هزینه ترمیم مو

افرادی هستند که بانک مو لازم را برای کاشت مو به دلایل مختلف مثل: وراثت، بیماری،کمبود تغذیه ای و غیره و...ندارند.بعضی در اثر شرایط فیزیکی مانند :سوانح تصادفات ،سوختگی و... موهای خود را از دست می دهند.دوران نقاهت و هزینه های سنگین کاشت مو برای این افراد سخت می باشد. پس بهترین راه حل برای افرادی که روش جایگزین کاشت مو می خواهند، ترمیم مو است.ترمیم مو به معنای بازسازی و پرپشت نمودن موی سر با استفاده از روش های غیر پزشکی می باشد.ترمیم مو در اصل روشی جایگزین برای موهای کم پشت شده و یا ریخته شده می باشد.


بهترین و جدیدترین روش ترمیم مو چیست؟

امروزه بهترین روش انجام ترمیم مو که در اغلب کشورهای خارجی نیز انجام می شود ، ترمیم مو به روش HRT می باشد.این روش به عنوان استاندارد ترین تکنیک ترمیم مو برای اولین در ایران توسط مرکز تخصصی موی رنسانس انجام گرفت و کلیه تکنیک های این روش انحصارا متعلق به این مرکز می باشد.بنابراین می توان گفت بنیان گذار ترمیم مو به روش HRT در ایران ، مرکز کاشت مو رنسانس می باشد.


روش انجام این تکنیک به این گونه است که ابتدا لایه بسیار ظریف و نازکی از پئست فرد به وسیله دستگاه های شبیه ساز ساخته شده و با توجه به نوع و رنگ موی شما از طریق بانک مو متعلق به مرکز ، موها به صورت تار به تار بر روی این پروتز ساخته شده سوار می شوند.بنابراین می توان بر اساس رنگ مو ، رنگ چشم ، نوع پوست و سایر موارد اقدام به ترمیم مو با مدل های دلخواه که توسط گریمورهای مجرب انجام می شود ، اقدام به ترمیم مو نمود. ترمیم مو به روش HRT به شکل فوق حرفه ای به خط رویش و خط فرق توجه شده که حتی درصد هم هیچ کسی نتواند موهای ترمیم شده شما را تشخیص دهد همچنین موهای ترمیم شده به روش HRT قابلیت رنگ ، مش ، فر کردن و ... را داشته و می توان از استخر ، سونا ، حمام استفاده کرد.


هزینه ترمیم مو

یکی از شرایطی که هر فرد قبل از شروع هر کاری باید در نظر بگیرد شرایط قبل از انجام کار یعنی شرایط مالی می باشد.اشخاصی که برای یافتن مرکز خوب ترمیم مو جهت انجام این روش در اینترنت جستجو میک نند باید مورادی را راجع به هزینه ترمیم مو بدانند.هزینه ترمیم مو به عوامل خاصی بستگی دارد که به تعدادی از مهمترین آنها اشاره می کنیم. قیمت ترمیم مو نسبت به سایر روش پیوند مو مناسب تر می باشد.از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد ، این مثال در هزینه ترمیم مو هم صدق می کند.عموما هزینه ترمیم مو مشخص است و هزینه هایی که به گفته بیماران پایین است غیر طبیعی می باشد ، زیرا مراکز غیر مجاز برای پایین آوردن هزینه ترمیم مو از الیاف درجه 2 استفاده می کنند و این الیاف ها را جای موهای طبیعی معرفی می کنند.عمر ، دوام و کیفیت این نوع الیاف به مراتب پایین تر از ترمیم مو به صورت طبیعی می باشد.


این مراکز از دیگر فعالیت هایی که برای پایین آمدن هزینه ترمیم مو می کنند ، استفاده از تکنسین های کارورز و آرایشگرهای تازه کار به جای گریمور است.مهم ترین کارهایی که مراکز غیر مجاز جهت پایین آمدن هزینه ترمیم مو می کنند استفاده از ابزار و وسایل تقلبی و درجه 3 است که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد و بسیار خطرناک است.


نکته ای باید در ترمیم مو به آن توجه کنیم بانک مویی می باشد که در ترمیم مو به کار می رود مراکز و موسسات فاقد مجوز و غیر مجاز از موهای بی کیفیت و یا می توان گفت از الیاف های خوب استفاده می کنند و به دلیلی که هیچگونه مجوزی ندارند بدین ترتیب هیچ مرجعی هم بازرسی از آن مجموعه به عمل نمی آورد و این مراکز و موسسات ترمیم مو را با کیفیت پایین و با هزینه های بالا انجام می دهند همچنین ابزار و وسایلی که در ترمیم مو استفاده می شود در هزینه ترمیم مو تاثیر گذار است که در نهایت موارد فوق باعث می شود که هزینه ی معقولی را در برابر کیفیت مطلوب پرداخت کنید.


در پایان باید عرض کنیم که پایین بودن هزینه ترمیم مو یعنی پایین آمدن کیفیت کار و در اصل این پایین آمدن ترمیم مو بسیار زیان آور است.


چه عواملی در هزینه ترمیم مو دخیل هستند؟

✔ تعیین کننده اصلی قیمت ترمیم مو، نوع روش ترمیم مو است .

✔ جنس مو، کیفیت موو تراکم مو از عوامل تاثیر گزار در هزینه ترمیم مو می باشد.

✔ محل و محیط داخلی کلینیک وتکنولوژی ابزارهای موجود در آن نقش بسزایی در این هزینه دارد.

✔ اصلی ترین قسمت قیمت ترمیم مو مربوط به مهارت و سابقه کار پزشک و دستمزد آن ها می باشد.


جهت استعلام قیمت ترمیم مو می توانید به منظور تعیین وقت قبلی برای مشاوره و بررسی و معاینه بیشتر با کارشناسان ما در مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.