تزریق چربی بر لب

خانم ها تاثیر فرم لب،در زیادی دارد و امروزه لب های حجیم و برجسته مورد توجه عموم قرار گرفته است.و خانم ها به دنبال راهایی برای حجیم شدن لب هایشان هستند،از طریق ماساژ درمانی ها برای حجیم کردن لب،استفاده از روغن های گیاهی،استفاده از پماد های موضعی که استفاده از آن ها ممکن است مشکل را برایشان حل نکند و با رساندن عوارض مشکل را دو برابر کند و اگر هم نتیجه ایی بدهند بسیار جزئی و زود گذر نتیجه خواهند داد.بهترین و دائمی ترین روش برای خوش فرم کردن لب ها روش تزریق چربی بر لب است که هرروزه بر تعداد مخاطبان او افزوده میشود و همه از استفاده از آن اعلام رضایت کرده  اند.

تزریق چربی بر لب

تزریق چربی بر لب همان پیوند سلول های چربی است که این چربی بعد از مدتی جزئی از بافت لب میشود و مانند سلول های طبیعی بدن عمل میکند و به هیچ عنوان شل شدگی و گلوله شدن را بعد از تزریق به همراه ندارد.
تزریق چربی بر لب از طریق برداشت چربی از شکم یا ران خود شخص برداشت میشود بنابراین ،بدن به خوبی آن را قبول میکند و با . آلرژی یا عوارض آن را پس نمیزند. توجه داشته باشید که سن مناسب تزریق چربی 18 سال به بالا می باشد
تزریق چربی بر لب،درد بسیار کمی را شامل میشود که از طریق بی حسی قابل احساس برای متقاضی نمی باشد.تزریق چربی بر لب کاملا بدون خطر بوده و زیانی برای زیبایی و سلامتی به همراه ندارد.درعمل، تزریق چربی بر لب،متخصصین چربی مورد نظر را از محل انتخاب شده به وسیله ی میله ایی بسیار باریک و نازک برداشت میکنند و به واسطه ی سوزنی نازک و ظریف،چربی را بر لب تزریق میکنند.
تزریق چربی بر لب در مرحله برداشت هم،جای بخیه یا لک و زخمی بر محل مربوطه چه در شکم و چه در ران ایجاد نمیکند و هیچ اثری از خود باقی نمیگذارد.
تزریق چربی بر لب به دلیل اینکه از بی حسی موضعی استفاده میشود هیچگونه دردی برای مراجع به همراه نخواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تزریق چربی بر لب با شماره02128111001 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 ارتباط برقرار کنید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

مزایای تزریق چربی بر لب

تزریق چربی بر لب امکان جا به جا شدن و حرکت در زیر پوست را ندارد و ثابت بر زیر لب باقی می ماند.تزریق چربی بر لب،کاملا طبیعی است و بر خلاف روش های دیگر،بعد از مدتی لب را افتاده و نافرم نمیکند.تزریق چربی بر لب میتواند به صورت جداگانه،در لب بالایی یا فقط در لب پایینی انجام شود و یا تزریق چربی بر لب در هردو صورت گیرد که این کار بستگی به انتخاب مراجع دارد.
تزریق چربی بر لب،بسته به خواسته ی مراجع می باشد،که تزریق چربی بر لب او جزئی باشد یا پر حجم.بنا براین انتخاب، میزان تزریق چربی بر لب به سلیقه و انتخاب مراجع و مشاوره ی متخصص مورد نظر است.
با این وجود اندازه ی،میزان تزریق چربی بر لب قابل کنترل است که چه مقدار باید باشد.
تزریق چربی بر لب،باعث حجیم کردن لب های باریک میشود و لب ها را حجیم و خوش فرم میکند و باعث زیبا سازی چهره فرد میشود.
تزریق چربی بر لب،روشی است برای احیاء و شادابی سلول های لب وبه لب علاوه بر زیبایی طراوت را نیز هدیه میدهد.تزریق چربی بر لب،چون از چربی خود فرد استفاده میشود آلرژی و عوارض را به صفر می رساند و چون از سلول های زنده استفاده شده است جذب بدن میشود و امکان جابه جایی ندارد.تزریق چربی برلب،70 درصد سلول های گرفته شده ی بدن را بعد از تزریق زنده نگه میدارد و باعث شادابی دائمی لب ها میشود. ماندگاری تزریق چربی برلب ایده آل بوده و این روش برای حجیم کردن لب ها است.
تزریق چربی بر لب به دلیل اینکه از چربی بدن خود شخص گرفته میشود،از طریق سلول های لب پس زده نمیشود و فرم لب را کاملا طبیعی جلوه میدهد و همان لب را حجیم تر و خوش فرم تر میکند و بر خلاف سایر روش ها لب ها را بعد از تزریق به صورت منغار اردکی نمایان نمیکند.تزریق چربی بر لب روشی است که ظرف زمان کوتاهی تاثیر چشمگیر خود را  بر مخاطب میگذارد.

عوارض تزریق چربی بر لب

این روش با توجه مزایای بسیار خود،مخاطبان زیادی را هر روزه به سمت خود میکشاند وهمه از انتخاب آن اعلام رضایت کرده اند عوارضی از ان گزارش نشده است.
عوارض تزریق چربی بر لب اگر هم وجود داشته بشاد بسیار نادر است که آن هم بعد از انجام عمل کاملا طبیعی است.
بعد از تزریق چربی بر لب کمی تورم در لب ها مشاهده میشود که بعد از گذشت چند روز از بین میرود و زیبایی انجام شده ی لب ها قابل رویت میشود. شایان ذکر است تورم بعد از تزریق چربی وجود ندارد 
بعضی از افراد،پس از انجام تزریق چربی بر لب کمی کبودی را در آن ناحیه میبینند که جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا بعد از 1 الی5 روز کاملا از میان خواهد رفت.بعد از تزریق چربی بر لب،لازم است که شخص آنتی بیوتیک تجویز شده را سر ساعت مصرف کند تا هیچ گونه ناراحتی و عوارضی را احساس نکند و به روند بهبودی و زیبایی خود سرعت بخشد.
تزریق چربی بر لب،بر خلاف سایر روش ها عفونت را به صفر می رساند به همین دلیل روشی کاملا تضمینی به شمار می آید.

هزینه تزریق چربی بر لب

هزینه تزریق چربی بر لب،به این بستگی دارد که چه مقداری چربی از بدن برداشت شده باشد،و چه مقدار چربی بر چه مقدار از لب تزریق شود.
بنا براین هزینه تزریق چربی بر لب را متخصص مربوطه بنابر مقدار چربی  استفاده شده محاسبه میکند و هزینه تقریبی را به مراجع در هنگام جلسه ی مشاوره میگوید.