هزینه اسکالپ سر چقدر است؟

با توجه به اهمیت زیبایی و مهم بودن ظاهر برای هر فرد ، داشتن موهای پر تراکم نیز از ارکان زیبایی می باشد که مردان و زنان به آن نیازمند می باشند .اما ریزش مو می تواند این مشکل را در خانم ها و آقایان ایجاد کند که به کم پشتی مو دچار شوند.ریزش مو علل مختلفی دارد از ژنتیک و ارث ، تا مشکلات هورمونی و بیماری های خاص و یا کمبود ویتامین های لازم بدن که می تواند سبب به وجود آمدن طیف مختلف ریزش در افراد متفاوت شود.


برای درمان ریزش مو با توجه به شدت مشکل ، روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از این درمان ها اسکالپ موی سر می باشد .افرادی که به هر دلیلی نمی توانند از روش هایی همچون کاشت مو یا ترمیم مو استفاده نمایند می توانند از روش اسکالپ سر بهره بگیرند. این روز ها روش اسکالپ سر طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است چرا که دردسر درمانی ندارد و عوارضی را نیز به خود اختصاص نداده است و با ایجاد ظاهری طبیعی و مطلوب برای موها یک انتخاب مناسب می باشد.اما سوالی که برای متقاضیان اسکالپ موی سر به وجود می آید این است که هزینه اسکالپ موی سر چقدر است که در ادامه به بررسی این موضوع برای آگاه سازی بهتر متقاضیان می پردازیم .پس با ما همراه باشید.


اسکالپ موی سر

اسکالپ موی سر در واقع هاشور از طریق رنگ طبیعی با شیوه صحیح می باشد . در این روش از دستگاه مخصوص با سوزن های مخصوص استفاده می شود که ابتدا سطح سر فرد از طریق بی حسی موضعی بی حس می گردد و سپس متخصص از طریق دستگاه مخصوص اسکالپ مو طراحی تار به تار مو را در سطح سر انجام می دهد و که مشابه با تار مو بر سر می باشد و ظاهری طبیعی با تراکم بالای مو را ایجاد می کند .


در اسکالپ موی سر از رنگ های طبیعی استفاده می شود و نفوذ و تزریق رنگ بر سطح رویی سر بوده و آسیبی به بافت پوست وارد نمی شود ، در نتیجه هیچگونه آسیبی برای افراد به همراه نخواهد داشت .از مهم ترین شرایطی که برای انجام این روش باید رعایت شود انتخاب کلینیک برای انجام این درمان می باشد تا درمان در محیطی کاملا حرفه ای تحت متخصص این زمینه با تجهیزات کامل و به روز ارائه شود . دستگاه حرفه ای ، رنگ طبیعی و مناسب موهای سر افراد و همچنین ظرافت کاری و مهارت متخصص یک درمان کاملا طبیعی برای افراد به همراه خواهد داشت . یکی از کلینیک هایی که کلیه این عوامل را در خود جای داده است کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که یک انتخاب عالی برای انجام اسکالپ برای افراد مختلف می باشد.


کاندیدای اسکالپ موی سر

این روش برای کلیه افرادی که دچار کم پشتی و یا طاسی سر هستند و کاندیدای مناسبی برای کاشت مو و یا ترمیم مو به هر دلیلی نیستند مناسب بوده و می توانند آن را انجام دهند .بنابراین افرادی که دچار به ریزش مو و طاسی مقطعی می شوند کاندیدای مناسب اسکالپ سر هستند. همچنین افرادی که دارای خط اسکار، شکستگی سر بوده و یا زخم خاصی در سر دارند و آن بخش از سرشان خون رسانی ندارد می توانند توسط اسکالپ موی سر مشکل خود را رفع نمایند. افرادی که از بیماری آلوپسی آره آتا نوع سکه ای رنج می برند می توانند از اسکالپ سر برای پوشش سطح ریخته شده موهای خود استفاده نمایند.

هزینه اسکالپ موی سر در رنسانس

همانطور که گفته شد رنسانس یکی از تخصصی ترین مراکز اسکالپ و اسکالپ موی سر می باشد که توانسته است رضایت افراد مختلف را به سمت خود جذب نماید . هزینه اسکالپ مو در کلینیک های مختلف متفاوت می باشد و نرخ مشخصی ندارد . در کلینیک تخصصی رنسانس نیز هزینه اسکالپ موی سر بر اساس مقدار ریزش مو ، مقدار هاشور بر سر و مقدار رنگ مصرفی و زمان طی شده محاسبه می شود و این هزینه در فردی به فرد دیگر بر اساس نوع خدمت ارائه شده متفاوت می باشد. اما به طور کلی هزینه اسکالپ موی سر در کلینیک رنسانس بر اساس کیفیت و ایجاد ظاهری کاملا طبیعی بر روی سر افراد محاسبه و هزینه های منصفانه ای برای این کار در نظر گرفته می شود و همین مسئله سبب رضایت کلیه مراجعین این مجموعه شده است .


نکته مهمی که می بایست در ارتباط با هزینه اسکالپ سر در نظر گرفته ، رنگ مورد استفاده در این روش می باشد. در بسیاری از کراکز نا معتبر از دستگاه ها ، تجهیزات و رنگ های غیر معتبر استفاده می شود و به همین دلیل هزینه اسکالپ سر ارزان تر از دیگر کلینیک ها می باشد.اما این موضوع علاوه بر نتایج مخرب بر بدن ، نتیجه نهایی مناسبی در بر نخواهد داشت.


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اسکالپ سر و یا متد انجام آن و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره 02188809004 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 ارتباط برقرار فرمایید.