درمان ریزش مو با کاشت مو به روش SUT

امروزه مردم زیادی در دنیا با ریزش مو و طاسی روبرو هستند و منحصر به جنسیت یا سن خاصی نیز نیست. 
ریزش مو علل مختلفی دارد از جمله جراحت، بیماری های پوستی، شیمی درمانی، کاهش وزن ناگهانی؛ فقر آهن، زایمان، اختلالت هورمونی، مسائل ژنتیکی و غیره.
بنابراین افرادی که دچار ریزش مو هستند در ابتدا با مراجعه با پزشک متخصص به دنبال یافتن علت ریزش مویشان هستند تا با توجه به آن بهترین و موثرین ترین راه درمانی را انتخاب کنند.

راههای درمانی ریزش مو

راه های درمانی ریزش مو متنوع است که برخی موقتی است و برخی دائمی است. از جمله راه های درمانی می توان به استفاده از داروهای گیاهی، ماینوکسیدیل؛ ترمیم مو، تقویت مو و کاشت مو اشاره کرد که بهترین آن کاشت مو می باشد

درمان ریزش مو با کاشت مو به روش SUT

امروزه کاشت مو یکی از موثرترین راه های درمانی دائمی و مادام العمر محسوب می شود البته همه افراد نمی توانند از آن استفاده کنند مثلا به افراد زیر 25 سال کاشت مو پیشنهاد نمی شود و به این افراد معمولا پزشکان استفاده از روشهای تقویتی را پیشنهاد می دهند. اما برای افرادی که شرایط کاشت مو را دارند کاشت مو موثرترین راه موجود است.
جدیدترین و کامل ترین روشی که برای کاشت موی سر معرفی شده است کاشت مو به روش SUT نام دارد در این روش تا 14000 تاری موی واقعی را می توان کاشت کرد و بدون جراحی ، بدون درد ، بدون خونریزی و دوران نقاهت می باشد از مزیت های این روش انجام کاشت مو با دستگاه می باشد و حتی رکورد  کاشت 60 تار مو در یک سانت بنام این روش ثبت شده است.

از سوی دیگر در این روش مدرن، موها با فواصلی کاشته می شود که بیشترین تراکم را به مو می دهد و خط رویش مو بسیار طبیعی تر از روشهای دیگر به نظر می رسد. کل فرایند کاشت مو در این روش در یک جلسه انجام می شود.

در این روش  از بین رفتن فولیكولهای برداشت شده به صفر می رسد، چون با استفاده از یک روش منحصربفرد
فولیكولهای موی شخص فریز می شود تا تمامی گرفت های برداشت شده سالم بماند  و سپس توسط تیم كاشت موبصورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل مورد نیاز کاشته می شود.

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید همچنین میتوانید از طریق فرم زیر ثبت نام به عمل آورید