هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

بینی عضوی است که در صورت بسیار مهم تلقی میشود و برای زیبایی چهره عضوی مهم است .بینی های بزرگ ، قوز دار و افتاده برای هیچ فردی خوشایند نیست و زیبایی صورت فرد را خدشه دار میکنند .بسیاری از شخاص به سمت عمل جراحی بینی رفتند که عده ی کثیری از آنان با نتیجه ی خوبی مقابل نشدند و اصلا رضایت بخش نبود.عمل جراحی بینی روشی است که بیهوشی کامل باید صورت گیرد و این امر برای انسان کاملا خطرناک است که متاستفانه در این روش وجود دارد.


از دیگر معایب این روش مراقبت های سخت و طولانی مدت آن است و نتیجه ی عمل خیلی دیر مشخص میشود .اما خوشبختانه ، با به وجود آمدن روش های بدون عمل جراحی از تعداد مخاطبان روش جراحی کم و به تعداد روش های بدون جراحی زیاد شد.از مهم ترین روش های بدون نیاز به جراحی بینی روش لیفت بینی با نخ است.لیفت بینی با نخ یک روش کامل و پر مزیت برای افرادی که بینی های بزرگ با پره های بزرگ و قوز دار دارند.


لیفت بینی با نخ

یکی از رایج ترین روش ها برای زیباسازی بینی ، بدون نیاز به عمل جراحی روش لیفت بینی با نخ است.این روش از طریق نخ پلی دی اکسانون پره های بینی را کوچک و نوک بینی را به سمت بالا میبرد و روشی تضمینی و طبیعی به شمار می رود.این نخ در بینی کاملا جذب میشود و مناسب با ساختار بیولوژیک بدن است و بدن اصلا آن را پس نمیزند و به آن آلرژی نشان نمیدهد .لیفت بینی با نخ نیاز به هیچگونه تیغ جراحی و ایجاد برش بر بینی ندارد و دیگر خبری از مراقبت های طولانی و سخت ، بعد از عمل برای بیماران نیست.


لیفت بینی با نخ ، ظاهری کاملا طبیعی به افراد اهدا میکتد و قادر است پره های بینی را کوچک میکند ، نوک بینی را به سمت بالا میبرد و قوز بینی را بر طرف میکند.این روش به دلیل طبیعی بودن خود و بدون ضرر بودن ، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است . و خوشبختانه درد و بی هوشی برای افراد به همراه ندارد.


مهم ترین قابلیت این روش این نکته است که هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است و به تناسب مزایای بسیار خود چه هزینه ایی بای بیماران در نظر گرفته است.که ما در این مقاله به این موضوع میپردازیم .

هزینه لیفت بینی چقدر است؟

در جواب این سوال مبنی بر این که هزینه لیفت بینی چقدر است ؟ باید گفت ،هزینه ی لیفت بینی با نخ ، خوشبختانه کاملا مناسب تر و مقرون به صرفه تر نسبت به روش های ما قبل خود دارد و هزینه ی پایینتری برای بیماران در نظر گرفته است . هزینه لیفت بینی با نخ کاملا منصفانه است و در همین خصوص است که هرروزه در دنیا بر شمار متقاضیان این روش افزوده میگردد .با استفاد از لیفت بینی با نخ همه می توانند از داشتن بینی زیبا ، لذت ببرند و چهره ی زیبایی را داشته باشند .