لیفت بینی با نخ

بینی، عضوی است که همه ی انسان ها را به خود درگیر کرده است.این عضو تاثیر صد در صدی روی زیبایی چهره دارد در همین خصوص همه مایلند آن را بی نقص جلوه دهند تا ظاهری زیبا داشته باشند.با عمل جراحی بینی ،سیل عظیمی از مردم به سمت آن روانه شدند که گاها عوارض های زیادی را تجربه نمودند.با پیشرفت علم،روشی به میان آمد به نام لیفت بینی با نخ، که دیگر نیاز به عمل جراحی ندارد و بینی را بدون نیاز به جراحی و بی هوشی،کوچک نموده و کاملا بی نقص جلوه میدهد.


لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ،روشی است که با استفاده از نخ مخصوص،پلی دی اکسانون در بینی ظاهر بینی را به نتیجه مطلوب می رساند.


لیفت بینی با نخ،روشی است برای افرادی که میخواهند بینی طبیعی اما خوشفرم و بدون نقص داشته باشند.که لیفت بینی با نخ دقیقا همین کار را بدون عمل کردن بینی انجام میدهد.لیفت بینی با نخ،برای کسانی که پره های بینی بزرگی دارند و یا نوک بینی شان به سمت پایین است،روشی تضمینی است و کاملا بینی را به زیباترین فرم در می آورد و نوک را به سمت بالا و پره ها را کوچک میکند.


با لیفت بینی با نخ،دیگر نیاز به یک سال مراقبت بعد از عمل نیست که بر خلاف روش جراحی بینی می باشد.


لیف بینی با نخ،میزان کوچک کردن پره ها و بالا بردن بینی را مناسب با استاندارد و سلیقه ی مراجع تنظیم میکند و به همین دلیل افراد زیادی را روزانه به سمت خود جذب میکند.لیفت بینی با نخ قابل بازگشت به حالت اولیه است به گونه ایی که اگر فرد به هر دلیلی خواست بینی خود را به حالت اول خود بازگرداند،این روش این امکان را به او میدهد که بینی خود را صد در صد به حالت اولیه بازگراند.


لیفت بینی با نخ بسیار سریع انجام میگیرد و دیگر نیاز نیست 6 ساعت را در اتاق عمل با بی هوشی سپری کنید،لیفت بینی با نخ از طریق بی حسی موضعی نخ گذاری را انجام میدهد و فقط 15 دقیقه زمان را برای انجام زیبا سازی،نیاز دارد.


مزایای لیفت بینی با نخ

• لیفت بینی با نخ،هیچگونه دردی برای مراجعین در هنگام درمان و چه بعد از درمان به همراه ندارد.

• لیفت بینی با نخ،برای بینی هایی که دچار افتادگی هستند،پرهای بزرگی دارند،قوز یا فرو رفتگی پشت بینی دارند کاربرد دارد و انجام میگیرد.

• لیفت بینی با نخ،برای کسانی که قبلا عمل جراحی انجام دادند اما از نتیجه ی خود راضی نیستند،کاربرد دارد و بینی آن ها را به زیباترین شکل ممکن بدون تیغ جراحی ترمیم میکند.

• از دیگر مزایای لیفت بینی با نخ،بدون بی هوشی بودن آن است همینطور که میدانید بیهوشی عوارض زیادی را ایجاد میکند و اصلا توصیه نمی شود که انجام گیرد و همچنین برش های ایجاد شده بینی در عمل جراحی اگر بد صورت گیرد موجب نا فرم تر شدن بینی میشود و نقص بیشتری را در بینی ایجاد میکند،

• اما لیفت بینی با نخ با بی هوشی موضعی و بدون هیچگونه برشی صورت میگیرد و این جزء بهترین مزایای لیفت بینی با نخ قرار گرفته است.

• مزایای لیفت بینی با نخ این است که از نخی استفاده میشود که در بدن از طریق کلاژن سازی جذب میشود و همین جذب شدن در بدن باعث میشود که بینی فرد خوشفرم تر دیده شود.

• مزایای لیفت بینی با نخ این است که بالا رفتن پل بینی،بهبود زاویه لب و بینی و همچنین باریک شدن نوک بینی را بدون نیاز به جراحی با کمترین زمان در نظر گرفته شده انجام میدهد.


عوارض لیفت بینی با نخ

خوشبختانه،گزارشی در خصوص عوارض لیفت بینی با نخ به وجود نیامده است.لیفت بینی با نخ روشی است که سلامت بیمار را به هیچ وجع به خطر نمی اندازد و در همین رو مخاطبان او رو به افزایش است.لیفت بینی با نخ،با کمترین زمان ممکن و بدون بی هوشی و جراحی روشی است که کاملا طبیعی و بدون عوارض ،پیش می رود.


اما مراجعین محترم باید در نظر داشته باشند لیفت بینی با نخ،فقط در نقص ظاهری بینی کاربرد دارد و با قسمت داخلی بینی و مشکلات داخلی آن ،کاربردی و تضمینی نیست.


هزینه لیفت بینی با نخ

هزینه لیفت بینی با نخ،نسبت به جراحی بینی و دیگر روش ها،اختلاف چشمگیری دارد و قیمتی بسیار پایین تری به خود اختصاص داده است.لیفت بینی با نخ به نسبت مزایای بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی برای هزینه خود در نظر گرفته است و در همین خصوص،اکثر افراد در جای جای دنیا،این روش را برای زیبا سازی بینی خود در نظر می گیرند.