کاشت ابرو برای خانم ها

داشتن ابرو در واقع یكی از مهم ترین اعضای صورت به خصوص در خانم ها بوده، چرا كه نه تنها وظیفه محافظت از چشم و جلوگیری از ورود گرد و خاک در آن را به عهده دارد، بلكه نقش مهمی در تکمیل کردن صورت، جذابیت و زیبائی در چشمان فرد و تاثیر بسزائی در بیان احساسات و ارتباط برقرار كردن با دیگران دارد. کسانی که ریزش ابرو دارند و یا به طور کل ابروهای کم پشت و نازکی را به طور ژنتیک دارا می باشند، می توانند از طریق کاشت ابروی پهن مشکل خود را حل کنند. زیرا ابرو یک عضو چهره ساز در صورت است که ظاهر فرد را بسیار تحت تاثیر خود قرار می دهد و هر فردی برای زیبایی خود نیاز به ابروهایی زیبا و با توجه به شرایط روز نیاز به ابروهایی پهن دارد که بهترین روش کاشت ابرو است که بدون عوارض و بروز مشکلی، فرد را صاحب ابروهایی طبیعی و دائمی خواهد کرد.


با اقدام به اجرای این روش، ابتدا ابروی فرد توسط متخصص از لحاظ قوس ابرو، فاصله ابروها، ضخامت ابرو و طول ابرو مورد بررسی و اندازه گیری قرار می گیرند. سپس ظاهر ابرو دلخواه شما از طریق مداد بر ابرو کشیده می شود و سپس کاشت ابرو از طریق متخصص به صورت سرپایی بدون هیچگونه دردی از طریق بی حسی موضعی برای افراد اجرا خواهد شد که تنها به یک ساعت زمان برای انجام این عمل نیاز می باشد.


علل ریزش ابرو

• برخی از علت های ریزش ابرو به شرح زیر می باشند:

• بیماری های هورمونی مثل کم کاری یا پر کاری تیروئید.

• مشکلات روحی و روانی مانند کندن ابروها با دست بدلیل وسواس یا عادت تریکوتیلومانیا.

• وجود بیماری های پوستی مثل لوپوس پوستی، آره آتا و ...

• آسیب دیدن ابروها در اثر ضربه هنگام تصادف، سوختگی، ماده شیمیایی، برق گرفتگی و ...

• شیمی درمانی، رادیو تراپی (اشعه درمانی)

• موارد ژنتیکی و کم پشتی مادرزادی ابروها (عدم رویش مادرزادی)


کاندید کاشت ابرو برای خانم ها چه کسانی هستند؟

افراد زیر دارای شرایط لازم برای انجام کاشت ابرو برای خانم ها هستند.

✔ کسانی که اصلا ابرو نداشته باشند.

✔ کسانی که ابروهای کم پشت دارند و برای پرپشت کردن ابروهایشان که شکل و فرم آن زیبا نیست، دائم با مداد ابرو مجبور به تصحیح شکل آن هستند.

✔ کسانی که اثر سوختگی یا جای بخیه (اسکار) در ابروهایشان وجود دارد و برای ترمیم جای آن گزینه کاشت ابروی طبیعی بهترین گزینه است.

✔ کسانی که قبلا تاتوی ابرو کرده اند ولی از فرم و ظاهر آن خسته شده ا ند نیز می توانند با استفاده از تکنیک SUT و FUE روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند.

✔ کسانی که به دلیل بیماری های خاص یا موارد دیگری قسمتی از ابروی خود را از دست داده اند، برای پر کردن داخل آن ناحیه از ابروهایشان می توانند کاشت ابرو انجام دهند.

✔ معمولا بیشترین نوبت گیری برای كاشت ابرو خانم ها هستند كه به دلیل اصلاح زیاد، تراشیدن، موی ابروی خود را از دست داده اند و این افراد در بیشتر موارد و برای جبران ابرو خود آن را تاتو می كنند.

نحوه کاشت ابرو برای خانم ها

از آنجا که کاشت ابرو برای خانم ها ظرافت خاصی نیاز دارد و از حساسیت بسیار بالائی برخوردار می باشد، توصیه می شود که این متد را با تکنیک SUT و FUE انجام دهند؛ چرا که در این روش ها دیگر جراحی انجام نمی شود و در نهایت شاهد دوران نقاهت نیستیم. مراحل کاشت ابرو برای خانم ها با تکنیک SUT و FUE در یک جلسه انجام می شود و با این تکنیک ها می توانیم زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم.
مرحله اولیه کاشت ابرو برای خانم ها، با برداشتن تار مو از ناحیه پشت گوش و سپس جدا سازی تارها از هم و در نهایت توسط سوزن های بسیار ریز این فولیکول ها در نزدیکی یکدیگر با فاصله و خواب طبیعی پیوند و کاشت می شوند. ریزش ابروها بعد از کاشت ابرو تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و تا 9 ماه اول شروع به رشد و تا 12 ماه به طور کامل پر شده و رشد طبیعی تکمیل می شود. توجه فرمائید که کاشت ابرو برای خانم هایی که تتو دارند می تواند با مدل دلخواه انجام شود و نیازی نیست که هزینه های زیاد برای پاک کردن تتو خود بپردازند.


کاشت ابرو بر روی تاتو (تتو)

به هرگونه فعالیتی که باعث قرار گرفتن رنگ در زیر پوست می شود را تاتو(تتو) می گویند. به عبارتی دیگر تاتو نوعی نقاشی و طراحی در زیر پوست که اغلب جنبه زیبایی و یا پیروی از فرقه خاص را دارد. از انواع تتو می توان به تاتوی بدن، تاتوی لب، تاتوی ابرو و ... اشاره کرد که عوارضی را به همراه خود دارند. از عوارض تاتو روی ابروها می توان به موارد زیر اشاره کرد.رعایت نشدن موارد بهداشتی: همانطور که می دانید هر فعالیتی که مربوط به زیبایی فرد می باشد، باید موارد بهداشتی رعایت شود و از ابزارهای یک بار مصرف استفاده شود، سوزن هایی که برای انجام تاتو(تتو) مورد استفاده قرار می گیرد یکبار مصرف نبوده و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که برخی از آن ها عبارتند از:


• اگر سوزن هایی که برای تاتو استفاده می شود آلوده به خون فرد دارای ویروس HIV باشد خطر آفرین خواهد بود و احتمال ابتلا به بیماری ایدز دور از ذهن نیست.

• اگر پوستتان ملتهب بوده و یا دارای جوش و دانه های قرمز رنگی باشه و بر روی آن تاتو زده شود، آن عارضه پوستی را تشدید کرده و تعداد آن بیشتر می شود.

• اگر سوزن هایی که برای تتو(تاتو) استفاده می شود استریل نباشد، عفونت های پوستی را به همراه خواهد داشت که از آن ها می توان به عفونت، عفونت های قرمز رنگ، تورم، چرک و ... اشاره کرد.


تذکر: طبق نظریه محققان و دانشمندان یکی از راه های انتقال بیماری های نظیر هپاتیت، بیماری های پوستی، سل، جذام و ... تاتو (تتو) است.


با وجود تبلیغات پر زرق و برق و همچنین همه گیر شدن تاتوی ابرو انجام آن دیگر دور از ذهن نبوده و به یک فعالیت عادی روزمره تبدیل شده است. باید توجه کنید که تاتوی ابرو دیگر پاک نمی شود و حتی نمی توانید کوچکترین تغییری را در مدل آن بدهید. بسیاری از متقاضیان کاشت ابرو قبلا تاتو انجام داده اند و این پرسش را دارند که کاشت ابرو بر روی تاتو انجام می شود؟
در پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که تمامی روش های کاشت مو این امکان را ندارند. ما روشی را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توان بر روی ابروهای تاتو(تتو) شده کاشت مو انجام داد. در روزگاری که بشر روزانه به دنبال تحقق آرزو ها و همچنین یافته های جدید خود است، هیچ چیزی دور از ذهن نیست. حتی کاشت ابرو بر روی ابروهای تاتو شده، که برای برخی از خانم ها دور از انتظار بود. کاشت ابرو بر روی تاتو (تتو) با استفاده از تکنیک SUT و FUE که جدیدترین متد کاشت ابرو می باشد، قابل انجام است. تراکم، ظرافت و زیبایی در این روش چند برابر روش های قبل بوده که تمامی مراحل در یک جلسه توسط تیم مجرب کاشت مو انجام می شود.


از مهم ترین مزیت و تفاوت کاشت ابرو با تکنیک SUT و FUE طراحی مهندسی خط رویش، مدل ابرو، خواب مو و ... می باشد که با هماهنگی بیمار طراحی شده و کاشت انجام می شود، کاشت ابرو به روش SUT و FUE بدون جراحی، بدون خونریزی، بدون درد، بدون عوارض های جانبی، بدون دوران نقاهت و ... بوده و برداشت در آن توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود.


کاشت ابروی پهن برای خانم ها

برای کاشت ابروی پهن از برداشت موهای نازک بدن باید استفاده شود، زیرا کاشتن موهای زبر و کلفت زیبایی و طبیعی بودن ظاهر را از ابرو سلب کرده و چهره مناسبی را به افراد نمی دهد. بنابراین در برداشت موها متخصصین باید بهترین تار موها را برای کاشتن ابرو برگزینند که تمامی این کارها نیاز به متخصصی ماهر و با تجربه دارد، همانطور که می دانید ابرو بدنه، تاج و دم دارد که برای کاشت آن نیاز است از تار ابروهای مختلف کاشته شود که این موضوع نیز به مهارت متخصص بستگی دارد. برای کاشت ابرو برای خانم ها، موها باید پر تراکم و کاملا نزدیک به هم کاشته شوند تا جلوه ای زیبا و طبیعی تری را برای افراد برجای بگذارد. و باید دانست که کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو از روش های مختلفی برای اجرا بهره مند است که بهتر است از آخرین روش آن برای اجرا استفاده شود.


هزینه کاشت ابرو قیمت مشخص و ثابتی ندارد و تقریبا در هر شهری و در هر کلینیکی هزینه ای متفاوت دارد. هزینه کاشت ابرو به علت شرایط بدنی متفاوت افراد هزینه ی متغیری دارد. برخی از متغیرها پهنای ابرو، مقدار موی برداشت شده و مقدار موی کاشته شده و تراکم ابروها هستند که هرچه تراکم بیشتر باشد، بر هزینه تاثیر بیشتر خواهد داشت. بنابراین تنها در جلسه مشاوره می توان از هزینه دقیق کاشت ابرو پهن برای خانم ها مطلع شد.