قیمت کاشت ریش و سبیل

موی صورت آقایان به اندازه موی سر، در زیبایی و وضعیت ظاهری آنها تاثیر گذار است. حتی اگر موی ریش یا سبیل بلند نشود صرفا وجود آن به عنوان نشان مردانگی در نظر گرفته می شود و اعتماد به نفس آقایان را در هر سن و جایگاهی افزایش می دهد. در صورتی بروز هرگونه کم پشتی و یا ریزش مو در این ناحیه از صورت مردان ، می تواند ظاهر فرد را دگرگون و بد سازد.افرادی که دچار بروز این مشکلات هستند می تواند از مطمئن ترین روش یعنی کاشت ریش و سبیل استفاده نمایند. در این مقاله پس از تعریف مختصری از این روش و مزیت های آن درباره قیمت کاشت ریش صحبت خواهیم نمود.


چه افرادی می توانند کاشت ریش و سبیل انجام دهند؟

ریزش ریش و سبیل عموما دلایل مختلفی دارد و بسته و دلایل آن توسط پزشک متخصص قابل تشخیص است. پس از مشخص شدن علت این موشوع می توان بسته به میزان ریزش ، مدل دلخواه فرد و سایر عوامل اقدام به انجام کاشت ریش نمود.


روند ریزش ریش و سبیل در قسمت های صورت معمولا با ریزش موی کم ، به صورت تکه تکه و یا به طور کامل مویی که در آن ناحیه دیگر وجود نخواهد داشت، صورت می گیرد.
تمام آقایانی که موی صورتشان در ناحیه ریش و سبیل، به دلایل ژنتیکی، لیزر موهای زائد، الکترولیز، جراحی ها، سوختگی یا آسیب دیدگی رشد و تراکم مناسبی ندارد، می توانند برای رفع این مورد کاشت ریش و سبیل انجام دهند که دارای مزایای گوناگونی می باشد. از جمله این مزیت ها می توان به پوشش دهی بالای جای لک و سوختگی های روی صورت شخص که با انجام این کار می توان آن ها را در زیر ریش و سبیل پنهان ساخت اشاره کرد. بنابراین چنین افرادی از جمله بهترین متقاضیان کاشت مو صورت محسوب می شوند. این روش برای افرادی که می خواهند الگوی ریش یا سبیلشان را اصلاح ، یکدست و پر تراکم کنند نیز مؤثر است.

کاشت ریش و سبیل با تکنیک SUT و FUE

کاشت ریش و سبیل همانند کاشت مو با تکنیک های مختلفی انجام می شود. در ابتدا از روش های رایج و سنتی برای انجام کاشت ریش و سبیل استفاده می کردند اما به دلیل جراحی های طولانی مدت ، بخیه های عمیق ، خونریزی های شدید ، دوران نقاهت بسیار طولانی همراه با درد و خونریزی و همچنین عوامل دیگر باعث منسوخ شدن این روش شد. در حال حاضر بهترین و جدید ترین روش کاشت ریش و سبیل در دنیا روشSUT و FUE می باشد که استفاده از دانش به روز و همچنین بر طرف کردن معایب و مضرات رایج و سنتی ، باعث محبوبیت این روش کاشت ریش و سبیل شده است .


شایان ذکر است که روش کاشت ریش SUT و FUE در ایران به طور تخصصی و حرفه ای توسط کلینیک تخصصی کاشت موی رنسانس نهادینه و اجرا شد که پس از 15 سال سابقه در این امر مفتخریم که رضایت 97% از مراجعین محترم به این مجموعه را کسب کنیم. کاشت ریش و سبیل برای اولین بار در ایران و توسط کلینیک رنسانس با تکنیک جدید و به روز FUT و SUT انجام شد که بدون درد ، بدون جراحی ، بدون بیهوشی ، بدون خونریزی و ... انجام می شود. قیمت کاشت ریش در این روش به دلیل استفاده از کتد های جدید و نیاز به تخصص و دقت بالای پزشک در هنگام کاشت مو ها بالاتر از سایر روش های می باشد. برای آقایان بعد از کاشت موی سر ، بالطبع کاشت ریش و سبیل مهم تر است. یکی از مواردی که در کاشت ریش و سبیل باید رعایت کرد طراحی آناتومی خط رویش آن می باشد که در کاشت ریش و سبیل به روش SUT بیش از پیش به آن توجه می شود.


مزایا و فواید کاشت ریش و سبیل به روش SUT و FUE

1.این تکنیک، عوارض خطرناک ندارد و بدون جراحی و درد انجام می شود.

2.در این تکنیک نیازی به کوتاهی موی سر نمی باشد.

3.ریش و سبیل با ظاهری کاملا طبیعی است.

4.موهای کاشته شده در روش SUT و FUE زنده و قابل رشد می باشند.

5.بعد از کاشت ریش ، فرد می تواند ریش یا سبیل خود را از ته تراشیده ، بلند کرده و یا پیرایش کند

قیمت کاشت ریش و سبیل

قیمت کاشت ریش و سبیل با توجه به عوامل مختلفی تخمین زده می شود و به طور کلی نمی توان هزینه ای ثابت برای آن در نظر گرفت.عواملی همچون میزان تعداد کاشت ، روش انتخاب کاشت ، وسعت ناحیه ی کاشته شده و شرایط شخصی هر فرد کاملا متفاوت است و این موارد سبب تفاوت قیمت کاشت ریش و سبیل در بین افراد می شود.. توجه داشته باشید که قیمت کاشت ریش و سبیل در قبال آنچه که فرد بدست می آورد (زیبایی، جوانی، اعتماد به نفس...) واقعا اندک است. در کلینیک کاشت مو رنسانس ما کاشت سبیل و یا ریش شما را با بهترین روش SUT و FUE با زاویه خواب منظم ،خط رویش، ریش و سبیل طبیعی توسط بهترین طراحی ها ،ایده و مقدار تراکم بالا با مشاوره و نظر دهی خود فرد به صورتی که با پیشرفته ترین ابزارها و توسط مجربترین تیم کاشت ریش این تار ها را با ظرافت و بدون آسیب برداشت و از بانک مو جدا سازی نموده و در نهایت در نواحی کم تراکم و یا طاس پیوند زده می شود.از دیگر مزیت روش SUT و FUE نسبت به روش های رایج و سنتی دارد ،تراکم بالا می باشد.همچنین قیمت کاشت ریش و سبیل به دلیل عدم نیاز به ترمیم و یا مراجعات بعدی ، مناسب تر از سایر متد می باشد. البته توجه داشته باشید یکی از اصلی ترین شرایط کاشت ریش داشتن بانک مو مناسب است .