اطلاعاتی در مورد ترمیم مو بانوان

یکی از بزرگترین حساسیت خانم ها وضعیت ظاهری و آراستگی آنان می باشد. مو از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی و تکمیل کننده شخصیت آنها است. با اولین شروع ریزش مو بانوان به دنبال بهترین راه تقویتی و درمانی می گردند. ریزش مو شدید ممکن است گاهی منجر به از دست دادن تمام موهای فرد شود.مواردی هم هست که فرد به طور ارثی اصلا فولیکول مویی در سر ندارد و با موارد تقویتی یا کاشت مو نمی تواند موهای خود را بازیابی کند.در این صورت می بایست به سراغ ترمیم مو بانوان رفته و از این روش جهت بازگشت ظاهر زیبا به چهره خود بهره بگیرد.


به شکل معمول اگر در طول یک روز (24 ساعت) تعداد 30 الی 70 تار مو در سر ریزش پیدا کند ، این موضوع یک امر طبیعی بوده و هیچ مشکلی را ندارد اما اگر تعداد موهای ریخته شده چند برابر باشد نگران کننده است و فرد باید حتما آن را پیگیری کند.


علل ریزش مو بانوان

• موارد ژنتیکی و وراثت

• استرس و بیماری های روحی

• رژیم های مضر و کاهش وزن ناگهانی

• جراحی های گوناگون و بیهوشی های مداوم

• سندرم تخمدان پلی کستسیک و عفونت قارچی

• تغییرات هورمونی( یاءسگی ) ومشکلات تیروییدی.

• شرایط فیزیکی و نگهداری های نامناسب ( درست نبستن یا محکم بستن موها، استفاده از مواد شیمیایی یا همان رنگ کننده و حالت دهنده ها، استفاده از وسیله های برقی حالت دهنده مو مانند: سشوار ،اتو مو و ... )


انواع مختلف ریزش مو در بانوان

نوع اول ریزش مو که سطحی می باشد از طریق اضطراب ، استرس ، کمبود ویتامین و ... بوجود می آید که با برطرف سازی و جبران این موارد قابل بازگشت است.نوع دوم ریزش مو ناشی از اختلالات در سیستم ایمنی بدن است که سیستم ایمنی بدن به خود بدن حمله کرده و بر این باور است که مو یک عنصر بیگانه بوده و آنرا از بین می برد. درمان هایی که یکی از عوارضشان ریزش مو می باشد نیز در این نوع ریزش قرار دارند.نوع سوم ریزش مو که مهم ترین نوع ریزش مو در بانوان به شمار می رود ، ریزش موی ارثی است که افراد این ژن را از نسل و نسل های قبل (از طرف پدر و یا از طرف مادر) به ارث برده و در دوران جوانی معمولا از سن 28 سال به بعد ریزش موی ارثی در فرد شروع شده و قبل از میانسالگی ریزش مو کامل می شود.


ترمیم مو بانوان

از آنجا که کاشت مو برای خانم ها فقط برای کوتاه کردن پیشانی و پرکردن شقیقه ها با استفاده از بانک مو خود آنها می باشد، بهترین ترمیم مو برای بانوان که بانک مو ضعیف دارند یا اصلا بانک مویی ندارند ترمیم مو به روش HRT می باشد، زیرا در این روش ترمیم مو علاوه بر اینکه نیازی به بانک مو شخص ندارد، تراکم مو به صورت دلخواه فرد و متناسب با رنگ، جنس مو، اندازه ایده آل است.
ترمیم مو به روش HRT برای بانوان به گونه ای است که موها به جای کاشت در سطح سر روی شبکه نامریی و شبیه سازی شده به پوست سر توسط کراتین گیاهی(نوعی چسب فیکساتور طبیعی و بون حساسیت) به صورت تار به تار فیکس می شوند. ظرافت شبکه به شکلی ظریف است که تشخیص آن با موهای خود بانوان غیر قابل تشخیص می باشد.


مزایای ترمیم مو بانوان

✔ ترمیم مو بانوان به روش HRT بدون عوارض جراحی همانند: تورم، دوران نقاهت، خونریزی، درد، جای زخم و جای اسکار و... می باشد.

✔ همه بیماران دیابتی، فشار خونی، آلوپسی ، پسوریازیس، لوپوس، قلبی، ریوی و ... می توانند از ترمیم مو بانوان استفاده کنند.

✔ به دلیل طبیعی بودن موهای استفاده شده می توان از مواد رنگ کننده ، دکلره و... و انواع حالت دهنده های گوناگون مانند تافت ،ژل و...) استفاده کرد.

✔ در این روش دیگر نیازی به بانک موی شخص نیست و بانوان بدون محدودیت سنی می توانند ترمیم مو HRT را انجام دهند .

✔ خط رویش و خط فرق در این روش بسیار طبیعی است به صورتی که تفاوت ترمیم مو با موهای طبیعی خود فرد غیر قابل تشخیص می باشد.

✔ پس از ترمیم مو به روش HRT ، فرد می تواند همانند گذشته به فعالیت های ورزشی، استحمام، استخر، سونا و ... ادامه دهد .


ترمیم مو بانوان به روش HRT

روش HRT بهترین و برترین روش ترمیم مو می باشد که این روش مخصوص ریزش مو آقایان و بانوان می باشد. در توضیح این روش می توانیم بگوییم که در ترمیم مو به روش HRT دیگر نیازی به بانک موی شخص نبوده و یک لایه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان بر روی سر فرد تعبیه شده و فیکس می شود . موهای طبیعی نیز بر روی آن این سوار می شوند. در ترمیم مو به روش HRT بیش از هر چیزی به مهندسی خط رویش و خط فرق توجه شده است که طبیعی ترین خط رویش و خط فرق را در ترمیم مو دارد. همچنین ترمیم مو به روش HRT به دو شاخه ی کراتین گیاهی و بافت تقسیم می شود که هر کدام از شاخه ها قابلیت های خود را نسبت به شرایط فرد متقاضی دارند . باید عرض کنیم بهترین و تنها راه برای درمان طاسی سر خانم ها ترمیم مو به روش HRT است زیرا خانم ها پس از ترمیم مو می توانند استحمام کنند و از استخر ، سونا ، جکوزی و ... استفاده کرده و همچنین ترمیم مو به روش HRT قابلیت رنگ ، مش ، فر ، بابلیس ، سشوار و ... را نیز دارا می باشد.


هزینه ترمیم مو بانوان

در هزینه ترمیم مو بانوان به روش HRT ، تعیین هزینه بر اساس اندازه (کوتاه یا بلند بودن موها)، تراکم مو (به میزانی که فرد می خواهد تراکم گرافت بیشتر باشد هزینه ترمیم مو هم بیشتر می شود.)، جنس مو (طبیعی بودن و تطابق رنگی با نیاز متقاضی )و... می باشد.