کاشت موی بلند چیست و مزایای آن کدام است؟

کاشت موی بلند یکی از جدیدترین و بهترین تکنیک های کاشت مو می باشد که علاوه بر آقایان برای خانم ها هم مناسب می باشد. کاشت موی بلند در مرکز تخصصی موی رنسانس به شکل اصولی و علمی انجام می شود و برداشت در این تکنیک از پشت سر (بانک مو) برداشته می شود که بدون جراحی، درد، خونریزی، عوارض جانبی و ... انجام می شود.

کاشت موی بلند

کاشت موی بلند با تکنیک Super FUT  برای خط رویش و یا شقیقه های انجام می شود، در این روش نیازی به کوتاه کردن موهای خانم ها و آقایان نمی باشد به نوعی می توان گفت که این تکنیک کاشت مو بدون تراشیدن موی سر می باشد. به طور کلی در تکنیک Super FUT می توان موهای 2 الی 4 سانتی متری را با استفاده از علم نوین کاشت مو پیوند زد. توجه داشته باشید در این روش هیچ آسیبی به ناحیه گالا زده نمی شود و همچنین خط اسکار ندارد و بیشتر برای افرادی که در گذشته ترمیم مو انجام داده اند مناسب می باشد.

مرکز تخصصی موی رنسانس با بهره گیری از علم نوین کاشت مو و همچنین با داشتن مجرب ترین تیم های کاشت مو توانسته است تحولی عظیم در حوزه مو ایجاد کند، یکی از تکنیک های این مرکز کاشت موی بلند یا همان تکنیک Super FUT می باشد که برای آقایان و خانم ها با توجه به شرایطشان انجام می شود
شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.


مزایای کاشت موی بلند

کاشت موی بلند با تکنیک Super FUE یکی از خاص ترین روش های کاشت مو می باشد که برخی از افراد با توجه به شرایط خاصی که دارند این روش را انتخاب می کنند در ادامه مزایای کاشت موی بلند را برای شما عزیزان بیان می کنیم:
1- یکی از دغدغه های افرادی که کاشت مو انجام می دهند این است که با توجه به شرایطی کاری و یا اجتماعی شان می خواهند در اسرع وقت با همان ظاهری قبلی به اجتماع برگردند پیوند موی بلند این امکان را فراهم کرده است فرد متقاضی در کوتاه ترین زمان ممکن به اجتماع برگشته و به فعالیت های روزانه خود بپردازد.
2- افرادی که در گذشته موهایشان را ترمیم کرده اند از دیگر گروهی هستند که کاشت موی بلند را انتخاب می کنند، دلیل این انتخاب این است که افرادی که ترمیم مو انجام داده اند نمی توانند با ظاهری متفاوت و با موهای کم پشت و یا با موهای تراشیده شده در اجتماع ظاهر شوند به همین دلیل کاشت موی بلند را انتخاب می کنند.
3- یکی دیگر از مزایای کاشت موی بلند این است که فرد پس از کاشت مو، موهای کاشته شده را رویت می کند و می تواند پس از 9 ماه که موهای کاشته شده به طور کامل رویش پیدا می کند عکس روز اول را با وضعیت فعلی خود مقایسه کند.
4- خط رویش و همچنین جهت رویش موهای کاشته شده پس از کاشت مو بلافاصله دیده می شود و قابل ارزیابی است
5- همانطور که می دانید خانم ها تمایلی به کوتاه کردن موهای خود ندارند به همین خاطر بهترین پیشنهاد برای خانم ها کاشت موی بلند می باشد.
6- پیوند زدن موهای بلند دو تا چند گرفت در یک منفذ در کاشت موی بلند رخ نمی دهد و گرفت ها هر کدام در یک منفذ قرار می گیرند.