بررسی پودر پرپشت کننده مو

ریزش مو عارضه ای است که علاوه بر اینکه بر زیبایی فرد تاثیر مستقیم دارد ، در روحیه و اعتماد به نفس شخص هم اثر منفی می گذارد. ریزش مو امروزه دیگر مختص افراد سنین 40 به بالا نیست، اکثر افرادی که زیر 30 سال هستند به دلیل استرس و تنش ها و همچنین عدم تغذیه مناسب دچار ریزش مو می شوند که بسیار آزار دهنده است.در چنین مواقعی کاشت مو بهترین راه حل برای چنین افرادی می باشد.اما استفاده از برخی روش ها که دارای تبلیغات گسترده ای هم است همچون استفاده از پودر پر پشت کننده مو امروزه مورد توجه قرار گرفته است.


پودر پر پشت کننده مو تاپیک، پرفکت

متاسفانه یکی از عادت های بد افرادی که دچار ریزش مو هساتد که تبعات بدی هم دارد و بعنوان راه حل برای ریزش مو شمرده می شود ، استفاده از پودر پر پشت کننده مو یا همان تاپیک و پرفکت و... می باشد. جدای از هجمه تبلیغاتی که این نوع محصول ها دارند باید واقعیت هایی را در رابطه با پودر پر پشت کننده مو بدانید.


تاپیک مو نوعی پودر است که با استفاده از الیاف گیاهی یا شیمیایی تولید می شود و به منظور حجیم جلوه دادن موها از ان استفاده می شود.پس از استفاده پودر به موهای سر چسبیده و ظاهر آن را ضخیم تر نشان می دهد که در نتیجخ مو پر پشت تر و پر نراکم تر از قبل خواهد شد.این روش به طور دائمی پس از هر بار شستن سر از بین رفته و نیاز به ترمیم مجدد دارد.

پودر پرپشت کننده مو


معایب پودر پر پشت کننده مو

بر خلاف اینکه اکثرا افراد این باور را دارند که پودرهای پر پشت کننده مو بهترین راه حل و راحت ترین راه برای رسیدن به زیبایی است باید بدانند که این پودرها از مواد شیمیایی تشکیل شده اند (پودرهای موجود در بازار) و با توجه به اینکه زمان طولانی روی سطح سر باقی می ماند در طولانی مدت باعث ریزش موهای اطراف منطقه طاس شده و باقی موهای را دچار ریزش خواهد کرد. همچنین موقتی بودن این روش از دیگر معایب اصلی آن می باشد. بسیاری از کسانی که این پودرها را استفاده کرده اند پس از مدتی به دلیل زمان زیادی که روزانه برای استفاده از این پودرهای پر پشت کننده مو تاپک و پرفکت صرف می کنند و همچنین محدودیت هایی که پس از مصرف این پودرها شامل حالشان می شود ابراز پشیمانی می کنند.


وجود برخی مواد شیمیایی همچون آمونیوم کلراید در ترکیبات این پودر ها در طولانی مدت و پس از استفاده مکرر عوارضی همچون مسمویت ، حساسیت پوست سر ، ایجاد سردرد ،انقباض عضلات و... را در پی دارد که این موضوع سبب می شود این پودر روش درمانی مناسبی برای پرپشت کردن موها نباشد.


بهترین راه حل برای افرادی که از پودر پر پشت کننده مو خسته شده اند چیست؟

با پیشرفت علم پزشکی زیبایی در جهان و ایران دیگر می توانیم بگوییم که هر بیماری درمانی و یا راه حلی را دارد ریزش مو هم از این قاعده مستثنا نیست در اینجا دو درمان را می خواهیم به شما معرفی کنیم:

1.پکیج تقویت کننده و درمان ریزش مو

مرکز تخصصی مو سینا (رنسانس) با تحقیق و مطالعاتی که پیرامون ریزش مو و کم پشتی مو انجام داده است که حاصل آن معرفی پکیج پی آر پی، مزوتراپی، لیزرتراپی و ویتامین درمانی است که این چهار درمان در کنار هم تواسته اند این مشکل را حل کنند.این پکیج برای افرادی که هنوز به سن کاشت مو نرسیده اند و یا کسانی که از کم پشتی مو رنج می برند بسیار مناسب بوده و علاوه بر درمان ریزش مو باعث تقوت ساقه و ریشه مو هم می شود همچنین از دیگر مزیت های این پکیج می توان به افزایش قطر مو و جلوگیری سریع از ریزش موهای مستعد اشاره کرد.


2.کاشت مو با تکنیک SUT

کاشت مو یکی دیگر از درمان های دائم ریزش مو به شکل محدود و گسترده می باشد و در حال حاضر بهترین و آخرین روش آن کاشت مو SUT است که در این متد می توان تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون عوارض های جانبی، بدون دوران نقاهت و ... انجام داد. همچنین یکی از عواملی که باعث شده این روش برتر از روش های دیگر کاشت مو باشد ، برداشت گرافت ها با دستگاه مخصوص بوده که باعث می شود از تمامی ظرفیت های بانک مو استفاده کرد بدون اینکه به بانک مو آسیب وارد شود.
به تمامی عزیزانی که از پودر پ رپشت کننده مو استفاده می کنند و یا تمایل به استفاده از این محصولات را دارند پیشنهاد می کنیم از خدمات مرکز تخصصی موی سینا استفاده کنند ، زیرا بهترین راه حل برای درمان ریزش مو استفاده از روش های دائمی می باشد.


اگر قصد انجام کاشت مو و یا هرگونه مشاوره در زمینه انواع روش های درمان ریزش مو را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) در ارتباط باشید.