لیزر موهای زائد بالای لب

همانطور که می دانید ، در هر خانمی موهای زائد بالای لب وجود دارد که اکثر خانم ها موهای زائد این منطقه را از طریق بند انداختن از بین می برند . روشی که علاوه بر درد ناک بودن ، شلی پوست و در پوست های نازک پاره شدن پوست را نیز در بر دارد . اما این انتهای ماجرا نیست زیرا بند انداختن موهای زائد بالای لب نیاز به هفته ای یکبار اصلاح دارد که علاوه بر گرفتن وقت درد زیادی را نیز به فرد تحمیل می کند . روش های دیگر مانند شیو کردن یا اپیلاسیون نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا تیغ زدن موجب زبر شدن موی این ناحیه شده و اپلاسیون درد غیر قابل تحمل و آسیب شدید به پوست را وارد می کند .


حال سوالی که برای همه پیش می آید و نسبت به آن تاکید دارند این است که راه حل رفع موهای زائد بالای لب چه می باشد ؟لیزر موهای زائد بالای لب بهترین روش درمان این معضل است. در ادامه این مقاله راجع به این روش توضیحات کاملی را در اختیاز شما عزیزان قرار خواهیم داد.


لیزر موهای زائد بالای لب

لیزر موهای زائد بالای لب روشی دائمی و تضمینی برای از بین بردن موهای زائد می باشد .این روش با پرتاب کردن نور اشعه ی مخصوص خود بر قسمت بالای لب و اثر گذاری آن بر فولیکول ها و ریشه ی موی این قسمت بدن موجب سوزاندن ریشه ی موهای زائد شده و در نتیجه موها در آن قسمت قدرت رشد و رویش مجدد کمتری خواهند داشت .


با توجه به حساسیت و نازکی پوست این ناحیه ، درد این روش نسبت به سایر مناقط بدن کمب بیشتر می باشد.بنابراین ابتدا بالای لب فرد از طریق ژل بی حسی موضعی بی حس می شود تا فرد تنها کمی سوزن سوزن شدن جزئی را احساس کند. لیزر موهای زائد بالای لب تنها در کمتر از پنج دقیقه زمان می برد و هیچگونه سوزش پوست و یا آسیب به پوست را برای افراد به همراه ندارد.درد مختصر آن هم به علت کوتاهی زمان انجام کار احساس نخواهد شد . باید توجه داشت که نور لیزر تنها در عمق محدودی از پوست می تابد بنابراین هیچگونه عوارض و آسیبی را به پوست و فرد وارد نمی کند .


مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد بالای لب عبارتند از:

&#`10004; این روش دارای نتایج دائمی است و پس از اتمام جلسات کوتاه ، فقط نیاز به مراجعه سالی یکبار دارد.رشد موهای به طور دائمی کاهش و یا از بین می رود.

&#`10004; در هر جلسه انجام این روش تنها در 5 دقیقه صورت می پذیرد.

&#`10004; بیشتر افراد می توانند از این روش درمانی استفاده نمایند.حتی افرادی با پوست حساس(مشورت با پزشک متخصص)

&#`10004; هزینه درمان آن در مقایسه با سایر روش های غیر دائمی مفرون به صرفه تر می باشد.

&#`10004; و...


تعداد جلسات لیزر موهای زائد بالای لب

به منظور از بین بردن کلیه موهای زائد این ناحیه از صورت در حدود 2 تا 6 جلسه مورد نیاز می باشد. البته این تعداد جلسات بر اساس نوع و میزان مو ، رنگ پوست و مو و... ممکن است کم یا زیاد شود.


نکاتی در خصوص لیزر موهای زائد بالای لب

لیزر موهای زائد بالای لب و لیزر موهای زیر بغل نیاز به تکرار جلسات به فاصله زمانی یک ماه نیاز دارد ، اما تفاوت این منطقه با دیگر نقاط بدن در این است که این ناحیه به تکرار جلسات کمتری نیاز داشته و کمتر از پنج جلسه نتیجه ی دائمی خود را بر جای می گذارد و پس از تنها به مراجعه سالیانه (در یک جلسه) برای لیزر مجدد ناحیه مذکور می باشد . با این روش دیگر نیازی به درد کشیدن و زدودن موها به فاصله های زمانی کم توسط روش های درد آور نمی باشد و تنها با مقدار کمی صرف وقت ، رشد موهای این ناحیه به طور همیشگی قطع خواهند شد .


همچنین ، هزینه لیزر موهای زائد بالای لب نیز به طور قطعی از دیگر نقاط بدن به دلیل کم تر بودن ناحیه و ظرافت آن کمتر می باشد که در هر کلینیک نسبت به کلینیک دیگر متغیر خواهد بود . هزینه لیزر موهای زائد در جلسه مشاوره برای مراجعین شفاف سازی خواهد شد .


در پایان باید به این نکته اشاره کرد که انجام لیزر موهای زائد بالای لب نیاز به مهارت تکنسین انجام این کار تحت نظر پزشک متخصص داشته و بایستی با استفاده از دستگاه های استاندارد در کلینیک های معتبر انجام گیرد تا علاوه بر تاثیر اصولی ، سبب بروز مشکل برای افراد نشود.اگر قصد انجام لیزر موهای زائد در هر ناحیه از بدن خود را دارید می توانید با مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر موهای زائد ، هزینه لیزر موهای زائد و ... با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 با ما در ارتباط باشید.