توصیه های قبل از کاشت مو

1.اولین معیاری که برای انتخاب کاشت مو لازم است توجه کنید سن مناسب فرد است. شرایط سنی شما برای انجام کاشت مو می بایست مناسب می باشد. معمولا سن کاشت مو از 25 سال شروع می شود در برخی از موارد ممکن است برای زیر 25 سال هم کاشت مو انجام شود اما لازمه ی آن این است که ریزش مو تکمیل شده باشد .


2.معمولا در مراکز معتبر ، قبل از کاشت مو از فرد متقاضی یک چکاپ کلی گرفته می شود. دلیل این چکاپ این است که فرد دچار بیماری خاصی نبوده و انجام کاشت مو برای وی مشکل ساز نباشد.


3.هزینه کاشت مو از دیگر مواردی است که باید آن را مد نظر قرار دهید. اگر بودجه مالی شما کم بوده و امکان دارد در انتخاب شما تاثیر بگذارد سعی کنید کاشت مو را به زمان دیگری موکول کنید چرا که کمبود بودجه مالی باعث می شود شما مراکز غیر مجاز را انتخاب کرده و در نتیجه هزینه کمتری را صرف انجام پیوند مو کنید و نهایتا سطح کیفیت کار پایین می آید.


4.قبل از اینکه سراغ کاشت مو بروید توصیه می شود که از ریزش موی خود جلوگیری کنید تا بیشتر از این موهای شما ریزش پیدا نکند برای این موضوع ما پکیج PRP مو، لیزرتراپی، مزوتراپی و ویتامین درمانی مرکز تخصصی موی رنسانس را به شما پیشنهاد می کنیم. یکی از مزیت های این پکیج این است که صرفا برای جلوگیری از ریزش مو طراحی شده و استاندارد های آن برای سنین مختلف تغییر پیدا می کند. این تغییر نهایتا منجر به بازدهی بالاتر از حد معمول خواهد شد.


5.همانطور که در بالا گفته شد کاشت مو برای همه مناسب نیست . وسعت ریزش مو از نکات ریزی بوده که کمتر به آن توجه می شود. اکثر افرادی که دچار ریزش مو شده اند بر این باورند که هر مقداری از موهایشان ریزش پیدا کرده باشد می توان با تراکم بالایی کاشت که طبق اصول و قوانین کاشت مو این باور اشتباه است.


6.بانک مو از اصلی ترین و مهم ترین ارکان و لازمه ی کاشت مو می باشد. اگر فردی بانک موی ضعیفی داشته باشد متاسفانه نمی تواند کاشت مو انجام دهد. در صورتی که فرد بنا به هر دلیلی با همان بانک موی ضعیف کاشت مو انجام دهد نتیجه کار مطلوب نبوده و تراکم موهای فرد کم خواهد بود. برای آن دسته از کسانی که بانک موی ضعیفی دارند ما ترمیم مو به روش HRT را توصیه می کنیم. در ترمیم مو به روش HRT دیگر نیازی به بانک موی شخص نبوده و از بانک موی تهیه شده مرکز تخصصی موی رنسانس استفاده می شود. ترمیم مو به روش HRT بدون درد، خونریزی، جراحی بوده و عوارض جانبی ندارد.


7.مرکزی که در آن کاشت مو انجام می دهید بسیار حائز اهمیت بوده و باید در انتخاب آن دقت کنید سابقه انجام کار مرکز به اضافه تخصص و تعهد از نکات قابل توجهی است که به شما کمک می کند که انتخاب درستی را داشته باشید.


8.در این مرحله نوبت به انتخاب روش کاشت مو می رسد که می تواند به کلی کاشت موی سر شما را تحت تاثیر قرار دهد. توصیه ما به شما انجام کاشت مو به روش SUT می باشد که این روش جدیدترین و بهترین روش کاشت مو بوده و در آن می توان تا 14000 تار موی واقعی را بدون جراحی، درد، خونریزی، دوران نقاهت، عوارض جانبی در یک جلسه کاشت کرد. از دیگر مزایای این روش استفاده از دستگاه اتوماتیک در بخش برداشت مو بوده که باعث می شود به گرافت های موهای مجاور آسیبی نرسد و نهایتا گرافت بیشتری در قسمت بانک موی فرد برداشت کرد. مرکز تخصصی موی رنسانس بنیانگذار و تنها مجری انحصاری این روش در ایران می باشد که سال ها به شکل تخصصی با تیم مجرب از روش SUT برای کاشت مو استفاده می کند.


9.افرادی که دارای بیماری های خاصی همچون آلوپسی، دیابت، پسوریازیس، لیکن پلان و ... هستند متاسفانه به دلیل نوع بیماری نمی توانند کاشت مو انجام دهند و بهترین راه حل برای بازگشت موهایشان ترمیم مو به روش HRT است.


10. تحقیق در مورد مقوله کاشت مو یکی دیگر از موارد مهم پیش از انجام این روش می باشد. در نظر داشته باشید که کاشت مو یکبار انجام می شود و در زیبایی و ظاهر شما نقش بسزایی دارد. پس نهایت دقت را در انتخاب کاشت مو، مرکز کاشت مو، روش کاشت مو و ... داشته باشید که نتیجه آن باب میل شما باشد.


مرکز تخصصی موی رنسانس بنیانگذار روش های نوین کاشت مو SUT و ترمیم مو HRT در ایران می باشد که با سالها تجربه و داشتن تیم های مجرب کاشت مو توانسته رضایت مراجعین قبلی را جذب کند شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان در این مرکز با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید تا مشاورین ما بتوانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.