کاشت مو بدون برش سر

کاشت مو ، به فرایندی گفته میشود که در آن گرفت های مورد نیاز را از قسمت بانک مو برداشت کرده و در فضاهایی که خالی از مو می باشد پیوند می زنند
اما روشی در کاشت مو وجود دارد که بدون ایجاد هیچگونه برشی کاشت مو را انجام می دهد و کاشته مو بدون برش سر می باشد .
  این روش کارامد ، کاشت موی طبیعی sut  می باشد که مزایای بسیاری را به خود اختصاص داده و بهترین و کامل ترین روش کاشت موی طبیعی در سرتاسر دنیا می باشد .

کاشت مو بدون برش سر

کاشت مو بدون برش سر که روش sut   نام دارد ، روش تکامل یافته ی کاشت موی طبیعی می باشد و تمامی نواقص روش های ما قبل خود را در خود حل نموده و روشی بی نقص در دنیا شناخته شده است و کاربردی ترین روش در کاشت موی طبیعی می باشد .
این روش  برای برداشت موها علاوه بر قسمت پشت گوش یا پشت سر  از موی دیگر نقاط بدن ، که بانک موی قوی و مقاومی داشته باشند نیز استفاده میکند  بنابراین ، افرادی که طاس کامل بودند دیگر با وجود این روش جای هیچگونه نگرانی را ندارند زیرا روش های قبلی فقط امکان برداشت مو از پشت گوش و پشت سر را داشتند و در صورت نبود مو ، افراد نمی توانستند کاشت مو را  انجام دهند  اما روش  sut این امکان را برای افراد ایجاد کرده است که هر فردی بتواند از این روش استفاده کند .
در این روش ، هرجای بدن را که مویی مقاوم دارد با بی حسی موضعی برداشت می کنند و با جدا کردن فولیکول موها به صورت جداگانه فولیکول ها را   بر قسمت طاسی سر می برند و با کمک بی حسی موضعی ، کاشت مو ، بدون برش سر را انجام میدهند . این روش تراکم بالا را به خود اختصاص داده است به گونه ایی که سه برابر روش های ما قبل خود می بلاشد و این مزیتی شگفت انگیزی محسوب می شود  


مزایای کاشت مو بدون برش سر 

 از مزایای کاشت مو ، بدون برش سر میتوان به این نکته ی مهم و قابل اهمیت نام برد که کاشت  موی sut   روشی کاملا طبیعی می باشد و از تراکم بالایی برخوردار است  به گونه ایی که میتوان از نهایت بانک مو برای تراکم موها می توان بهره برد   و به دلیل نبود برش سر،  جای هیچگونه بخیه را در خود ندارد . بنابراین جلوه ایی کاملا طبیعی در ظاهر شخص ایجاد میکند و قابل تشخیص برای هیچکس نمی باشد ، که فرد مورد نظر کاشت مو را انجام داده باشد .
کاشت مو به روش sut  بدون جراحی و درد و خونریزی صورت میگیرد بنابراین مخاطبان زیادی را هر روزه به سمت خود جذب میکند  این روش کمترین زمان کاشت مو را به خود اختصاص داده است و خوشبختانه خستگی را برای بیماران به همراه ندارد و تنها در یک جلسه درمان صورت میگیرد . این روش از متخصص ماهر و تیم پزشکی کامل برای درمان کمک میگیرد زیرا نیاز به ظرافت بسیار بالایی دارد تا به فولیکول ها آسیبی وارد نشود و کاشتی طبیعی و ظریف برای بیمارن به ارمغان آورند.
از دیگر مزایای این روش رشد سریع موها پس از کاشت می باشد که در کوتاه ترین زمان نسبت به سایر روش ها موها بالاترین رشد خود را میکنند . 
روش sut در سرتا سر دنیا مورد استقبال همگان قرار گرفته است و رتبه ی اول را در درمان به خود اختصاص داده است .
عوارض کاشت مو ، بدون برش سر 
 این روش به دلیل بی عوارض بودن خود است که بهترین روش کاشت مو در دنیا شناخته شده است ، بنابراین هیچ خطری بیماران را تهدید نمیکند و افراد متقاضی مطمئن باشند که بهترین روش و بی خطر ترین روش را برای زیبا سازی چهره  موهای خود انتخاب نموده اند 

هزینه کاشت مو بدون برش سر

 هزینه در کاشت مو به روش sut  در جلسه مشاوره با معاینه بیمار محاسبه میشود ، زیرا هزینه در این روش بستگی به ناحیه ی طاسی سر و تعداد تراکم لازم و همینطور مقدار کاشت و برداشت مو در ناحیه سر می باشد  و بر حسب این موارد بررسی شده و به اطلاع می رسد . به طور کلی کاشت مو sut   با توجه به بی نظیر بودن خود ، هزینه ی مناسبی را به خود اختصاص داده است به گونه ایی که تمام مراجعین از این موضوع رضایت کامل را داشته اند.

 بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد رنسانس می باشد که بنیانگذار کاشت مو به روش sut است شما عزیزان میتوانید همه روزه با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید