کاشت مو به وسیله لیزر

بدیهی است که هر فردی به چهره خود اهمیت بدهد و مو یکی از اعضای مهم در زیبایی و ظاهر کلی هر فردی به حساب می آید که به وجود آمدن مشکلی چون ریزش مو می تواند ظاهر و روحیه کلی افراد را تحت تاثیر خود قرار بدهد .مو بر اثر عوامل مختلفی چون وراثت و بیماری دچار ریزش های شدید و یا طاسی های منطقه ای خواهد شد که در دو طیف آقایان و خانم ها بروز پیدا می کند ، اما راه حل درمانی چیست ؟ درمان دائمی و اصولی ریزش مو استفاده از روش کاشت مو طبیعی می باشد که می تواند منجر به رشد طبیعی موها گردد که ما در این مقاله به کاشت مو توسط لیزر می پردازیم تا بهتر با این روش و کاربرد آن آشنا شوید .


کاشت مو

قطعا شما هم با تجربه کرن ریزش موی شدید خود به دنبال درمان و راه حل این مشکل خود گشته اید و در تمامی راهنمایی ها به کاشت مو برخورد کرده کاشت مو روشی دائمی برای رشد طبیعی و مجدد موها می باشد که بدون نیاز به جراحی و بی هوشی فولیکول موهای خود شخص را بر محل بدون موی سر فرد می کارد و موجب رشد مجدد آن ها می گردد.این روز ها حرف از کاشت مو با لیزر شنیده می شود که سر و صدای بسیاری را به پا کرده و سوژه درمانی این روز ها می باشد .

کاشت مو


اما کاشت مو توسط لیزر چگونه است ؟

کاشت موی لیزری

کاشت مو درمانی است که روش های مختلفی را در خود جای داده است و با توجه به تکنیک و دستگاه های متفاوت درمان و عملکرد های مختلفی را دارد .به این صورت بگوییم که برداشت موها و جدا سازی فولیکول مو و همچنین کاشت آن ها بر منطقه ی خالی از موی سر در تمامی روش ها یکسان می باشد ، اما آن ها در مدل و نحوه برداشت و همچنین مدل کاشتن با هم مشترک نمی باشند .


کاشت موی لیزری نیز یکی از روش های کاشت مو می باشد که این روزها بسیار از آن می شونیم اما آیا روش مورد توصیه و پیشنهادی برای درمان می باشد ؟ پاسخ خیر است ، نقش لیزر در کاشت مو شکاف ایجاد کردن برای برداشت موها و همچنین کاشتن مو می باشد. فشار ناشی از اشعه ی لیزر باعث آسیب به بافت ها جهت رشد مو می گردد. به همید دلیل روش مناسبی برای کاشت مو نخواهد بود .


جایگزین کاشت مو توسط لیزر

کاشت مو توسط لیزر و یا کاشت مو لیزری بیشتر جنبه ی تبلیغاتی را در کاشت مو به همراه دارند .کاشت مو دارای روش های متفاوت می باشد که به علت وجود ایرادات جزئی در روش های اولیه ، آن روش ها کم کم کنار رفته و جدیدا از روش های نوین آن به علت کامل بودن استفاده می شود . به همین جهت برخی از کلینیک ها برای نشان دادن صرفه نظر کردن از روش های اولیه برای مشتری ، از روش کاشت مو با لیزر برای آن ها سخن می گویند .


در صورتی که این روش مورد قبول متخصصین ماهر و با تجربه کاشت مو نمی باشد ، زیرا نمی تواند نتایج مورد قبول و رضایتمندی را برای افراد به همراه داشته باشد .همچنین این روش خونرسانی به موها را کند تر کرده و نتایج مطلوبی را بر جای نمی گذارد .اگر بخواهیم به صورت تخصصی درباره روش جایگزین کاشت مو لیزری صحبت کنیم ، روش های اولیه کاشت مو جایگزین خوبی نمی باشند چرا که غیر قابل پیش بینی بوده ، رشد کند موها را به همراه دارند ، موها کم پشت می باشند و در برخی از آن ها شاهد برش های ناحیه برداشت می باشیم . پس بهترین روش جایگزین و بهترین روش کاشت مو استفاده از آخرین روش تضمینی یعنی کاشت مو به روش SUT می باشد .

کاشت مو با لیزر


کاشت مو به روش SUT

بنابراین اگر قصد انجام کاشت مو لیزری را داشتید بهترین روش جایگزین برای شما کاشت مو به روش SUT می باشد . این روش تکامل یافته کاشت مو بوده که کلیه نقص های روش های ما قبل را بر طرف کرده است .
کاشت مو به روش SUT بدون نیاز به برش ناحیه برداشت بوده و نیازی به کوتاه کردن موها ندارد . این روش تنها در یک جلسه قابل انجام می باشد که از نکات مثبت آن شمرده می شود . مقدار برداشت مو در این روش زیاد و تصادفی می باشد ، بنابراین فولیکول های به دست آمده در این روش زیاد بوده و پر پشت بودن موها را به همراه دارد و به دلیل تصادفی بودن برداشت موجب غیر طبیعی بودن کاشت مو نمی شود.


کاشت مو SUT دارای این مزیت می باشد که در صورت مستحکم نبودن و یا عدم تار مو در پشت سر و یا پشت گوش از موهای نقاط دیگر بدن برای درمان استفاده نماید .کاشت فولیکول ها در این روش تنها با ایجاد سوراخ های ریز انجام می گیرد و هیچگونه جای اسکار و زخمی را برای افراد به همراه ندارد . مقدار تراکم مو در این روش 3 برابر دیگر روش ها بوده که سبب پر پشت بودن موها شده و جلوه زیبایی را به افراد می بخشد و با این روش می توان دقیقا به چهره ایده آل دسترسی پیدا کرد و به رویای داشتن موهایی پر پشت رسید .

کلام آخر

ما در این مقاله متوجه شدیم که با کاشت مو توسط لیزر و کاشت موی لیزری نمی توانیم به نتایج عالی برای رشد دوباره و طبیعی موها برسیم و راه حل مناسبی برای ما نخواهد بود و بهترین روش برای داشتن موهایی پر پشت و زیبا و بدون عوارض کاشت مو استفاده از کاشت مو به روش SUT می باشد که آن را می توان در کلینیک های معتبر کاشت مو انجام داد و از نتایج عالی آن بهره برد .


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09195873697 در ارتباط باشید.