بهترین کلینیک کاشت مو درغرب تهران

مشکلی که در گذشته و امروزه ، برای ظاهر افراد وجود دارد مسئله ی ریزش مو می باشد ، این مسئله تا به امروز ریشه کن نشده است اما با پیشرفت علم روشی به وجود آمد ، که این مشکل را میتواند درمان کند .
کاشت مو روشی مطمئن و طبیعی برای ریزش مو و طاسی مو در زنان و مردان می باشد که در کلینیک های کاشت مو قابل اجرا است .
بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران ، قادر است به واسطه ی بهترین متخصصان کشور و همچنین بهترین تجهیزات روز دنیا ، کاشت مویی طبیعی و تضمینی را برای مراجعین به عمل آورد . 

بهترین کلینیک کاشت مو درغرب تهران

کاشت مو روشی است که برای درمان ریزش و طاسی مو به کار میرود در این روش ابتدا با بی حسی موضعی در پشت گوش یا پشت سر  موهای آن منطقه را برداشت میکنند و بعد با جدا کردن فولیکول ، فولیکول ها را بر منطقه ی طاس با ایجاد برش دو میلی متری می کارند .
آن چیز که در کاشت مو مهم است انتخاب روش می باشد ، زیرا کاشت مو از روش های مختلفی برخوردار است که باید توجه داشت کلینیک کاشت موی مورد نظر کدام روش را دارا می باشد . 
بهترین کلینیک کاشت مو در غرب تهران ، بهترین روش را برای مراجعین اجرا می کند ، روش sut  بهترین روش کاشت مو در سرتاسر دنیا می باشد که از مزایای بسیار بالایی برخوردار است  ، بهترین کلینیک در غرب تهران مفتخر است تا این روش را به بهترین شکل ممکن توسط بهترین متخصصین کشور و مجرب ترین کاشت پزشکی برای مراجعین به اجرا در می آورد .

شماره تماس: 02128111001
آدرس: سعادت آباد، میدان فرهنگ، ابتدای بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک 35 ، کلینیک رنسانس

 کاشت موی sut در بهترین کلینیک غرب تهران 

بهترین کلینیک غرب تهران ،  دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و کسب پروانه تخصصی می باشد کلینیک تخصصی رنسانس است.  این کلینیک روش sut را به بهترین شکل ممکن برای مراجعین به عمل می آورد .
روش sut ، این امکان را به بیمارانی که بانک مویی ضعیف دارند و یا طاس کامل هستند میدهد که آن ها هم بتوانند کاشت مویی طبیعی را اجرا و تجربه کنند بر خلاف روش های ما قبل که این امکان برای مراجعین وجود نداشت و به دلیل بانک مویی ضعیف قادر به انجام کاشت مو نبودند ، این روش قادر است علاوه بر برداشت موهای پشت گوش یا پشت سر ، موهای هرجایی از بدن که بانک مویی قوی داشته باشد را  به ظریف ترین شکل ممکن برداشت کند  و با ظرافت فولیکول هارا بدون آسیب جدا کرده و بر محل طاسی با ظرافت تمام پبوند زند ، این روش نیازی به برش ندارد و خوشبختانه جزء مزایای این روش می باشد  این روش هیچگونه درد و خونریزی و بخیه ایی برای افراد به همراه نمی آورد و موجب رضایت متقاضیان گشته است ، کاشت مو به روش sut تراکم موی بالایی را برای اجرا کنندگان به عمل می آورد به طوری که موی شخص کاملا پر پشت و طبیعی جلوه می کند ، این روش سه برابر روش های قبل تراکم مو را در بر دارد به طوری که نهایت تراکم را میتوان انجام داد. این روش نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد و تنها در یک جلسه اجرا خواهد شد و زمان کمی را به خود اختصاص داده است .
کلینیک تخصصی کاشت موی رنسانس بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد می باشد ، این روش را  با بهترین متخصص در محیطی کاملا بهداشتی و تخصصی  انجام میدهند تا به طبیعی تر بودن این روش بیافزایند زیرا این روش به دقت و مهارت بسیار زیادی برای انجام کاشت مویی درست و طبیعی نیاز دارد .

هزینه در بهترین روش کاشت مو در غرب تهران

هزینه در این کلینیک  با توجه به  کامل بودن و داشتن تمام مزایا ، نسبت به سایر کلینیک ها  به صرفه تر در نظر گرفته است .
هزینه بهترین روش کاشت مو در غرب تهران ، به طور جزئی طبق شرایط فردی بستگی به ریزش مو ها و تعداد تراکم کاشت و برداشت مورد نیاز شخص محاسبه میشود و در جلسه مشاوره هزینه هر فرد به اطلاع بیمار می رسد .

کلینیک کاشت موی رنسانس

شماره تماس: 02128111001
تلگرام و واتساپ: 09122115442
آدرس: سعادت آباد، میدان فرهنگ، ابتدای بلوار 24 متری، نبش خیابان سوم شرقی،  پلاک 35 ، کلینیک رنسانس