تکنیک سوپر کاشت کلینیک تخصصی رنسانس

کم پشتی موها و خالی بون آن ها در سطح سر عامل اصلی عدم اعتماد به نفس و روحیه ی ضعیف در بین افراد می باشد که عمدتا در زندگی تاثیرات منفی را به همراه دارد
همانطور که میدانید بهترین درمان و راه حل برای رشد طبیعی موها کاشت مو می باشد که هم اکنون با استفاده از روش های مختلف انجام می شود.

از این رو خبر جدید این است که تکنیک سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس  ، یک روش نوین و منحصر به فرد بوده و در حال حاضر بهترین و ایده آل ترین تکنیک کاشت مو می باشد.

روش سوپر کاشت مو چیست؟

سوپر کاشت مو ، روشی بدون جراحی، درد ، خونریزی و دوران نقاهت می باشد که در یک جلسه بدون عوارض جانبی انجام می شود
این روش نیازی به بیهوشی ندارد و با نهایت تراکم (تا 14000 تار مو) انجام می شود البته توجه داشته باشید میزان تراکم موها به بانک موی فرد بستگی دارد.

کاشت مو به روش سوپر کاشت ، برداشت مو را با دستگاه کاشت مو انجام می دهد به همین منظور هیچگونه آسیب و عوارضی به گرفت های برداشت شده وارد نمی شود ، در روش های رایج و سنتی به علت برداشت غیر اصولی قسمتی از گرفت ها در هنگام برداشت از بین رفته و در نهایت با تراکم کمتری موها کاشته میشد.


انجام کاشت مو به روش سوپر کاشت 

این روش فوق  العاده ، طبیعی بودن خط رویش را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین تراکم مو در این روش عالی بوده که با روش های دیگر کاشت مو قابل مقایسه نمی باشد و پر پشتی کامل موها را به همراه دارد .
در روش های رایج و سنتی کاشت مو خط رویش بسیار کم تراکم و مصنوعی بوده که توام با جراحی، درد و خونریزی می باشد، ما در .کلینیک تخصصی رنسانس کاشت مو را توسط تیم مجرب پزشکی تحت نظر متخصص پوست و مو انجام می دهیم

از مواردی که این روش را منحصر به فرد و متمایز از دیگر روش ها ساخته است ، رشد سریع موها و به نتیجه رسیدن زود هنگام این روش می باشد در این تکنیک رشد موها در کم ترین زمان ممکن به نتیجه خواهند رسید .
بنابراین تنها ، با گذشت چند ماه نتیجه ی این روش کاملا مشهود خواهد بود و علاوه بر تراکم عالی و رشد سریع موها، دوران نقاهت خاصی هم تجربه نخواهید کرد.

تکنیک سوپر کاشت مو در کلینیک تخصصی رنسانس

اگر شما نیز  کم پشتی و ریزش مو دارید و به دنبال کاشت مو می باشید پیشنهاد کلینیک تخصصی رنسانس به شما ، انجام کاشت مو به روش سوپر کاشت می باشد که زیبایی فوق العاده و چشمگیری را به شما در کمترین زمان ممکن (در یک جلسه) به شما هدیه خواهد داد ،  این روش به قدری طبیعی و پر تراکم بوده که هیچکس متوجه موهای کاشته شده شما نمی شود.

تکنیک سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس محدودیتی ندارد و خوشبختانه دوران نقاهت نداشته و بنابراین افراد نیازی به استراحت مطلق ندارد و فرد متقاضی پس از انجام کاشت مو می توانید همانند گذشته به فعالیت های روزمره خود بپردازد (البته توجه داشته باشید ممکن است پزشک توصیه هایی را پس از انجام کاشت مو به شما ارائه دهد. )

هزینه انجام سوپر کاشت مو کلینیک رنسانس چقدر است؟

هزینه کاشت مو ، با توجه به تاثیر فوق العاده و زود هنگام  آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد  و همه افراد می توانند این روش استثنایی با نتایج شگفت آور آن را انتخاب و اجرا نمایند و زیبایی و اعتماد به نفس را به خود باز گردانند ، راحتی اجرا و نیاز به زمان بسیار کم این روش و هزینه محدود آن هر فردی را برای اجرای این روش وسوسه خواهد کرد .

شما عزیزان می توانید جهت برآورد هزینه و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره های 02188909050 و 02122088210 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 دراتباط باشید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند