اکستنشن مو

اکستنشن مو موهای طبیعی یا مصنوعی است که می توان به موهای سر اضافه کرد تا نمای بلند تر و پرپشت تری داشته باشد.برخی خانم ها از روش اکستنشن مو برای بلندتر نشان دادن موها و برخی برای پرپشت نشان دادن مویشان استفاده می کنند و به دلیل نا آگاهی از عوارض بعد آن اقدام به انجام آن توسط افراد غیر تجربه و آرایشگران نابلد می نمایند.


انواع اکستنشن مو عبارتند از:

1. استفاده از موی طبیعی

استفاده از موهای طبیعی در اکستنشن مو توجه بیشتری را در افراد ایجاد می کند. قیمت این موها بالا می باشد و همچنین اکستنشن موی طبیعی مانند موی خودتان قابلیت رنگ، دکلره و هایلایت و.. را دارا می باشد. دوام و عمر اکستنشن با موی طبیعی بستگی به میزان رشد موی خود شخص معمولا از 3 ماه تا 6 ماه می باشد، اما هر 45 روز یکبار باید توسط متخصص این امر ترمیم انجام شود.برای تشخیص طبیعی بودن با آتش زدن چند تارمو از بوی کز سوختن مو می توان متوجه شد و همینطور موهای که تارهای ضخیم دارند طبیعی نیستند.

2. استفاده از موی مصنوعی

در این متد طول موهای اکستنشن شده را باید حداکثر 30 سانتی متر بلند کنید. مقدار بیشتر از این وزن مو ها را زیاد و به پوست سر فشار وارد می کند و باعث ریزش موهای طبیعی و کم پشتی در ناحیه سر می شود. بهترین طول متوسط برای موی اضافه شده مصنوعی 22 سانتی متر می باشد.مدت زمان اکستنشن مصنوعی حدود 3 الی 4 ماه است و فاصله گرفتن آن ها از کف سر بستگی به سرعت رشدمو و سن شما دارد، هرچه سن شما بیشتر باشد، رشد مو کمتر است و دیرتر فاصله موی مصنوعی از کف سر فاصله می گیرد.


انواع روش های نصب اکستنشن مو

1.رینگ: این متد برای افراد با موهای نازک و کم پشت زیبایی خاصی ندارد و موقع جمع کردن موها رینگ مشخص می شود. در این روش رینگ واشرداری را داخل یک شاخه از موهای مصنوعی می گذارند و با قلاب مخصوص موها را به داخل همان رینگ می کشند.با انبرک مخصوص ،رینگ ها را فشار محکمی می دهند تا موها ثابت شوند و به این طریق موی مصنوعی به طبیعی متصل می شود.

2.چسب کراتین: نوعی چسب بی ضرر است که برای جلوی سر و کسانی که موهای نازک و کم پشتی دارند روش خوبی می باشد، بالاتر از ریشه مو این چسب مالیده می شود و موی اکستنشن روی آن قرار می گیرد و بوسیله گیره موهای طبیعی و مصنوعی با حرارت بهم فشرده و چسبیده می شود.

3.اکستنشن مو به روش لاینی: سریع ترین روش اکستنشن لاینی است که می توانید بدون آسیب دیدن موها، از بلند شدن و پرپشت شدن موهایتان لذت ببرید، زیرا در این روش از چسب یا رینگ استفاده نمی شود.

4.اتصال حرارتی: ابتدا یک دسته ی باریک از موها از هم جدا شده و کمی بالا تر از ریشه مو محول چسبی مخصوصی مالیده می شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می گیرد. سپس به وسیله گیره یا انبرک ویژه این موها به هم فشرده می شود. حرارت انبرک چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبد، البته در این روش احتمال ریزش و آسیب موها خیلی بیشتر است.

مزایا و مضرات اکستنشن مو چیست؟

مزایا : با کمک روش اکستنشن مو در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه درد و عمل تهاجمی می توان تراکم و طول مناسبی از مو را ایجاد نمود.


مضرات: موهای اضافه شده ، به موهای طبیعی فرد متصل می گردد ، از این رو در طول مدت قرار گیری موهای اضافه شده، به پوست و ریشه ی موهای طبیعی فرد ، فشار زیادی وارد می گردد ، به گونه ای که موجب ریزش و کشش موها می شود.در افراد دارای سابقه ی سردرد های مزمن و میگرن ، اکستنشن مو موجب تشدید این سر درد ها می شود .


روش اصولی و استاندارد برای انجام این روش توسط آرایشگر ها و افراد غیر تجربی رعایت نمی گردد و از چسب های ضد حساسیت کراتینی که پایه ی گیاهی دارند ، ممکن است که استفاده نگردد که موجب بروز مشکلات پوستی در فرد می شود. یک روز بعد از انجام این کار به دلیل وزن موی اضافه شده ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. شب ها نیز خوابیدن با آن ها دشوار است و شاید گمان کنید سنجاق سر لای موهایتان گیر کرده، اما به تدریج به آن عادت می کنید.


قیمت اکستنشن مو

قیمت اکستنشن مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه انجام اکستنشن مو در نهایت به فاکتور های زیادی شامل نوع و کیفیت مو، مقدار مو و طول مو و روش جایگذاری اکستنشن مو وابسته است. همچنین عوامل دیگری که باید به آن توجه کنید، مقدار زمانی مورد نیاز برای قراردادن اکستنشن مو بر روی سر شما شده است.


ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو یکی از راه حل ها و روش های درمان طاسی سر می باشد که در این روش لایه ای شبیه سازی شده مثل پوست سر انسان تهیه شده و موهای 100% طبیعی روی آن لایه تعبیه شده است این روش بدون نیاز به بانک موی شخص می باشد.


جدیدترین و تنها روش دارای استاندارد ترمیم مو روش HRT می باشد که در این روش تراکم موها کاملا طبیعی بوده از قابلیت های آن می توان استحام ، استخر ، سونا ، جکوزی ، انجام تمام فعالیت های ورزشی و ... را نام برد از مزیت های این روش استفاده از ژل ، سشوار ، تافت ، مش ، بابلیس و ... می باشد.خط رویش مو و خط فرق در این روش کاملا طبیعی بوده به گونه ای که موها از داخل پوست سر رویش پیدا کرده اند. ترمیم مو به روش HRT کاملا مناسب برای افراد دارای قند ، فشار خون و در کل کسانی که به هر دلیلی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند می باشد. روش HRT بدون خونریزی ، بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون درد و ... بوده که در یک جلسه انجام می شود این روش تنها راه ممکن برای بیماران آلوپسی آره آتا ، بیماران سوختگی ،افراد تحت شیمی درمانی ، بیماران لیکن پلان و ... می باشد.


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمیم مو به روش HRT با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.