کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس ( kashte moo, tarmime moo)

ریزش مو یک عامل شایع در بین افراد است که موجب به  ضعف در ظاهر و اعتماد به نفس افراد میگردد . راه درمان برای رفع ریزش های شدید و طاسی مو به صورت روش های جراحی و غیر جراحی قابل استفاده می باشد که افراد با توجه به شرایط خود میتوانند آن ها را برگزینند .
در این مقاله میتوانید با توجه به توضیحات داده شده روش مناسب با شرایط خود را بشناسید و از آن برای درمان خود استفاده نمایید ، پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید 

کاشت مو 

کاشت مو روشی است که مشابه با روش جراحی شناسایی شده است  اما در آن نیازی به بی هوشی نبوده و بخیه و خونریزی در آن راه ندارد . این روش موجب رشد طبیعی مو و بروز ظاهری طبیعی برای افراد میگردد ، کاشت مو برای درمان نیاز به فولیکول های فرد دارد که از طریق روش های متفاوت کاشت مو تار موها را از پشت سر برداشت کرده و سپس به جداسازی فولیکول ها میپردازند و آن ها را در محل خالی از مو میکارند که این اقدامات از طریق بی حسی موضعی برای رفع حس درد در افراد انجام میگیرد .

ترمیم مو 

روش ترمیم مو نیز رفع طاسی  موها را در پی دارد و موجب زیبا تر شدن چهره شده و سبب داشتن چهره ایی طبیعی در افراد میگردد . این روش نیز نیاز به جراحی ، بی هوشی و خونریزی ندارد و بدون نیاز به بی حسی و فولیکول موها  منجر به تراکم بالا و پر پشتی موها میگردد .

ترمیم مو روشی است که با موهای طبیعی و یا الیاف در جه اول درمان خود را  به انجام میرساند و یک روش ایده  آل و عالی برای عزیزانی است که بانک موی مناسب نداشته و یا به طور کل بانک مویی را بر سر خود ندارند و معمولا افراد آلوپسی از این روش عالی برای درمان خود استفاده می نمایند  و یک جایگزین فوق العاده برای افرادی است که امکان استفاده از روش کاشت مو را ندارند .

کاشت مو چگونه انجام میگردد ؟

کاشت مو دارای روش های متفاوت می باشد که همه آن ها در بر داشت موها و کاشت فولیکول بر سطح صاف سر مشترک بوده اما در مدل ، نوع و تعداد برداشت و کاشت فولیکول ها باهم تفاوت دارند و این روزها توصیه میشود افراد روش های نوین کاشت مو را برای درمان استفاده نمایند چرا که برداشت موها دیگر نیازی به برش پشت سر نداشته و خط اسکار بر روی سر افراد نخواهند ماند در روش نوین کاشت مو  برداشت موها به صورت تصادفی می باشد و مقدار برداشت و کاشت مو ها سه برابر روش های قبل شناسایی شده است که تراکمی بالا را برای افراد به همراه دارد  کاشت مو روشی عالی برای عزیزانی است که ریزش موهای ارثی شدید و  بانک موهایی مستحکم دارند و نتایج عالی را برای افراد به همراه دارد .

 ترمیم مو چگونه انجام میگردد ؟ 

ترمیم موی سر برای درمان نیاز به  تار موهای طبیعی و یا الیاف درجه اول دارد که بر ، پوسته شبیه سازی شده  متناسب با اندازه سطح سر افراد  متصل خواهند شد  و سپس پوسته پوشش داده شده با موهای متناسب با موهای اصلی شخص با استفاده از فیکس کنندهای قوی و طبیعی بر سطح سر می چسبند . 

پوسته شبیه سازی شده به صورت توری و یا پلی اورتان ساخته میشوند که  با موادی کاملا طبیعی و کراتین ساخته شده اند و دارای شبکیه های باز بوده که هوا را از خود خارج میکنند و مانع خارش ، عرق ، حساسیت و زخم بر سطح پوست سر میشود و داشتن چهره طبیعی و زیبا را به افراد باز میگرداند .

تفاوت کاشت مو و ترمیم مو در چیست ؟ 

این دو روش در نوع درمان با یکدیگر تفاوت های بسیاری را دارند ، چرا که در روش کاشت مو نیز به بی حسی موضعی می باشد تا از طریق برداشت مو ها با سوزن های مخصوص دردی برای افراد به وجود نیاید همچنین در این روش نتیجه موها منجر به رشد طبیعی موها با تراکمی بالا و کاملا طبیعی خواهد بود .

در روش ترمیمی مو نیازی به جراحی  یا بی حسی موضعی نمی باشد زیرا هیچگونه ابزار و یا مواد بیگانه بر سر افراد دخالت ندارند و افراد بدون نیاز به بانک مو صاحب موهایی با جلوه ایی طبیعی خواهند شد .
 در کاشت مو نیاز به مراقبت های لازم در خصوص به نتیجه رسیدن رشد طبیعی موها می باشد ، اما ترمیم مو نیازی به مراقبت نخواهد داشت .

به طور کل  انتخاب و انجام کاشت مو ، ترمیم مو با توجه به شرایط هر فردی باید صورت گیرد و توصیه میشود افراد با داشتن بانک موهای قوی از روش کاشت مو و افراد فاقد بانک موی مناسب ترمیم مو را برای انتخاب درمان خود در نظر بگیرند  که قطعا مراجع به یک کلینیک عالی و در  زیر نظر قرار گرفتن متخصصین حرفه ایی میتواند در انتخاب روش مناسب برای افراد بسیار کمک کننده باشد.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برآورد هزینه با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 ارتباط برقرار فرمایید