روش پی آر پی

مو یکی از مهمترین و موثر ترین رکن های زیبایی یک فرد می باشد در صورتیکه فردی دچار کم پشتی و یا ریزش مو شود بسته به شرایط و همچنین سن فرد دارد که کدام روش برای وی مناسب باشد، یکی از روش هایی که از ریزش مو جلوگیری می کند و به رشد مو کمک می کند روش پی آر پی است که در ادامه بیشتر با این روش آشنا می شوید

روش پی آر پی

PRP مخفف واژه‌ی platelet rich plasma و به معنای پلاسمای غنی شده از پلاکت میباشد. این روش درمان ریزش مو همانند آزمایش چکاپ ساده است، نمونه خون از فرد گرفته می شود و خون گرفته شده در کیت ‌های مخصوص و استاندارد و در سانتریفیوژهای مخصوص قرار میگیرد، پلاکت‌ها و پلاسمای آن جدا و اجزای خون از یکدیگر تفکیک شده و قسمت مایع پلاسما از محتویات جامد جدا شده می شود.در نهایت از پلاسمای خون خود بیمار با دو تا سه برابر پلاکت ‌های بیش از حد معمول و غنی شده با  استفاده از یک نوع کرم بی‌حسی سر بدون درد در داخل لایه درم (لایه‌ای از پوست ابتدا پوست سر که منشأ رشد و تقویت فولیکول‌های مو است) تزریق می شود و این تزریقات بسیار زیاد، کوچک و با دقت انجام میشود. تزریق prp  در درمان ریزش مو روند کوچک و نازک شدن موها که علت طاسی است متوقف شده و برمی‌گردد. 


مزایای روش پی آر پی

روش پی آر پی باعث جلوگیری از ریزش و درمان ریزش مو خواهد شد.

باعث تحریک و جوانسازی سلول‌های پوست سر و  برای رشد فولیکول‌های مو استفاده میشود.

روش پی آر پی جهت تحریک و سرعت بخشیدن به رشد مو در ریزش مو سکه ای کاربرد دارد .

برای افرادی که برای پیوند مو گزینه مناسبی نیستند و همچنین افرادی که مو کم پشتی در فرق سر دارند و پیوند مو برای آنها گزینه مناسبی نیست می توانند انجام دهند .

تزریق در محل کاشت مو، برای کاهش خونریزی، کبودی سر، سرعت بخشیدن به روند بهبودی پس از کاشت مو و کاهش احتمال ریزش مو بر اثر شوک و استرس مفید بوده و بیمار ظرف مدت زمان کوتاه‌تری بعد از کاشت مو نتایج و ظاهر بهتری به دست می آورد.

جهت سرعت بخشیدن و افزایش دادن به سرعت رشد موهای کاشته شده 

در روند بهبودی سریع‌تر بخیه‌ها در ناحیه‌ی اهدا کننده‌ی پشت سر و جای پانچ مو تزریق، بسیار موثر است.


عوارض جانبی روش پی آر پی

ممکن است استفاده از پی آرپی عوارضی مانند عفونت های زیرپوستی به دنبال داشته باشد.
همه چیز در این روش بستگی به و اکنش های سلولی و موهای فرد دارد که به وسیله خود شخص یا پزشک معالج قابل کنترل یا تنظیم نمی باشد.
روش پی آر پی با تزریق همراه است پس در حین انجام کار نیز درد مختصر وقابل تحملی وجود دارد.
ممکن است عوارض جانبی احتمالی شامل قرمزی، تورم و کبودی به طور مختصر دیده شود که به طور کامل طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت رفع میگردد.

هزینه روش پی آر پی


هزینه پی آر پی به تجربه پزشک، پیچیدگی عمل، تعداد تزریق‌های لازم، نوع کیت عمل،موقعیت جغرافیائی کلینیک، میزان کم پشتی و ریزش مو فرد و شاید مقدار جلسات بیشتری برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز باشد که پزشک برای فرد تجویز می کند

ما درمرکز تخصصی موی با 15 سال سابقه درخشان در ضمینه کاشت مو، خدمات درمانی و تقویتی درمان ریزش مو را توسط پکیج ترکیبی برای بیماران استفاده می کنیم که این پکیج شامل PRP، لیزر تراپی، مزوتراپی و ویتامین درمانی است.که کامل و مغذی ترین غذای مو را برای تمامی افراد با جنس و تراکم مو های گوناگون دارا میباشد . همچنین برای استفاده از  مشاوره رایگان این مرکز می توانید با شماره تلفن های 02188909050 و 02188909051 تماس بگیرید و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید تا مجرب ترین  مشاورین رنسانس به بهترین  نحو ممکن شما عزیزان را راهنمایی کنند.