انواع بوتاکس

بوتاکس یک اکسیر ضد پیری شناخته شده است .ماده بوتاکس در واقع  یک نوع سم است که برای انسان ها قابل استفاده می باشد  نام این سم  بوتولینیوم توکسین می باشد .

داروی بوتاکس چیست؟

انواع بوتاکس ، در نواحی مختلف بدن برای درمان های مختلف  استفاده میشود  و جزء روش های درمانی است که بیشترین تعداد متقاضی را سالانه به خود اختصاص داده است . بوتاکس برای  زیبایی صورت ، چهره ، مو و ضد تعریق کردن بدن در نواحی مختلف استفاده میشود این روش کاملا استاندارد می باشد و مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است . در این مقاله انواع بوتاکس را برای شما شرح می دهیم .

انواع بوتاکس 

بوتاکس برای رفع چین و چروک  و از بین بردن خطوط عمیق چهره ، خطوط  ابرو ، خط لبخند ،  خطوط دور چشم  به کار میرود و با تزریق بوتاکس بر این نواحی  و فلج کردن عصب آن نواحی  تمامی خطوط از بین میرود و صورت زیبا و جوان میشود بوتاکس قابلیت جوان سازی دارد در همین خصوص تداد مخاطبان خانم برای استفاده از این روش هررروز در حال  گسترش هستند .اما بوتاکس مختلف است و انواع بوتاکس عبارت است از :

دسپورت 

یکی از انواع بوتاکس به شمار میرود  که جزء بهترین های بوتاکس در دنیا شناخته شده است  و هیچگونه عوارضی برای مصرف کنندگان در بر ندارد این نوع خالص بوده  و اثر بخشی بالایی را به خود اختصاص داده است  به نوعی که  در گذشت دو الی پنج روز بعد از تزریق بوتاکس  بیمار شاهد  اثر گذاری و تغییر در نواحی تزریق شده می باشد .

مسپورت 

جزء انواع بوتاکس است که برندی ایرانی می باشد . این  نوع بوتاکس  کاملا مانند روش رسپورت عمل میکند  یعنی کاملا خالص است ، هیچگونه عوارضی در ان تاکنون گزارش نشده است ، اثر بخشی بالایی مانند روش قبلی دارد و در عرض دو الی پنج روز اثر خود را بر جای میگذارد .تنها تفاوت آن با روش قبل در قیمت است . مسپورت هزینه ی خیلی کمتری را به خود اختصاص داده است و بر مزایای خود افزوده است .

کنتیوکس 

از انواع بوتاکس کشور چین می باشد . این محصول به دلیل نا خالصی خود عوارضی را برای بیماران در پی دارد از جمله افتادگی پلک و تاری دید . که اصلا استفاده از این برند برای متقضیان توصیه نمیگردد .
با رفتن بیماران به مراکز درمانی معتبر و کلینیک هایی با متخصصین کارامد ، بوتاکسی مطمئن و استاندارد را بیماران جویز میکنند پس در انتخاب کلینیک معتبر دقت لازم را به عمل آورید .

 در کلینیک رنسانس از بهترین انواع بوتاکس ها استفاده شده و توسط پزشک انجام می شود شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بوتاکس با شماره 02128111001 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید