تزریق ژل لب چیست و هزینه آن چقدر است؟

فرم لب،در زیبایی چهره خانم ها تاثیر زیادی دارد و امروزه لب های حجیم و برجسته مورد توجه عموم قرار گرفته است.و خانم ها به دنبال راهایی برای حجیم شدن لب هایشان هستند،از طریق ماساژ درمانی ها برای حجیم کردن لب،استفاده از روغن های گیاهی،استفاده از پماد های موضعی که استفاده از آن ها ممکن است مشکل را برایشان حل نکند و با رساندن عوارض مشکل را دو برابر کند و اگر هم  لب نتیجه ایی بدهند بسیار جزئی و زود گذر نتیجه خواهند داد.بهترین و دائمی ترین روش برای خوش فرم کردن لب ها روش تزریق ژل است که هرروزه بر تعداد مخاطبان افزوده میشود و همه از استفاده از آن اعلام رضایت کرده اند.

تزریق ژل لب

 تزریق ژل لب می توانید لبانی برجسته و زیبا داشته باشید و پا به پای زیبایی های مد امروزه،گام بردارید.
بهترین راه حجیم کردن لب ها،تزریق با ژل است .ابتدا لب را با بی حسی موضعی بی حس میکنند تا مراجع هیچ دردی را از طریق تزریق شدن احساس نکند و بعد ازآن، محل مورد نظر را از طریق محلولات ضد میکروبی و یا الکل تمیز میکنند تا به وسیله ی سرنگ مخصوص که سوزن بسیار ظریفی دارد مواد مورد نیاز را  با دقت بسیار بالا و در زاویه ی درست و مشخص شده ی لب، تزریق کنند.
مقدار ژل مصرفی هم بستگی به نوع آن و همچنین مقدار دلخواه فرد  و تشخیص متخصص دارد که از چه مقدار ژل استفاده شود و در چه سطحی از پوست تزریق شود در روی پوست و یا در عمق پوست لب.

مزایای تزریق ژل لب

حجیم کردن لب ها از طریق تزریق ژل لب نسبت به سایر روش ها کبودی کمتری به همراه دارد و خوشبختانه تا به حال هیچ عوارضی ناشی از آن گزارش نشده است.
کبودی جزئی بعد از تزریق این روش نیز طی مدت 1 الی7 روز کاملا از بین خواهد رفت و جای هیچگونه نگرانی نمیباشد.
تزریق از روش ژل تا 6 ماه کاملا تضمینی و خوشفرم میباشد و بعد از آن توصیه میشود ترمیم شود تا دوباره با مواد ژل ،لب تازگی و طراوت خود را احیا بخشد و فرد دوباره به نتیجه دلخواه در لب خود برسد.تزریق از طریق ژل کنترل خوبی برای متخصص تزریق دارد که به خوبی و به اندازه میتواند مواد را مصرف و مهار کند،و همچنین مراجع کننده با تزریق ژل لب حالت طبیعی را در لب خود حس میکند و هیچگونه احساس سنگینی بر لب های خود ندارد و حجم اضافی را بر خود حمل نمیکند و موجب آزار وی نمی باشد.
نکته بسیار مهم این روش آن است که چون ژل  دقیقا مانند موادی است که در  داخل پوست طبیعی لب وجود دارد هیچ وقت باعث حساسیت و آلرژی فرد به این مواد نمیشود و هیچ گونه عوارضی برای لب و بدن ندارد و فقط حالتی ترمیمی و احیاء دارد و لب ها حالت طبیعی و عادی خود را حفظ میکنند و فقط تغییر در حجم و فرم لب صورت میگیرد.
تزریق از طریق ژل نیازی به استراحت بعد از آن ندارد و مراجع بعد ار تزریق میتواند به کار های روزانه و شخصی خود برسد  و نتیجه ی تزریق هم در همان ساعات اولیه بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد که لب ها خوش فرم تر و حجیم تر نسبت به قبل شده اند اما نتیجه ی اصلی بعد از یک الی دو هفته نمایان خواهد شد .
تزریق از طریق ژل بر عکس سایر روش ها حالت غیر عادی به لب ها نمی دهد و لب ها  را به صورت مصنوعی حجیم نمیکند که لب به شکل اردک منغاری یا سوسیسی در بیاید بلکه در این روش همان حالت اصلی لب حفظ میشود و فقط لب خوش فرم تر و برجسته تر از حالت قبلی خود میشود و بسیار طبیعی و زیبا بر چهره ها نمایان میشود.

عوارض تزریق ژل بر لب 

خوشبختانه تزریق از طریق ژل و یا تزریق چربی عوارضی ندارند و بروز مشکل نمیکند و تا به حال گزارشی حاکی از عوارض ان صادر نشده است.
اما به نکته ایی باید توجه داشت،آن هم این است که بعد از تزریق،لب نیاز به کمی مراقبت دارد و استفاده از کمپرس یخ بهترین روش برای مراقبت از لب است  تا اینکه لب دچار خون مردگی نشود و تقاضا میشود متقاضیان بعد از تزریق ژل بر لبان خود،تا 24 ساعت بعد از تزریق، از قرار گرفتن در جاهای  خیلی گرم اجتناب کنند و به هیچ وجع از مشروبات الکی و ورزش های سنگین استفاده نکنند تا لب دچار التهاب و خونمردگی  نشود.
بعد ازتزریق ژل ممکن است لب،کمی کبود شود که اصلا جای نگرانی نیست زیرا بر خلاف دیگر روش ها اثر بسیار کمی دارد و در 1 تا 7 روز کاملا از بین خواهد رفت .
گاهی مراجعان احساس سوزش کمی در ناحیه تزریق شده دارند که جای هیچ گونه نگرانی نیست و کاملا طبیعیت و پس از گذشت 12 الی 24 ساعت سوزش به همراه قرمزی های ایجاد شده از بین خواهند رفت و هیچ اثری بر لب ها بر جای نخواهند گذاشت.

هزینه تزریق ژل لب

همانطور که گفته شد این روش از سایر روش ها بیار ظریف ترعمل کرده  است و هیچگونه عوارضی هم ندارد با توجه به این موضوع قیمیت مناسبی هم نسبت به سایر روش ها به خود اختصاص داده است.
هزینه تزریق ژل لب بستگی به مقدار موادی است که در تزریق به کار میرود و بستگی به نوع لب و تشخیص متخصص دارد که چه مقدار مواد مصرف شود و همینطور گاها به دلیل در خواست مراجع از ژل بیشتری استفاده می شود و بر حسب مواد مصرفی قیمت در نظر گرفته میشود.