کاشت ابرو و مژه

داشتن موهای پر و ضخیم در ناحیه ابرو و مژه از آرزو های هر فردی علل الخصوص خانم ها میباشد. امروزه روش های درمانی و تقویتی بسیار گوناگونی برای درمان ریزش ابرو مژه وجود دارد. با تقویت  در ناحیه ابرو و مژه تا حدودی می تواند موهای مورد نظر را بازیابی کند اما در بیشتر موارد وسعت ریزش بسیار بالا است که بخاطره جوابدهی سریع متاسفانه بعضی افراد دست به انجام متد های غیر پزشکی کاشت ابرو و مژه غیر قابل رشد و با عوارض زیاد، میزنند. 

ابرو چیست؟

یکی از مهمترین نماد صورت داشتن ابروهای پر و زخیم میباشد که باعث به وجود آمدن جلوه زیبایی، بیان احساسات و بالا بردن اعتماد به نفس در هر شخص میشود.ریزش ابروها میتواند دلایل متعددی داشته باشد همانند: ارثی و مادرزاد، سوانح سوختگی، جای زخم شدن، بیماری های تیروییدی، پرتو درمانی ها و...

کاشت ابرو

انجام کاشت ابرو و مژه ظرافت خاصی دارد و از حساسیت بسیار بالائی برخوردار میباشد. بهترین تکنیک کاشت ابرو روش SUT و FUE می باشد زیرا در این روش ها دیگر جراحی انجام نمیشود و در نهایت شاهد دوران نقاهت نیستیم. 
کاشت ابرو با تکنیک SUT  و  FUEدر یک جلسه انجام میشود و با انجام این متد می توانیم زاویه و خواب طبیعی ابروها را داشته باشیم.
کاشت ابرو با برداشتن تارمو از ناحیه پشت گوش و جداسازی تارها از هم شروع شده و درنهایت توسط سوزن های بسیار ریز و هم تراز گرفت مو، این فولیکولها در نزدیکی یکدیگر با فاصله و زاویه  خواب طبیعی و کاشت میشود.
دو هفته اول بعد از کاشت ابرو ریزش ابروها بسیار طبیعی بوده و تا 9 ماه اول شروع به رشد و  12 ماه بعد طور کامل شده و رشد طبیعی را خود را تکمیل میشود .

مژه چیست؟

مژه تارمو های بسیار ریز و نازک بر روی پلک است که زیبایی چشمان را چندین برابر و چهره را تکمیل میکند. همچنین مژه از رفتن گرد، غبار و تابش نور آفتاب و... به داخل چشم جلوگیری می کند.
تراکم و وضعیت ظاهری مژه ها و میزان پر و بلند بودن آنها موضوعی میباشد که به طورژنتیکی تعیین می شود و اگر شما قبلا دارای مژه های پرپشت و بلند بوده اید و حالا به ریزش مژه دچار شده اید، می توانید کاندید کاشت مژه باشید.

کاشت مژه

به خاطر حساسیت بسیار بالا در ناحیه چشم کاشت مژه نیاز به مهارت، تخصص و تبحر زیاد پزشک دارد. بهترین متد کاشت مژه روش SUT و FUEبوده که بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون دوران نقاهت و ... می باشد و با بیهوشی موضعی صورت می گیرد. در این روش موها از نواحی پشت سر فرد استخراج شده و سپس به پلک منتقل می شود. به مژه های پیوند زده شده حالت و زاویه برای رشد داده می شود. 

هزینه کاشت ابرو و مژه

هزینه کاشت مژه و ابرو به فاکتور های متعددی بستگی دارد.
در مرحله اول بر اساس میزان تارهایی که کاشت می شود تعیین می شود. 
تجهیزات، دستگاه ها، مکان کلینیک و ... که در امر کاشت ابرو و مژه بی تاثیر نخواهد بود.
میزان شهرت و سوابق موفقیت آمیز در امر کاشت ابرو و مژه تیم پزشکی، رضایت مراجعان قبلی نسبت به پرسنل کلینیک.
البته توجه فرمائید بالا بودن هزینه کاشت ابرو و مژه می تواند بر کیفیت و نتیجه کاشت ابرو و مژه تاثیر گذار باشد.

کلینیک کاشت و ترمیم مو رنسانس کاشت ابرو و مژه را توسط تیم مجرب و با تکنیک FUEوSUTانجام میدهد.این متد بدون جراحی وعوارض آن همانند: خونریزی، درد، تورم ، جای بخیه، جای اسکار و دوران نقاهت.

از مهم ترین مزیت های کاشت ابرو و مژه به روش FUE وSUT، طراحی مهندسی شده،  داشتن خط رویش ابرو و مژه با مدل دلخواه خود شخص است. شما مراجعین گرامی میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را به شماره تلگرام 09122115442 ارسال فرمایید.