درمان موهای نازک شده

موی نازک شده می تواند فرم های بسیاری بخود بگیرد . در بعضی مواقع، موهای نازک شده می توانند علامت وجود یک بیماری باشد. درادامه قصد داریم درمان موهای نازک شده را به اطلاع شما برسانیم

موهای نازک شده

موهای نازک شده اصولا مویی نازک، سست و پژمرده است . دوشاخ شدن انتهای موها، خشکی بی نهایت و یا چربی بی نهایت موها نیز نشانه موی ضعیف است.
علت موی ضعیف اغلب ژنتیکی است و در بعضی مواقع دلیل هورمونی دارد. عواملی مانند زایمان، تغذیه نامناسب، استرس، عفونت های پوست سر و یا مصرف یکسری داروها.
شرایط جوی مثل آفتاب، آب شود و الودگی هوا می تواند باعث ضعیف شدن مو بشود.
از دست دادن 100 تا 150 مو در روز طبیعی است چون بعد از ریزش این موها، موی جدید جوانه می زندکه این روند تا میانسالی ادامه دارد و بعد از رشد مجدد موها کند میشود و یا کاملا متوقف می شود.
در مواقعی که مو ضعیف شده است و یا علائم انرا دارد می توان از روشهای تقویتی استفاده کرد. روشهای تقویتی بسیاری وجود دارد که ما در مرکز تخصصی موی رنسانس ترکیبی از این روشها را در یک پکیج تقویتی گنجانده ایم و به افراد متقاضی پیشنهاد می دهیم.

درمان موهای نازک شده

ما در مرکز تخصصی موی رنسانس این افتخار  را داریم که علاوه بر ارائه خدمات کاشت مو، از یک پکیج ترکیبی تقویت مو نیز برای بیماران استفاده می کنیم. که این پکیج شامل PRP، لیزر تراپی، مزوتراپی و ویتامین درمانی است. روش کار نیز به این صورت است که تیم پزشکی ما از PRP برای غربالگری خون و فعال سازی سلول های مرده  استفاده می کند. لیزر تراپی نیز درواقع تاباندن نور با دستگاهی به سر است که باعث می شود قطر مو افزایش یابد و به نوعی باعث میشود خون در زیر پوست سر جریان یابد و درنتیجه باعث تقویت مو می شود. در این پکیج مزون تراپی را نیز گنجانده ایم که یکسری آمپول ویتامین مفید برای مو زیر پوست سر تزریق می کنیم.  آخرین عنصر پکیچ ترمیمی مت، ویتامین درمانی است که قرص های ویتامین برای بیمار تجویز می شود.

استفاده از محصولات مناسب برای جلوگیری از آسیب بیشتر به موهای ضعیف:

استفاده از محصولات مناسب برای تقویت و حفظ موهای ضعیف بسیار ضروری است. محصولاتی مانند شامپوی مخصوصی که یکسری پروتئین و اسید امینه دارد که باعث تقویت مو می شود.
در پایان پیشنهاد می کنیم هرکز از شامپویی که موی شما را بسیار خشک می کند استفاده نکنید. استفاده از ماسک پروتئین نیز می تواند برای موهای تقویت موهای ضعیف توصیه می شود.
همچنین توصیه می کنیم از مواد شیمیایی مثل رنگ مو کم استفاده کنید چون بسیار اسیب می زنند حتی استفاده از محصولات تقویتی در بلند مدت باعث آسیب رساندن به مو می شود چون اغلب حاوی مواد شیمیایی هستند بنابراین تقویت کردن مو زیر نظر متخصصان پوست و مو نتایج بسیار بهتری خواهد داشت.

عزیزانی که علاقمند هستند در خصوص کاشت مو و یا تقویت و ترمیم مو اطلاعاتی کسب کنند می توانند با شماره های
در صورتیکه تمایل ارسال عکس و ارتباط از طریق تلگرام و واتساپ را دارید با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید02188909050 و 02122088210 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم زیر ثبت نام به عمل آورند