درمان ریزش مو زنان

مو در حال حاظر بیشترین جلوه زیبایی فرد را در خود دارد .ریزش مو امروزه امری است که در اکثریت اتفاق افتاده و باعث نگرانی بسیاری از افراد شده به خصوص در زنان که مو در زیبایی آنها از حساسیت بالاتری برخوردار است و جنبه و جلوه های زیادی جدا از بحث درمان دارد و معمولا به دنبال روش های زیبایی و درمانی با هم هستند .در بانوان شیوه ریزش مو به صورت آندروژنیک میباشد که در این مورد خط رویش کامل میماند وفقط ابتدا در قسمت بالای سر نازک میشود و این ریزش به مرور زمان سراسری میشود و مرحله آخر در صورت عدم پیشگیری کل سر این ریزش فراگیر و سطح آن خالی میشود .

عللی که باعث ریزش مو زنان می شود

استرس و بیماری روحی .
تغییرات هورمونی( یاءسگی ) ومشکلات  تیروییدی . 
رژیم های مضر و کاهش وزن ناگهانی .
جراحی گوناگون و بیهوشی های مداوم .
شرایط فیزیکی و نگهداری های نامناسب ( درست نبستن یا محکم بستن موها، شانه کردن مداوم و خشن، تکرر بیش از حد در شامپو کردن و رعایت نکردن اصول آن ،دمای نامناسب برای استحمام، استفاده از مواد شیمیایی یا همان رنگ کننده و حالت دهنده ها ، استفاده از وسیله های برقی مو مانند :سشوار ،اتو مو و ... )  .

درمان های رایج تقویت و درمان ریزش مو

ویتامین:  ویتامینA ، ویتامین B، اسید فولیک، ویتامینC،  ویتامین D، ویتامین E، امگا 3 ،روی، آهن،اسید های آمینه و.... 
پروتیین: مواد غذایی حاوی پروتیین و یا مکمل آنها .
داروها: تنها داروی بدون نسخه که توسط اداره غذا و دارویی آمریکا برای ریزش موی زنان تنها تایید شده است، ماینوکسیدیل است که درمان موضعی دارد و برای کاهش میزان ریزش مو در بانوان می باشد.


درمان ریزش مو زنان

ما در کلینیک کاشت و ترمیم مو رنسانس درمان ریزش مو زنان را با بهترین و به روز ترین تکنیک ها انجلم می دهیم .این روشهای تقویتی در متد های گوناگون که در ادامه به آن اشاره میکنیم صورت میگیرد .

پکیج PRP، مزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی


PRP : یکی از متد های موثر برای تقویت مو میباشد که در این روش تقویتی مو سلول درمانی که یک فرآورده خونی است و به حالت استراحت رفته است با تزریقات کوچک محلول درمانی فعال و باعث  تحریک و جوانی مجدد مو میشود.در PRP به جز پلاست های خون چیز دیگری وارد بدن نمیشود و فاکتور رشد تغلیظ شده در رشد موی جدید و پر پشت شدن ان تاثیر بسزایی دارد.

لیزر تراپی: از دیگر روشهای تقویت مو لیزرتراپی یا همان لیزر سرد را میتوان نام برد که برای رفع مشکلات مربوط به نازک شدن مو یا طاسی با الگوی خاص طراحی شده و بسیار موثر میباشد .این متد با سطح انرژی و جریان کم واثر بخشی بالا صورت میگیرد و در این روش جراحی انجام نخواهد شد و به بافت و بازسازی ریشه مو وتقویت ان کمک و باعث میشود تا موها زخیم تر، به کیفیت ساقه اضافه و بدون ریزش و براق تر خواهد بود.

ویتامین درمانی: یک پکیج بسیار مفید درمانی میباشد که شامل انواع ویتامین های لازم برای رشد و تقویت مو است و از ریزش مو جلوگیری میکند .البته حتما طبق نظر پزشک باید دوز آن تعیین و مصرف شود .

مزو تراپی: مزوتراپی یک روش کمکی و بسیار سریع و پیشرفته تر از روش های دیگر است نحوه درمان به صورتی است که دوزهای کوچکی از داروهای مختلف به نواحی معینی از پوست سر تزریق می‌شوند. محلول تزریقی شامل انواع تقویت کننده ها و ویتامینها و ...می باشد که باعث افزایش قطر مو و جریان خون در سرو در نهایت باعث تقویت مو میشود.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درمان ریزش مو زنان با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طیق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید