ترمیم موهای خشک چگونه انجام می شود؟

هیچ چیزی مانند موهای خشک و آسیب دیده نمیتواند فکر افراد را به طور کل به خود درگیر کند و کاهش اعتماد به نفس و روحیه ایی ضعیف را برای افراد بر جای بگذارد . موهای خشک  و آسیب دده زیبایی و حالت موها را از بین میبرد و ظاهری خشک و بد حالت به موها می دهد که برای هیچکسی پسندیده نیست و حتی موها را نمیتوان با سشوار کشیدن به حالت دلخواه در آورد .

در این صفحه آمده اییم تا نکاتی را برای ترمیم مو های خشک به شما عزیزان گوشزد کنیم تا با راه های ساده موهای خود را به سلامت دوباره باز گردانید .

ترمیم موهای خشک 

برای ترمیم موهای خشک در ابتدا باید دقت شود که قسمت های  زیاد خشک موها که به اصلاح بی جان هستند و حالت شکننده ایی را به خود گرذفته اند را کوتاه کنید تا بتوانند جان دوباره را به خود بگیرند شاید این مسئله برای شما سخت باشد ولی باید توجه داشته باشید که با هرس کردن موها متوانید از پیشرفت آن ها جلوگیری کرده و آن ها را ترمیم کنید .

برای ترمیم موهای خشک باید به شست و شوی ملایم و آرام به همراه شامپوهای ملایم بپردازید ، تا از آسیب ها  جلوگیری نمود و به ترمیم موهای خشک پرداخت  شما باید توجه داشته باشید که نرم کننده ها را تنها پنج دقیقه بر ساقه ی موها  قرار دهید و از قرار دادن بر کف سر و ریشه موها بپرهیزید زیرا سبب بستن منافذ پوست سر شده و خشکی بیشتر موها را بر جای میگذارد  و مانع از تولید روغن های لازم برا مو و ترمم موها می شود  و باید توجه داشته بشاید که از آبکشی موها با آب داغ بپرهیزید زیرا خشکی مجدد موها را بر جای میگذارد .

نحوه انجام ترمیم موهای خشک

عزیزان باید توجه داشته باشند که موهارا برای خشک کردن از طریق پارچه و یا حوله نچنالند و ماساژ های تند و فشردن موها را انجام ندهند زیرا خسکی و شکنندگی موها را برجای میگذارد بهترین روش این است از طریق حوله تنها آب موها را گرفت و سپس در هوای باز  اجازه ی خشک کردن خود به خود موها را به آن ها داد .

برای تقویت مو ها روغن زیتون پیشنهاد می شود بهتر است آن را گرم کرده و دوشب در میان از پایین به بالا به موها انتقال دهیم و سپس با وشاندن لاستیک آن را چند ساعت حمل کنید و سپس با آب ملایم و شامپوی ملایم سر را آبکشی نمایید .
برای شستن موها باید توجه داشته باشید که شانه های دانه درشت استفاده کنید و از پایین به بالا به شانه کردن مو بپردازید .

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو و درمان ریزش مو با شماره های 02188909050 و  مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند02122088210 تماس حاصل فرمایید تا