کاشت ریش به روش SUT و FUE

کاشت ریش و سبیل با موی طبیعی روشی است که معمولا برای آقایانی که از کم بودن یا خالی بودن موهای صورت خود ناراضی هستند انجام می شودعلاوه بر این ممکن است به دلایل مختلف زخم های خاص در محل رویش موی صورت داشته باشند که کاشت ریش طبیعی در محل آسیب دیدگی می تواند تنها راه کار دائم برای پر پشت کردن ریش وسبیل و یا پوشاندن محل آسیب دیدگی صورت باشد.بنابراین می توان گفت قطعی ترین و طبیعی ترین راه چنین معضلی در آقایان تا به امروز استفاده از این متد درمانی است.


از اولین باری که اقدام به انجام کاشت ریش شد تا به امروز با توجه به پیشرفت علم ، دگرگونی و تحولات اساسی در روش های انجام آن صورت گرفته است به طوری که امروزه شاهد بهترین و تاثیر گذارترین درمان ها با کمترین میزان عوارض هستیم. کاشت ریش به روش SUT و FUE دو روش جایگزین سایر متد های قدیمی می باشد که می توان با استفاده از آن ها شاهد ریش های بسیار طبیعی و پر پشت باشیم.

علل ریزش ریش و سبیل

اگر بخواهیم مهم ترین علل و دلایل ریزش مو در نواحی ریش و سبیل را نام ببریم می توانیم به مواردی همچون ریزش موی ارثی، جراحت، زخم، بیماری های مختلف پوست و مو، مسائل هورمونی و ... اشاره کنیم که هر کدام از آن نیازمند درمان می باشند.انجام کاشت مو به روش های نوین سبب برطرف نمودن تمامی معضلات کم پشتی و ریزش مو به دلایلی که گفته شد می شود.

کاشت ریش و سبیل

یکی از برترین راه ها برای بازیابی موهای صورت در ناحیه ریش، کاشت ریش می باشد. کاشت ریش نه تنها عملی برای درمان است، بلکه برای کسانی که علاقه مند به ریش ضخیم و پر پشت تر هستند هم، مناسب می باشد.
همچنین با انجام دادن کاشت ریش می توان در نواحی از صورت که تراکم موی کمتری دارد یا اصلا مو ندارد، مو کاشته شود.در کاشت ریش همانند کاشت مو روی سر، مو هایی که قرار است روی صورت کاشته شوند را نیز از پشت و اطراف سر برداشت می کنند.(در صورت وجود بانک موی مناسب در فرد). انتخاب محل برداشت مو، به یکسان بودن رنگ موهای آن ناحیه با رنگ موهای ریش و همچنین جنس مشابه با ریش بستگی دارد. بدین ترتیب در برخی مواقع از پشت سر و دیگر مواقع از موهای کنار سر استفاده می شود. پس از انجام کاشت ریش، شاهد رشد موهای کاشته شده خواهیم بود.


کاشت ریش و سبیل به روش FUE

کاشت ریش به نوعی می توان گفت تنها راه حل برای تراکم کم موها در نواحی از صورت و یا کم پشت شدن آنهاست. مرکز تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) برای انجام کاشت ریش از آخرین و بهترین روش کاشت FUE استفاده می کند. شایان ذکر است که تکنیک کاشت ریش FUE مدرن ترین و بهترین روش کاشت ریش در دنیاست. در این روش دیگر نیازی به جراحی های طولانی و دراز مدت نیست و با انجام دادن کاشت ریش با استفاده از تکنیک FUE در این مرکز دوران نقاهتی را تجربه نمی کنید.


این روش نیازی به بیهوشی ندارین و از جراحی استفاده نمی کنیم. این روش در یک روز انجام می شود به طول می انجامد که اصولا زمانش بستگی به وسعت ریزش دارد . موهایی که کشاته شده باشد معمولا بین 20 روز الی یک ماه ریزش کرده و در طول 3 ماه جوانه میزند و در نهایت بین 7 الی 9 ماه رشد کرده و به حالت عادی می رسد.


موی جدید کاشته شده تا چه حدی رشد می کند؟

موی جدید کاشته شده معمولا رشد نرمالی دارد و دقیقا مثل موهای قدیمی صورت رشد خواهد کرد. بافت و ویژگی های دیگر تار مو بدست آمده از فرق سر را، وقتی مجددا شروع به رشد می کند می توان پیرایش و اصلاح کرد و حتی می توان اجازه داد دقیقا مثل بقیه موهای صورت هر اندازه ای رشد کند. وقتی موهای کاشت شده صورت دائمی شود، به سختی می توان آنها را از موهای اصلی صورت تشخیص داد.
برای اطمینان در مورد اینکه موهای صورت طبیعی به نظر می رسد، جایگذاری دقیق موها در زاویه درست و مسیر صحیح الزامی است. برای اینکه موهای کاشته شده مورد نظر نتیجه مطلوبی دهد، رسیدگی کردن دقیق به آنها امری الزامی است.


همانطور که گفته شد مطمئن ترین روش درمان معضل کم پشتی و ریزش موی ریش و سبیل کاشت ریش و سبیل به روش FUE و SUT می باشد.این روش درمانی بدون بیهوشی بوده و با بی حسی موضعی انجام می شود و فرد هیچ دردی را طی انجام آن احساس نخواهد کرد.


کاشت ریش به روش SUT

کاشت ریش به روش SUT بدون جراحی و عوارض آن که می توان به تورم، درد، خونریزی، تورم، جای زخم، اسکار، بخیه، دوران نقاهت و... اشاره کرد انجام می شود. بنابراین افراد با خیالی راحت نسبت به این مسائل می توانند از این روش بهره ببرند.این متد مناسب برای پوشاندن معایب ناشی از سوانح ایجاد شده پوستی در ناحیه ریش است که ممکن است در افراد به دلایل مختلف به وجود آمده باشد.
بعد از کاشت فرد می تواند ریش یا سبیل خود را از ته تراشیده، بلند کرده و یا پیرایش کند. بنابراین هیچ محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت.شایان ذکر است در این تکنیک دیگر شاهد عوارض کاشت ریش و سبیل نمی باشیم چرا که در این تکنیک معایب و نواقص روش های قبل برطرف شده و فرد بدون هیچگونه جراحی، درد، خونریزی، عوارض جانبی و ... می تواند کاشت ریش و سبیل خود را انجام دهد


افراد کاندید کاشت ریش به روش FUE و SUT

✔ افرادی که بدلیل سوانح و سایر حوادث از جمله سوختگی و... اثرات ناشی از آن بر روی صورتشان باقی مانده و با این متد کاشت مو می توانند جای آن را بپوشانند.

✔ مردانی که ریش و سبیل آن ها به صورت ارثی رشد نمی کند و دچار طاسی یا کم پشتی شدید مو در صورت خود می باشند.

✔ افرادی که ریش و سبیل با موهای کم پشت و یا خالی دارند می توانند با استفاده از کاشت ریش به روش SUT یا FUE اقدام به درمان این معضل نمایند.

✔ افرادی که ریش و سبیل نا منظم و پراکنده دارند و خواهان خط ریش منظم و پر پشت هستند.

✔ کسانی که ریش و سبیل کم پشت دارند و می خواهند تراکم آن را تغییر دهند.

✔ کسانی که میزان رشد موهای ریش آن ها نسبت به سبیل و یا برعکس کمتر بوده و قصد دارند ریش و سبیلی با میزان یک اندازه داشته باشند.

✔ کسانی که از سن بلوغ آن ها و رشد موهای ریش و سبیل آن ها گذشته اما همچنان از کم پشتی مو در این نواحی رنج می برند.