برای کربوکسی تراپی مو در نظر گرفته میشود .
 کربوکسی تراپی مو ، روشی تضمینی ، معتبر و شناخته شده در سرتاسر دنیا بوده که هیچگونه آسیب و ضرری را به خود اختصاص نداده است  اما با این حساب  هزینه ایی منصفانه و مقرون به صرفه ایی را نسبت به سایر روش به خود اختصاص داده که  بر رضایت مخاطبان خود افزوده است .
 به طور کلی هر فرد برای اطلاع از هزینه کربوکسی تراپی مو ی، خود باید در جلسه مشاوره حضور پیدا کند و با معاینه متخصص خود از هزینه کربوکسی تراپی مخصوص به خود مطلع گردد ، زیرا هزینه کربوکسی تراپی هر فرد  با توجه به شرایط هر شخص نسبت با سایر افراد متفاوت می باشد .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید