بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

امروزه با وجود روش های مختلف لیزر موهای زائد دیگر احتیاجی به استفاده از روش های سنتی و خسته کننده برای رفع موهای زائد مانند بند انداختن، استفاده از تیغ ژیلت، اپیلاسیون و... نیست.می توانید برای راحت شدن از شر موهای زائد خود برای همیشه و به صورت دائمی از روش لیزر موهای زائد استفاده نمایید.


نکته ای که درباره انجام این روش زیبای یوجود دارد و باید حتما به آن توجه داشت ، دستگاه های استاندارد انجام این کار می باشد. در بسیاری از مراکز غیر معتبر از دستگاه های غیر استاندارد برای انجام لیزر موهای زائد استفاده می شود که سبب بروز مشکلات و عدم نتیجه دلخواه خواهد شد.در این مقاله درباره این موضوع توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم کرد.


بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

با پیشرفت علم و همچنین استفاده از تکنولوژی در پزشکی علاوه بر کیفیت، سرعت هم به این فرآیند اضافه شده است از این رو سعی داریم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد دستگاه الکس 2018 می باشد که برای رفع و از بین بردن لیزر موهای زائد از آن استفاده می شود. از مزیت های این دستگاه می توان به کاهش درد ، سرعت بالا، دقت، ظرافت و ... اشاره کرد .همچنین مهم ترین مزیتی که این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه دارد این است که دستگاه الکس 2018 رنگدانه های پوست را تغییر نداده و یا از بین نمی برد. همچنین با استفاده از این دستگاه می توان تعداد جلسات افراد را به 2 الی 4 جلسه کاهش داد. در حالی که معمولا تعداد جلسات با دستگاه های مشابه حداقل 7 جلسه می باشد.


البته این نکته را باید اشاره کرد که دستگاه های استاندارد در کراکز معتبر هریک دارای مزایای خاص خود هستند که می توان از آن ها استفاده نمود. اما انجام لیزر موهای زائد با قیمت های بسیار پایین و نامعقول و همچنین عدم در اختیار داشتن مجوز های لازم جهت این کار در برخی مراکز می تواند خود نشانه ای از عدم نتیجه دلخواه و ایجاد مشکلات برای افراد پس از لیزر باشد.بنابراین انتخاب کلینیک و مراکز معتبر اولین گزینه برای انجام این کار محسوب می شود.


فناوری دستگاه های لیزر موهای زائد

در صورت دارا بودن شرایط استاندارد دستگاه ها ، می توان تفاوت آن ها را در فناوری های موجود در آن ها نام برد.تفاوت در طول موج به کار رفته در این دستگاه ها یکی از مهم ترین تفاوت های دستگاه لیزر موهای زائد می باشد.تعداد شات یا شلیک های پیاپی و سرعت آن ها نیز از دیگر تفاوت هایی است که در دستگاه های جدید تر این سرعت بسیار بالاتر و با دقت بیشتری انجام می شود که نتیجه پایانی رضایت بخش تر می باشد.


امروزه شاهد 4 مدل از دستگاه های لیزر موهای زائد با 4 فناوری مختلف هستیم که بهترین مدل مورد استفاده در مراکز معتبر و استاندارد که عموما کلینیک های تخصصی از آن استفاده می کنند ، دستگاهالکساندریت می باشد.این دستگاه همانطور که گفته شد دارای کمترین عوارض و بیشترین دقت و سرعت عملکرد می باشد.


لیزر موهای زائد درد دارد؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که به طور کلی انجام فرآیند لیزر موهای زائد با درد به همراه است اما با پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شد تا درد در لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر الکس 2018 بسیار کمتر از دستگاه های مشابه شده و به نوعی می توان گفت که جز مزایای این دستگاه می باشد


مزایای استفاده از دستگاه الکس 2018 در لیزر موهای زائد

از مزایای این روش لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✔ سریع ترین روش از بین بردن موهای زائد، پوشش دهی وسیع (بیش از 182 میلی متر) و سرعت تکرار بالا

✔ درمان سریع ناحیه های بزرگ، برای مثال کل پشت بدن ظرف کمتر از سی دقیقه درمان می شود

✔ مناسب برای پوست های روشن تا زیتونی رنگ، موثر برای موهای نازک تر و نفوذ در عمق بیشتر

✔ پوشش دهی ناحیه های وسیعی از پوست، تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی، بدون نیاز به تعداد زیاد جلسات

✔ عدم به همراه داشتن درد.


چه کسانی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

برخی از افرادی که دچار مشکلات زیر می باشند ، نمی توانند از این روش زیبایی استفاده نمایند. این موارد عبارتند از:

وجود اختلالات هورمونی:اختلالات هورمونی مانند سیکل قاعدگی، ریزش موی سر، جوشهای مکرر صورت وسابقه نازایی در بسیاری از افراد پر مو دیده میشود، فرد باید قبل از انجام لیزر از این جهات بررسی شود وگرنه لیزر موهای زائد فایده ای نداشته و به طول می انجامد.

مصرف داروهای خاص:افرادی که داروهایی مانند کورتون ها، هورمون ها ومینوکسیدیل استفاده می کنند نتیجه ای از لیزر موهای زائد نخواهند گرفت، زیرا این داروها باعث رشد موهای زائد می شوند.

وجود بیماری های خاص:در باره بیماری هایی نظیر لیکن پلان،ویتلیگو، پسوریازیس احتمال ایجاد ضایعات در محل لیزر وجود دارد.

سابقه گوشت اضافه در محل لیزر: انجام لیزر در افرادی که گوشت اضافه دارند ، ممکن است باعث ایجاد اسکار هیپرتروفیک شود و بهتر است انجام نگیرد.

سابقه تبخال مکرر: دراین افراد از 24 ساعت قبل تا یک هفته بعد از لیزر باید داروهای ضد تبخال مصرف شود.

افراد باردار:احتمال صدمه رسیدن به جنین درصد کمی وجود دارد اما توصیه می شود که در افراد باردار تا پایان دوره بارداری لیزر موهای زائد انجام نشود.