کدام کلینیک کاشت مو معتبر است؟

همانطور که می دانید بهترین درمان ریزش مو و تنها درمان رشد طبیعی موهای از دست رفته استفاده از روش کاشت مو می باشد که این روش معتبر در جای جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد ، اما امکان اجرای کاشت مو در کلینیک های مخصوص کاشت مو توسط متخصصین امکان پذیر می باشد .ما در این مقاله برای راهنمایی بهتر شما جهت انتخاب بهترین کلینیک به منظور درمان ریزش و کاشت مو مطالبی را قرار داده ایم تا به این واسطه بتوانید درمان ایده آلی را تجربه نمایید .


کدام کلینیک کاشت مو معتبر است؟

یکی از ستون های کلینیک کاشت مو بهره وری از پزشک متخصص پوست و مو است. در ابتدا باید یک یا چند پزشک متخصص پوست و مو در سیستم کلینیک حضور داشته باشد. قالبا کاشت مو بدون وجود پزشک معنی خود کشی می دهد .علاوه بر این تجربه و تخصص لازم را این شخص می بایست داشته باشد.


مهم نیست مکان کلینیک شمال شهر یا جنوب شهر و یا مرکز شهر باشد. مهم ترین موضوع وجود اشخاص آگاه به درمان های پوست و مو با انواع متد های روز دنیا می باشد.علاوه بر این مرکز مشاوره ای کاشت مو با مرکز انجام عمل های جراحی می بایست مجزا باشد زیرا به این ترتیب نظم و ساماندهی بهتری حاکم بر محیط است.یکی دیگر از موضوعات مهم در کلینیک ها مسائل بهداشتی می باشد.تجهیزات کلینیک باید در حد امکان یکبار مصرف باشد و وسایل چند بار مصرف به خوبی استریل شوند.مهم ترین موضوع که نتیجه تمامی موارد بالا است ، داشتن مجوزهای قانونی است که قبل از انتخاب کلینیک برای کاشت مو یا سایر موارد درمانی می بایست از داشتن مجوزهای قانونی آن مرکز اطمینان حاصل کنید.


از دیگر فاکتورهای مهم برای انتخاب کلینیک کاشت مو سابقه کار آن مرکز می باشد.وجود سابقه مثبت در زمینه خدمات پوست و مو و رضایت مشتریان جز ملاک های مهم انتخاب چنین مرکزی می باشد.


راه تشخیص کلینیک کاشت مو معتبر چیست ؟

قدم اولی که برای معتبر بودن یک کلینیک استاندارد و معتبر کاشت مو لازم می باشد ، دارا بودن کلینیک از مدارک و تاییدیه های لازم از نظام پزشکی کشور می باشد که قطعا باید کلیه مجوز ها در کلینیک قابل شهود باشند و با کمی تحقیق وجود و یا عدم وجود آن ها قابل فهم خواهد بود .


نکته بعدی که بسیار مهم می باشد ، وجود متخصص کاشت مو در مرکز می باشد ، شما عزیزان وظیفه دارید تا برای درمان بهتر و داشتن نتیجه ای فوق العاده برای خود یک متخصص عالی را برگزینید . پزشک می بایست مهارت های انجام کلیه امور مربوطه را با تجربه بالا داشته باشد و کلیه امور را به صورت حرفه ای قادر به انجام باشد. برای تشخیص چنین مسائلی شما عزیزان باید پرس و جو لازم را از افرادی که سابقه انجام کاشت مو و یا چنین خدمات درمانی را داشته اند را مطلع شوید تا از کارنامه متخصص خود جویا شوید. هرچه کارنامه متخصص پر بار تر و موفق تر باشد قطعا دارای مهارت بیشتری بوده و برای انتخاب مناسب تر است .


کلینیک کاشت موی معتبر چه ویژگی هایی را دارد ؟

کلینیک کاشت مو باید دارای ساختمان و مکانی بهداشتی و کاملا استریل باشد تا امکان ورود هیچگونه آلودگی برای افراد به وجود نیاید . علاوه بر پزشک متخصص ، کلیه پرسنل کلینیک نیز باید حرفه ای ، با تجربه و کاربلد باشند و با اخلاق و روی خوش به مراجعین خدمت رسانی نمایند .کلینیک کاشت موی معتبر باید امکان برگزاری جلسه مشاوره را برای متقاضیان فراهم نماید تا در این جلسه متخصص به معاینه مراجعه کننده بپردازد و کلیات نحوه درمان و نوع درمان مطابق با شرایط فرد برنامه ریزی گردد. زیرا بخش عظیمی از موفقیت درمان به درست انجام گرفتن این جلسه بستگی دارد .نوع روش انتخابی ، مقدار برداشت و نوع کاشت همگی در این جلسه مشخصص می گردد و هزینه کاشت مو نیز در همین جلسه به اطلاع مراجعین خواهد رسید .


از موارد دیگر در این خصوص باید به روش های موجود در کلینیک اشاره نماییم ، عزیزان باید توجه کنید که کلینیک انتخابی شما می بایست روش های مختلف کاشت مو خصوصا روش های جدید در آن انجام شود و از بروزترین امکانات برخوردار باشد.


روش های جدید کاشت مو قابلیت و ویژگی های بهتری را به خود اختصاص داده اند که مهم ترین آن ها برداشت بیشتر موها و در نهایت کاشت بیشتر موها می باشد . بنابراین با سوال پرس و جو و بدست آوردن اطلاعات از دیگر افراد کلینیک انتخابی مناسب برای خود را می توانید پیدا کنید.


نکته در خصوص کلینیک کاشت موی معتبر

برای انتخاب کلینک کاشت مو تنها نیاز به اندکی صرف وقت در جست و جو سایت های مختلف و پرسش از آشنایان و کسب اطلاعات نسبت به تجربه های دیگران نیاز است و به راحتی می توان کلینیک استاندارد و حرفه ای مورد نظر را برای انجام روش کاشت مو یافت و از کسب نتیجه عالی و شیرین آن لذت برد. شما عزیزان باید بدایند که انتخاب کلینیک می توان نقش حیاتی را در درمان کاشت موی شما ایفا کند .


مرکز تخصصی موی رنسانس

مرکز فوق تخصصی موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 15000 نفر کاشت مو و ترمیم مو را انجام داده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روش های نوین و ارائه آخرین متد کاشت مو و ترمیم در دنیا بوده است. متخصصین این مرکز یک هدف را سرلوحه کار خود قرار داده اند و آن جلب رضایت مراجعین خود بوده که ما افتخار داریم بگوییم که اکثر مراجعین این کلینیک از طرف مراجعین قبلی این مرکز به ما معرفی شده اند.


کلینیک کاشت مو رنسانس بنیانگذار روش های نوین کاشت مو SUT و ترمیم مو HRT در ایران است و تنها مجری انحصاری روش های فوق در ایران می باشد. شرکت بیمه ایران کاشت مو انجام شده در کلینیک رنسانس را تضمین کرده و برای آن ضمانت نامه کتبی صادر می کند.


برتری های مرکز تخصصی موی رنسانس

1.مرکز تخصصی موی رنسانس تنها مرکز تخصصی است که در زمینه کاشت مو و ترمیم مو به روش های انحصاری HRT و SUT فعالیت می کند.

2.در این مرکز تمام مراحل کاشت مو توسط متخصص پوست و مو و ترمیم مو توسط متخصص ترمیم مو انجام می شود.

3.مرکز تخصصی موی رنسانس این افتخار را دارد که عملیات کاشت مو و ترمیم مو را برای هنرمندان ، ورزشکاران و برخی از افراد مشهور انجام داده است که همین امر باعث کسب اعتبار مجموعه شده است.

4.این مجموعه تمامی مجوزهای رسمی برای کاشت مو و ترمیم مو را دارا می باشد.

5.کلیه‌ ی مراحل کاشت مو و ترمیم مو کاملا بی خطر و بدون نیاز به عمل جراحی، بیهوشی و بدون هیچگونه عوارض جانبی قابل انجام است.

6.مرکز تخصصی موی رنسانس از برترین و مجرب ترین کادر فنی برخوردار است .

7.در این مرکز مشاوره و تست دیجیتال بطور کاملا رایگان می باشد و همینطور این مرکز 10% تخفیف برای کسانی که از شهرستان مراجعه می نمایند در نظر گرفته است.

8.تمامی پرونده های پزشکی مراجعین و اطلاعات آنها در این مرکز بطور کاملا محرمانه نگهداری می شود و برخلاف بقیه مراکز و موسسات در اختیار افراد متفرقه قرار نمی گیرد.


مراکز کاشت مو باید تمامی نکات گفته شده بالا را رعایت نمایند تا زیر نظر وزارت بهداشت قرار گیرند . این مراکز با تایید شدن وزارت بهداشت از طریق رعایت تمامی اصول بهداشتی و استانداردهای موجود در دنیا ، جز مراکز کاشت مو زیر نظر وزارت بهداشت قرار می گیرند که مدارک و تاییدیه هایی به این نوع مراکز تعلق خواهد گرفت. بنابراین شناخت این مراکز برای مخاطبین راحت بوده و با دارا بون مدارک لازم این مراکز و همچنین کوچکترین تحقیقاتی می توانند این مراکز کاشت مو را شناسایی نمود.