کاشت مو به روش FUT

روشFUTچیست؟

این تكنیك یكی از اولین روش های كاشت موی طبیعی در دنیا می باشد. در این روش یک باریکه از پشت سر به ضخامت (عرض) یک الی دو سانتی متر و به طول ۲۰تا ۲۵ سانتی متر برداشته شده، و توسط تكنسین ها و تیم پیوند مو فولیکولهای مو از آن خارج میشود. و در نهایت آن محل برش بخیه می زنند و گرفتهای جداشده در قسمت جلوی سر و یا عقب سرکاشته میشود.


مشكلات و معایب این روش چیست؟

یكی از معایب این روش، برداشت تمامی بافتهای زیر فلپ(گالا) كه جهت برداشت و كاشت مو لازم نیست، را نیز برداشت می كنند كه بعد از گذشت چند هفته، ما شاهد بجا ماندن اسكار در پشت سر بیمار هستیم. و ظاهر موهای كاشته شده، بسیار عروسكی بوده و ظاهر و خط رویشی غیر طبیعی را نیز شاهد هستیم، به طوری كه اطرافیان و دوستان شخص، كاملاً متوجه كاشت موی او خواهند شد.


لذا اکنون در دنیا دیگر با این تكنیك قدیمی و پر عوارض پیوند مو را انجام نمی دهند. چرا؟ با بروز شدن این علم و با پیشترفتهای سخت افزاری وبا تكنیك جدید (SUT) دیگر شاهد این عوارض سنگین نمی باشیم. شخص كاندید كاشت مو می تواند، روشی بدون جراحی ودرد، كه در نهایت كاشت موی خود را، با تراكمی بالا، در یك جلسه تجربه كند.


قابل توجه است شما عزیزانی كه به فكر كاشت موی طبیعی خود هستید، دیگر نگران عوارض ان و كم پشتی كاشت موی خود نباشید. چرا كه تكنیك (SUT) را تیم تخصصی و دوره دیده این مركز، كه سالها تجربه در زمینه كاشت موی طبیعی را به دست آورده اند، برای شما انجام خواهند داد.


جهت اطلاعات بیشتر این تكنیك به قسمت كاشت مو به روش SUT مراجعه نماید.