ترمیم مو برای بیماران

یکی از اصلی ترین اهداف مرکز فوق تخصصی موی رنسانس ارایه خدمات با بهترین کیفیت است که در چارت سازمانی مرکز طراحی شده و در حال اجرا می باشد. ترمیم مو برای بیماران از جمله بهترین خدمات این مرکز است .این روش منحصر به فرد برای بیماران آلوپسی ، پسوریازیس ، افراد تحت شیمی درمانی که در مقطعی موهای خود را از دست می دهند ، بیماران لیکن پلان ، افرادی که بعلت فشار خون و ناراحتی قلبی امکان کاشت مو ندارند و ... قابل انجام می باشد.


ترمیم مو بیماران

در ترمیم مو ، کلیه ی موارد جزء به جزء رعایت شده و با استاندارد جهانی همگام می باشد .جنس پروتز سر از جنس کراتین و کاملا طبیعی خواهد بود و هیچگونه آسیبی برای سر به همراه ندارد .همچنین این پروتز کاملا شبیه سازی شده با پوست سر می باشد و با منافذ موجود در خود امکان ورود و خروج اکسیژن را به سر خواهد داد و از عرق کردن آن جلوگیری می کند .جنس موها در ترمیم مو ، طبیعی و از الیاف درجه یک استفاده می شوند موضوعی که در بیشتر کلینیک ها رعایت نمی شود .


الیاف طبیعی و در جه یک هیچگونه آسیب و یا تغییر شکلی را در خود نمی بیند و ظاهری کاملا طبیعی و مطابق با موی فرد دارد. جنس الیاف مطابق با جنس موهای اصلی فرد انتخاب می شود و طبیعی بودن آن ، طبیعی بودن آن را چندین برابر می کند .رنگ الیاف مطابق با رنگ اصلی موی فرد و همچنین اعمال سلیقه شخص مورد استفاده قرار می گیرد .مورد بعدی اندازه و مدل مو ها می باشد .این کلینیک دارای متخصصان گریم بوده که مدل موها را مطابق با ظاهر فرد طراحی می کند تا علاوه بر طبیعی تر بنظر رسیدن ، بهترین مدل موی مناسب با چهره فرد را برای آن ها طراحی خواهد کرد و بلندی یا کوتاهی و فرم موها بر اساس متخصص و سلیقه خود شخص انجام می گیرد .


نصب مو با این روش بر سر با استفاده از کراتین طبیعی می باشد به همین دلیل هیچ آسیبی را به همراه نخواهد داشت .دوام ترمیم مو تا زمان شارژ دو ساله آن قطعی می باشد و نه تار موها و نه پوست شبیه سازی شده از سر جدا نخواهند شد و هیچ تغییر شکلی بر جنس موها ایجاد نمی گردد .پروسه ترمیم مو بدین شکل است که بیماران پس از حضور در کلینیک و دریافت مشاوره توسط متخصصین و کارشناسان کلینیک ، با ابزار و دستگاه های دیجیتال و با توجه به رنگ چشم و هارمونی صورت فرد ترمیم مو برای آن ها انجام می شود.


ترمیم مو برای بیماران تحت درمان شیمی درمانی

همانطور که می دانید یکی از راه های مهار سرطان ، شیمی درمانی است. پروسه شیمی درمانی بدین شکل است که داروها عضو بیمار بدن را از بین می برد بدون آنکه به بافت های مجاور آسیبی وارد کند که بر اساس ان عوارض موقتی به فرد تحت درمان وارد می شود . یکی از عوارض آشکار و مشهود شیمی درمانی ، ریزش تمامی موهای سر ، گردن و بدن است. بهترین راه برای بازگشت مو افرادی که تحت شیمی درمانی هستند ترمیم مو است.از مزایای ترمیم مو می توان به تراکم بسیار بالا و قابلیت رنگ ، مش ، ژل ، تافت و ... اشاره کرد.همچنین استخر ، حمام و کلیه فعالیت های ورزشی را پس از انجام ترمیم مو می توان انجام داد. ترمیم مو به روش HRT بهترین روش ترمیم در دنیا شناخته می شود.


ترمیم مو برای بیماران دیابتی و ناراحتی قلبی

اشخاصی که مشکل بیماری قلبی و یا قند و دیابت را دارند و متقاضی کاشت مو هستند بهترین و مناسب ترین راه برای آنها ترمیم مو می باشد.


مزایای ترمیم مو برای بیماران دچار مشکل قلبی یا دیابت:

✔ از بهترین مزیت های ترمیم مو می توان به بدون خونریزی آن نام برد.

✔ تراکم طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در ترمیم مو به شمار می رود.

✔ تنها مشکلی که عزیزان دیابتی و دچار مشکل قلبی به سمت ترمیم مو کشانده است بدون جراحی بودن آن است.

✔ از دیگر خاصیت های ترمیم مو به نیاز نداشتن به بانک موی شخص اشاره کرد.

✔ شما تا هر اندازه قد موی دلخواه خود را می توانید با ترمیم مو ممکن سازید.


ترمیم مو برای بیماران لیکن پلان

ریزش مو در اثرعوامل گوناگونی اتفاق می افتد و پزشک با توجه به نوع و میزان ریزش مو، راه درمان را توصیه می کند. در بعضی از موارد، بیماری لینکن پلان از طریق آزمایش ساده قابل تشخیص نمی باشد و جز خارش و احساس درد در سطح سرعلامت خاصی ندارد و تنها با استرس زیاد خود فرد این بیماری تشدید می شود.پزشک فقط از طریق نمونه برداری از پوست سطح سر، می تواند بیماری لینکن پلان را تشخیص دهد، لیکن پلان در اصل یکی از علل شایع ریزش موی افراد، در سنین مختلف می باشد. مصرف داروی بیماران قلبی، موارد ارثی، آلودگی هوا، مصرف دخانیات ، داشتن استرس و اختلالات عصبی از علل ایجاد کننده بیماری لیکن پلان است.


درمان لیکن پلان

مواردی که ریزش مو با درمان ‌های معمولی و به وسیله پزشک متخصص انجام می شود، اگر در طی مدت 2 ماه برطرف نشود، باید بیوپسی پوست سر و آزمایش انجام شود زیرا پس از 60 روز، ریشه مو تخریب شده و رویش موها مجدد به حالت عادی بر نمی‌گردد.از آنجا که افراد مبتلا به بیماری لیکن پلان نوعی ریزش مو دائمی همراه با اسکار دارند و علت اصلی زمینه بیماری آنهاست، برای درمان روش های کاشت مو را نمی توانند انجام دهند. بهترین نوع درمان برای این افراد روش ترمیم مو برای بیماران لیکن پلان می باشد.


پسوریازیس چیست؟

در لغت پسوریازیس به معنی خارش می باشد ، به این ترتیب است که رشد سلول های پوست افزلیش یافته و میزان ریخته شدن آنها بیشتر می شود.لازم به ذکر است که نام های دیگر پسوریازیس صدفک یا داالصدف می باشدشایان ذکر است که پسوریازیس مسری و واگیر دار نیست و عوامل ژنتیکی عامل این بیماری است و آن عنصری که آن را تحریک می کند عوامل محیطی مانند: استرس ، اضطراب ، ترس ، شوک و ... می باشد.


انواع پسوریازیس :

1.پسوریازیس پلاکی:شایع ترین نوع پسوریازیس پلاکی است که این نوع قسمت دایره شکلی از سلول های مرده که سفید رنگ می باشند و زیر آن ها را حاشیه ای قرمز رنگ احاطه کرده است .

2.پسوریازیس لکه لکه:نوع بعدی پسوریازیس که از ان به نام نوع خال خال یاد می کنند و به صورت لکه لکه می باشد به شکل متععد و متوالی رخ می دهد . فقط 12% از بیماران پسوریازیس به آن مبتلا می شوند.

3.پسوریازیس معکوس:برآمدگی هایی که به رنگ قرمز هستند و گاهی به شکل صاف و گاهی هم به رنگ نقره ای به نظر می رسند را پسوریازیس معکوس می گویند.

4.پسوریازیس چرکی:چهارمین نوع پسوریازیس چرکی یا چرک دانه ای است که بیماران پسوریازیس گمان می کنند که چرک دانه ها متشکل از عفونت است اما واقعیت امر این است که سلول های خون که به رنگ سفید هستند این چرک دانه را تشکیل می دهند.

5.پسوریازیس اریترودرمیک:نادر ترین نوع پسوریازیس است که با خارش های متوالی و متعدد نواحی در برگیرنده یا همان پلاک ، گسترده تر شده و خارش آن بیشتر می شود.


درمان پسوریازیس پوست سر :

پسوریازیس می تواند در نقاط مختلف یدن از جمله پوست سر رخ دهد که ممکن است قسمت هایی از پوست سر یا کل پوست سر را شامل شود که توام با خارش شدید است.در موارد شدت یافته می تواند باعث ریزش مو شده و این ریزش مو بسیار آزار دهنده است.با استفاده از تکنیک کاشت مو به روش HRT می توان اقدام به حل مشکلات این بیماری پرداخت.


با توجه به مطالب گفته شده ، ترمیم مو به اندازه کاشت مو برای بسیاری از افراد موثر بوده و جز بهترین روش های حال حاضر دنیا شناخته می شود که می توانید از این روش به وسیله متخصصان کلینیک رنسانس بهره ببرید.