نکات قبل از لیزر موهای زائد

یکی از معضلات افراد امروزه علی الخصوص خانم ها شیو کردن موهای زائد می باشد. تصور کنید که هر چند روز یکبار باید چندین ساعت زمان تان را باید صرف شیو موهای زائد بدن کرده و آن را حذف کنید و این موضوع سبب آسیب جدی به پوست می شود.علاوه بر این حذف موهای زائد بدن با شیوه های رایج خانگی علاوه بر اینکه وقت گیر بوده و باید زمان زیادی را صرف آن کرد با درد و سوزش همراه است. گاهی اوقات این دردها بسیار زیاد است که فرد را عصبی کرده و مشکلاتی را به همراه خواهد آورد.


اپیلاسیون، وکس و ... راه های حذف موهای زائد می باشند که متاسفانه نتیجه آن رضایت بخش نبوده چون ظرف چند روز رویش موهای زائد شروع شده و به شکل گذشته برمی گردد. حال سوال اینجاست که بهترین راه حل برای حذف موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد بهترین و موثر ترین روش برای حذف موهای زائد بدن می باشد.


لیزر موهای زائد

در حال حاضر لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد در خانم ها و حتی آقایان می باشد. اگر بخواهیم به اختصار لیزر موهای زائد را تعریف کنیم می توان گفت به فرآیندی که طی آن با استفاده از لیزرهای مخصوص ریشه موهای زائد از بین می رود را لیزر موهای زائد می گویند .در این روش ریشه موها سوخته و دیگر قابل رشد نخواهد بود.


لیزر موهای زائد اخیرا در ایران رواج یافته و به درمان محبوبی بین خانم ها بدل شده است اما باید بدانید که نباید در هر مرکزی اقدام به انجام لیزر موهای زائد نمود و یا به هر دستگاهی اعتماد کرد .امروزه شاهد انواع و اقسام دستگاه های لیزر هستیم که برخی از آن ها به دلیل قیمت پایین تر در برخی مراکز مورد استفاده قرار می گیرند که احتمال آسیب های جبران ناپذیری برای افراد پس از استفاده از آن ها وجود دارد.کلینیک تخصصی زیبایی رنسانس با بیش از 15 سال تجربه در امر پزشکی زیبایی توانسته است بهترین تکنیک ها و دستگاه های روز دنیا را در ایران نهادینه کرده و مورد استفاده قرار دهد.


یکی از خدمات کلینیک تخصصی زیبایی رنسانس لیزر موهای زائد می باشد که با دستگاه الکساندرایت 2018 توسط کادر درمانی و زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود. شما عزیزان جهت نوبت دهی می توانید با شماره 02188809003 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 درارتباط باشید.


در ادامه می خواهیم نکات قبل از لیزر موهای زائد را بیان کرده و به اختصار توضیح دهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

نکات قبل از لیزر موهای زائد

1.لیزر موهای زائد برای همیشه موهای زائد را از بین نمی برد، این روش درمانی به نوعی طراحی شده که اشعه ها روی ریشه مو اثر گذاشته و آن ها را از بین می برد.

2.توجه داشته باشید که جلسه اول لیزر موهای زائد بسیار اهمیت دارد به همین دلیل مطلب جلسه اول لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

3.توجه داشته باشید قبل از اینکه لیزر موهای زائد را شروع کنید نباید از وکس استفاده کنید، چراکه وکس ریشه مو را از بین می برد بهترین راه حل قبل از انجام لیزر اصلاح و شیو کردن است.

4.زمانی که تصمیم گرفته اید لیزر موهای زائد انجام دهید به هیچ عنوان نمی توانید پوستتان را برنزه کنید .

5.اگر برای دفعه اول می خواهید سراغ لیزر موهای زائد بروید پیشنهاد می کنیم مقاله آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟ را مطالعه کنید.

6.به طور متوسط هر جلسه لیزر بین نیم ساعت الی یک ساعت زمان بر خواهد بود. البته این موضوع به نقاط بدن که قرار است لیزر وارد شود بستگی دارد. همچنین توجه کنید فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد باید یکسان باشد.

7.در لیزر موهای زائد نمی توان موهای اطراف چشم را لیزر کرد، زمانی که وارد اتاق لیزر شدید باید از عینک مخصوص استفاده کنید .

8.مدت زمان و تعداد جلسات لیزر موهای زائد به نوع پوست و جنس پوستتان بستگی دارد بعنوان مثال لیزر موهای زائد بیکینی با لیزر موهای زائد زیر بغل و لیزر موهای زائد صورت متفاوت است .

9.بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران لیزر موهای زائد الکساندرایت 2018 می باشد که در کلینیک رنسانس برای لیزر موهای زائد از دستگاه فوق استفاده می شود.

10.نکته بسیار مهم این است که پس از لیزر موهای زائد حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید .
در پایان باید عرض کنیم که لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد می باشد. لیزر موهای زائد یکی از خدمات پزشکی زیبایی به شمار رفته به همین دلیل اکیدا توصیه می کنیم که در آرایشگاه ها و فضاهای غیر مجاز از انجام لیزر پرهیز کنید .


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی لیزر موهای زائد با شماره 02188809003 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید