خط بخیه در کاشت مو

خط بخیه در کاشت مو موضوعی است که می خواهیم در مورد آن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم، همانطور که می دانید خط بخیه در کاشت مو SUT وجود نداشته و خط بخیه در کاشت مو فقط در روش های رایج و سنتی رواج دارد.
بسیاری از افرادی که قصد کاشت مو دارند سوالاتی در ذهن دارند که تمایل دارند پس از یافتن پاسخ مطلوب و علمی به سوالات خود تصمیم به انجام دادن کاشت مو گرفته که به بهترین شکل ممکن کاشت موی خود را انجام دهند.

خط بخیه در کاشت مو

کاشت مو به روش FUT نخستین روشی بوده که برای کاشت مو معرفی و اجرا گردید یکی از مهمترین معایب این روش وجود خط اسکار یا همان خط بخیه بود که باعث عدم رضایت شد، همچنین از دیگر عوارض کاشت مو با تکنیک FUT می توان به جراحی، درد، خونریزی، عوارض جانبی، دوران نقاهت و ... اشاره کرد که باعث شد در نهایت این روش به همراه دیگر روش های رایج و سنتی منسوخ شود.
کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین روش کاشت مو به شمار می رود که هیچگونه خط اسکار و یا خط بخیه در کاشت مو مشاهده نمی کنید، با رنسانس همراه باشید.
خط بخیه در کاشت مو به روشی که برای کاشت مو قرار است انجام شود مربوط می باشد بعنوان مثال در کاشت مو به روش FUE بر خلاف تصورات برخی از افراد فاقد خط بخیه می باشد و عموما برای افرادی که از بانک موی خوبی برخوردار نیستند انجام می شود.


خط بخیه در روش خای رایج و سنتی FIT و FUE

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد یکیاز مهمترین عوارض کاشت مو در روش های رایج و سنتی FUT خط بخیه در کاشت مم می باشد که این روش را منسوخ می کند علاوه بر این در روش کاشت مو FIT به علت غیر اصولی بودن برداشت گرفت ها از پشت سر کیفیت کاشت مو علی الخصوص تراکم کاشت مو مطلوب نخواهد بود به همین دلیل روش های فوق در سطح دنیا مورد استفاده قرار نمی گیرد.

خط بخیه در کاشت مو به روش FUT

در کاشت مو به روش FUT از جراحی برای انجام پیوند مو استفاده می کنند و در ابتدا یک فلپ از کناره گوش سمت راست تا کناره گوش سمت چپ برداشت می شود و با نخ های مخصوص آن بخشی که از پوست سر برداشت شده است را بخیه می زنند و پس ز کاشت مو فرد متقاضی باید دوران نقاهت را سپری کند

آیا در کاشت مو SUT و FUE  خط بخیه در کاشت مو وجود دارد؟

کاشت مو به روش های SUT و FUE بهترین روش کاشت موی سر برای افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند بوده و همچنین از آن برای کاشت ابرو و کاشت ریش هم می توان بهره برد در این تکنیک یک نوار بسیار باریکی از پشت سر برداشت می شود که پس از کاشت مو به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی باشد که بدون جراحی، درد، خونریزی، عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم زیر ثبت نام فرمایید
شایان ذکر است از طریق تلگرام و واتساپ می توانید جهت ارسال عکس و یا مشاره تکمیلی با شماره 09122115442 در ارتباط باشید