کاشت مو ترکیبی چیست؟

کاشت مو ، بهترین درمان ریزش موی افرادی می باشد که اعتماد به نفس و روحیه خود را به دلیل کم پشتی موهای خود از دست داده اند. این روش کاملا طبیعی بوده و بدون هیچگونه خطر و آسیبی ، موهایی طبیعی را به افراد هدیه می دهد و افراد از رشد موهای خود می توانند لذت ببرند . به طور کلی روند درمانی کاشت مو بدین شکل است که موهای پشت سر و یا پشت گوش افراد را برداشت نموده و سپس فولیکول های آن ها را جدا کرده و بر قسمت های خالی از موی سر افراد می کارند. این روش بدون بی هوشی بوده و از طریق بی حسی موضعی اعمال می شود.


روش کاشت مو با توجه به مزیت های فوق العاده آن همواره طرفداران خود را داشته و به عنوان بهترین روش رفع کم و پشتی و ریزش مو شناخته می شود.تعداد افرادی که اقدام به انجام کاشت مو می نمایند همه روزه بیشتر می ود و این به معنای این است که کاشت مو در بین مردم به یکی از روش های درمانی موثر بدل گردیده است. همانطور که می دانید متد های گوناگونی جهت انجام این روش تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است که با پیشرفت علم روش های جدیدتر و بهتری را شاهد هستیم.یکی از روش هایی که ممکن است به گوش شما خورده باشد کاشت موی ترکیبی می باشد. در ادامه این مقاله درباره این روش کاشت بیشتر صحبت خواهیم نمود.


کاشت موی ترکیبی چیست ؟

در کاشت موی ترکیبی از کاشت مو به روش FIT و FUT انجام شده و از ترکیب هر دو روش برای پیوند مو ها استفاده می کنند تا تاثیری بهتر را برای متقاضیان داشته باشد. در واقع با کاشت موی ترکیبی ضعف های جداگانه دو روش گفته شده پوشش داده می شود و شاهد عملکرد و نتیجه بهتری خواهیم بود. در روش کاشت مو FUT امکان برداشت زیاد موها را از یک پهنای بزرگ وجود ندارد .در روش FIT نیز امکان برداشت زیاد موها برای کاشت مو برای متقاضیان خطر آفرین می باشد. به طور کلی هر دو روش گفته شه به طور جداگانه امکان برداشت 2000 تا 4000 تار مو را دارند که تراکم بسیار کمی را در بردارد و موفقیت چشم گیری را برای افراد رقم نمی زند اما اگر کاشت موی ترکیبی صورت گیرد این مقدار تراکم مو می تواند به 10000 تار مو برسد که تراکم موی نسبتا خوبی را فراهم می کند و جلوه طبیعی تری را رقم خواهد زد.


برای انجام این روش نیاز بو دو جلسه حضوری می باشد .با این که این روش می توان جایگزین خوبی برای روش های FUT و FIT به تنهایی باشد اما با این وجود نیز کاشت موی ترکیبی همچنان کمبود هایی را در خود دارد که به طور مثال می توان به برداشت و کاشت محدود موها و یا برداشت مو فقط از ناحیه پشت سر و یا پشت گوش که امکان کاشت مو به افراد طاس کامل را نمی دهد اشاره کرد.به طور کلی روش های FIT و FUT دو روش سنتی و قدیمی کاشت مو می باشد که به دلیل نتایج ضعیف و عوارض زیاد منسوخ شده می باشند و در کلینیک هایی همچون کلینیک رنسانس از این روش ها استفاده نمی شود.


امروزه روش های جایگزین بهتری نسبت به این روش ها را شاهد هستیم که می تواند بهترین جایگزین سایر روش های پیوند مو باشد.با به وجود آمدن کاشت مو به روش SUT کلیه نواقص روش های قبل برطرف گردید و از این رو موفق ترین روش کاشت مو حال حاضر در دنیا این روش می باشد که در ادامه به توضیحی در این باره برای آگاهی بیشتر شما عزیزان خواهیم پرداخت.


کاشت مو به روش SUT

پیوند مو به روش SUT ، تنها در یک جلسه قابل انجام می باشد و بیش از 14000 برداشت و کاشت تار مو را به خود اختصاص داده است که بالاترین میزان تراکم مو نسبت به سایر روش های کاشت مو را نشان می دهد .با استفاده از این متد موهایی پر پشت و صد در صد طبیعی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. این روش تا کنون موفقیت صد در صدی را دارا بوده و علاوه بر بی خطر بودن خود هیچگونه برش و خط اسکاری را نیز نمایان نمی کند . از نکات مثبت این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که این روش برای برداشت مو از موهای مقاوم نقاط مختلف بدن استفاده می کند ، بنابراین افراد کاملا طاس نیز می توانند بالاترین تراکم مو را در خود تجربه کنند . کاشت مو به روش SUT بهترین روش شناخته شده در درمان ریزش مو در کل دنیا می باشد .


شما عزیزان می توانید جهت انجام کاشت مو و یا اخذ مشاوره های لازم در ارتباط با مشکلات پوست و مو خود و یا کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 با ما در ارتباط باشید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی نمایند.