تقویت موهای کاشته شده

ریزش مو و کم پشتی آن به دلایل مختلف اتفاق می افتد که این موضوع می تواند سبب ایجاد ضعف روحیه و اعتماد به نفس افراد و همچنین اختلال در زیبایی آن ها شود.از این رو تکنیک های مختلفی برای برطرف کردن این معضل تا به امروز به وجود آمده است که بهترین روش تضمینی آن کاشت مو می باشد تا با استفاده از این تکنیک افراد از داشتن موهای طبیعی و پر پشت خود لذت ببرند . اما مسئله ای که ذهن مراجعین را پس از انجام کاشت مو به خود مشغول می کند این مورد است که آیا بعد از کاشت مو باید از موها مراقبت کرد؟ تقویت موهای کاشته شده چگونه انجام می گیرد؟ ما در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت مختصر و کاملا مفید به پاسخ سوال شما عزیزان بپردازیم و درباره روش های تقویت مو بعد از کاشت صحبت نماییم. بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید .


تقویت موهای کاشته شده

به طور کلی موها به رسیدگی و تقویت زیادی برای سالم بودن و خوش حالت بودن نیاز دارند . حال چه بسا که موها کاشته شده باشند ، در این صورت رسیدگی و مراقبت از آن ها چندین برابر بیشتر می شود .دلیل این موضوع ضعیف بودن موهای کاشته شده در مراحل اولیه پس از پیوند مو می باشد.


خوشبختانه کاشت مو، خصوصا کاشت مو به روش SUT که از بهترین و جدیدترین متد های پیوند مو می باشد ، دارای نتیجه ای کاملا قطعی است و تاکنون ریزش موی مجدد را به همراه خود نداشته است (در صورت رعاین نکات بعد از کاشت مو) اما با این حال مو نیاز به رسیدگی دارد و برای تقویت موهای کاشته شده خصوصا در روز های اول باید کوشید.


در قدم اول باید تمامی توصیه های متخصص مربوط در زمینه کاشت مو توجه و رعایت شود از جمله مهم ترین نکات پرهیز از شستشوی زیاد سر در روزهای اول ، پرهیز از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب ، پرهیز از ورزش های سخت و سنگین ، استفاده از دارو های مخصوص که توسط پزشک تجویز می شود ، پرهیز از مصرف سیگار ، الکل و... که تمامی نکات گفته شده باید رعایت شود .مقاله مراقبت های بعد از کاشت مو به صورت کامل به این موارد اختصاص داده شده است.


مزوتراپی بعد از کاشت مو

نکته بعدی در تقویت موهای کاشته شده این است که می توان با استفاده از برخی از روش ها اقدام به تقویت مو نمود. استفاده از روش مزوتراپی یکی از بهترین راه کار ها برای تقویت مو بعد از کاشت مو می باشد. نقش اصلی مزوتراپی به جریان انداختن خون و تحریک کلاژن در سلول های مو می شود و با این کار می توان موها را تقویت نمود و سبب پر پشتی و افزایش طول قطر موها شد. این روش با استفاده از تزریق ویتامین ها و مواد معدنی مفید بر سطح رویی سر با استفاده از سوزنی بسیار ریز صورت می گیرد. لازم به ذکر است که نوع مواد تزریقی با توجه به تشخیص و نسخه متخصص برحسب نیاز فرد اجرا می گردد. همچنین در مواقعی مصرف آامپول های بیوتین و بپانتین برای افراد در جهت افزایش سریع موها ، جلوگیری و پیشگیری از ریزش مجدد مو ها ، سرعت بخشی در عملکرد درمانی کاشت مو و... توصیه می گردد .از این تکنیک می توان برای افرادی که دچار ریزش موی مختصر هستند استفاده کرد.


رعایت نکات روزمره در جهت تقویت موهای کاشته شده

متخصص کاشت مو در جهت تقویت موهای کاشته شده در رسیدن رشد ، سلامتی ، ماندگاری و زیبایی بیشتر موها رعایت نکاتی را از قبیل تغذیه مناسب تاکید و توصیه می کند که به شرح برخی از این موارد مهم و با اهمیت در ادامه این مقاله می پردازیم .


در ابتدا افراد باید از مصرف غذاهای چرب بپرهیزند خصوصا در هفته اول بعد از انجام کاشت مو باید سوپ و سالاد های سبک را جایگزین غذاهای چرب برای مصرف کنند. مورد بعدی مصرف پروتتئین ، امگا 3 و ویتامین هایی از قبیل ویتامین C و ویتامین های گروه B می باشد که مصرف آن ها ضروری و در مواقع نیاز تزریق این مواد با تشخیص متخصص از طریق مزوتراپی توصیه می گردد .البته رساندن این مواد به بدن با استفاده از تغذیه مناسب بعد از کاشت مو نیز میسر است. نکات دیگر در تقویت موهای کاشته شده نوشیدن مکرر آب و همچنین مصرف قرص آهن با توجه به نیاز فرد می باشد و افراد تا حد ممکن باید مصرف شکر و نمک خود را در زنجیره غذایی خود کم کنند. قطعا با رعایت این نکات ذکر شده ، موهایی سالم ، زیبا ، پر پشت و بدون ریزش را تا آخر عمر خواهند داشت .


اگر قصد انجام کاشت مو با جدیدترین متد های دنیا و یا نیاز به تقویت موهای خود پس از کاشت مو را دارید پیشنهاد می کنیم با شماره 02128111001 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 در ارتباط باشید تا مشاوران مرکز موی رنسانس راهنمایی های لازم را برای شما عزیزان به عمل آورند.