کاشت ابرو به روش FUE

در کشور ایران، یکی از مواردی که در زیبایی افراد به تازگی پس از آمدن و انجام تاتو در سال های اخیر شاهد آن هستیم، کم پشتی و ریزش تمامی ابروهای بانوان می باشیم، چرا که بیشتر افرادی که از تاتو جهت پرپشت تر شدن ابروهای خود استفاده می کنند ،در اوایل انجام آن می توانیم زیبایی و حجم مصنوعی بالای ابروها را تجربه کنند، ولی به مرور زمان پس از گذشت دو الی سه ماه رنگ های شیمیایی آن رفته و کمرنگ تر خواهد شد که ظاهر مصنوعی ابروهای فرد را در بر خواهد داشت. در این شرایط مجدد فرد جهت تمدید تاتوی ابروهای خود مراجعه می کند و تکرار سوزن های تاتو در داخل پوست و تزریق رنگ های شیمیایی به فولیکول ابروهای شخص باعث ریزش شدید ابرو و از بین بردن بافت های آن قسمت از موها برای همیشه خواهد شد که در روحیه شخص و ظاهر او اثر بسیار منفی خواهد گذاشت.


لذا با پیشرفت علم پیوند مو در کاشت ابرو و انجام آن با تکنیک جدید و انحصاری FUE که بنیانگذار آن کلینیک تخصصی موی رنسانس در ایران می باشد، دیگر نگران ظاهر و خواب غیرطبیعی که در روش های رایج شاهد آن بوده ایم، نمی باشیم . در این روش ها نیاز به کوتاهی موی سر فرد بوده و درد و دیگر عوارض جراحی و بجا ماندن اسکار وجود نخواهد داشت.


کاشت ابرو با تکنیک FUE

کاشت ابرو به روش FUE روشی است که برای حفظ و شکل دهی دوباره دائمی ابرو استفاده می شود. این روش ظاهر ابرو را بهبود می بخشد و مشکلاتی که از لحاظ زیبا شناختی در ابروی شخص وجود دارد را برطرف می سازد. کاشت ابرو به روش FUE برای نخستین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس وارد ایران شده و به شکل انحصاری در این مرکز انجام می شود . در این روش دیگر نیازی به جراحی نبوده و از بیهوشی و بخیه های عمیق استفاده نمی شود. خواب یک دست و منظم مو و همچنین عروسکی نبودن آن از مزیت های منحصر به فرد این روش کاشت ابرو می باشد که این تکنیک را محبوب کرده است.
موی سر به روشی متفاوت از موی ابرو رشد می کند. در واقع موهای ابرو در مقایسه با واحد های فولیکولی که شامل 1 تا 4 تار مو است، بصورت تک تک رشد می کند. بنابراین موهایی که از قسمت های دهنده برداشته می شود را باید با استفاده از میکروسکوپ های قوی دو قسمت کرد. سپس هر کدام از این تارهای تقسیم شده را در محل های گیرنده قرار می دهند. از آنجایی که ابروها نسبت به موهای سطح پوست در زاویه ای تندتر رشد می کنند، انجام این کار مهارت و تجربه بالایی لازم دارد. همچنین انحنای طبیعی مو از نکته های حائز اهمیت است. بطوری که هم راستا با انحنای ابروها باشد. همچنین ابرو نیز بایستی به طریقی مرتب شود که به صورت مورب رشد کند، بخصوص در بخش میانی تا ظاهر طبیعی ابرو را دنبال کند. تمام این مواردی که در بالا گفته شد بعنوان نقطه قوت در روش کاشت ابرو FUE می باشد که در انجام آن اعمال می گردد.

نکات مربوط به کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو یکی از روش های چالش برانگیز است که اگر توسط پزشکان متخصص و خبره انجام شود می تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد. کاشت ابرو معمولا به روش FUE انجام می شود، اما آنچه مهم است آماده سازی دقیق ناحیه گیرنده موها است که باید مسیر و زاویه رشد و همچنین طراحی ابرو از لحاظ زیبایی شناختی انجام شود تا ابروی کاشت شده کاملا طبیعی بنظر برسد.


اگرچه اغلب افراد متوجه نمی شوند چه زمانی ابروهایشان نازک شده است، اما وقتی این اتفاق می افتد تاثیر زیادی بر روحیه فرد بجا می گذارد. به واسطه پیشرفت در روش های کاشت مو در دهه گذشته، کاشت ابرو ممکن شده است و وقتی بدرستی انجام می شود، نتایج مطلوبی بجای می گذارد. حال چه ابرو ریخته باشد و چه نازک شده باشد، فرقی ندارد کاشت ابرو می تواند ابروهای شما را بازسازی کند.از مزایای دیگر کاشت ابرو می توان به این قضیه اشاره کرد که کاشت ابرو بدون درد است و بعد از چند روز بهبود می یابد. البته چون موهای کاشت شده از ناحیه سر برداشته می شود در نتیجه رشد ابروهای جدید زیاد است و باید دائم اصلاح شود. لازم بذکر است یکی دیگر از مزایای این تکنیک جدید کاشت ابرو انجام آن در یک جلسه و بدون کوتاهی موی شخص بوده که با مدل دلخواه او که پس از طراحی ابروها و بدون حتی پاک کردن و از بین بردن تاتو که کاریست پرهزینه که حتی در صورت داشتن آن می توانیم کاشت ابرو را انجام دهیم و فردای روز کاشت ابرو شخص کاندید می تواند به کارهای روزمره خود رسیدگی نماید.


با این تکنیک جدید همانطور که در سایت ما در قسمت گالری کاشت ابرو ملاحظه می کنید با خواب و ظاهر طبیعی که با زاویه دقیق، همانند ابروهای طبیعی قابل انجام کرده است و تمامی افرادی را که با این تکنیک کاشت ابروهایشان را انجام داده ایم، این مورد را می گویند که هیچ یک از اطرافیان شخص متوجه کاشت ابروهایشان نشده و ناباورانه شاهد بازگشت ابروهای فرد کاندید کاشت ابرو خواهیم بود.


تکنیک های کاشت ابرو

اول باید گفت تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو متفاوت است. چون ممکن است تنها بخشی از ابرو به دلایلی مانند جراحت یا سوختگی ریخته باشد و تنها کاشت در آن ناحیه مورد نظر باشد و یا ممکن است کاشت برای برای ضخیم تر کردن ابروها باشد، درنتیجه گرافت های بیشتری استفاده می شود.

اولین گام در کاشت ابرو، طراحی ابرو است که توسط تیم پزشکی و با مشورت فرد متقاضی کاشت ابرو، انجام می شود. در گذشته تنها یک مدل ابرو طراحی می شد اما با روش FUE مدل ابرو به دلخواه فرد متقاضی طراحی می شود. سپس موها از پشت سر به روش استخراج واحد های فولیکولی برداشته می شوند، موهای این قسمت با ابرو تطابق بیشتری دارند و طبیعی تر به نظر خواهد رسید. سپس تیم مجرب پزشکی مسیر و زاویه رویش ابرو را طراحی و تعیین می کنند. پس از آن گرافت ها در ناحیه مورد نظر قرار داده می شوند. پس از اتمام کار که چند ساعت طول می کشد، معمولا تیم پزشکی، ابروهای کاشت شده را از همه نظر بررسی می کنند و مطمئن می شوند که فرد متقاضی از نظر شکل و تراکم ابروها از کار راضی است.


مقایسه کاشت ابرو به روش FUE در برابر کاشت ابرو به روش FUT

کاشت مو با تکنیک FUE با کاشت مو با تکنیک FUE تفاوت های بسیاری دارند، به طوری که این دو روش مستقل از هم بوده و کاملا متفاوت می باشند و یا حتی در تضاد با یکدیگر هستند. علیرغم باور بسیار از افراد مبنی بر اینکه بهترین روش کاشت ابرو FUT می باشد، باید بدانند که طی گذشت زمان معایب کاشت ابرو به روش FUT آشکار شده که در این جا مورد بررسی قرار می گیرند.


• کاشت ابرو با تکنیک FUE بدون جراحی می باشد اما جراحی یکی از اصلی ترین رکن های کاشت ابرو به روش FUT است.

• در کاشت ابرو به روش FUE دیگر شاهد درد های بسیار و خونریزی های شدید نمی باشیم ، در صورتی که در کاشت ابرو FUT درد و خونریزی های شدید گزارش شده است.

• کاشت ابرو با تکنیک FUE بدون بیهوشی و عوارض جانبی می باشد، در حالی که روش های دیگر این طور نیست.

• در کاشت ابرو با تکنیک FUE دوران نقاهت خاصی را به هیچ وجه تجربه نخواهید کرد.

• از آنجایی که تفاوت بین FUT و FUE قابل توجه است، در مورد تصمیم گیری در این خصوص که کدام روش برای شما بهتر است، باید نمونه کارها و نظرات مختلفی را پیرامون این دو روش کاشت ابرو جویا شوید.