بهترین روش جایگزین کاشت مو

همانطور که گفته شد کاشت مو فرآیندی است که جهت زیبایی انجام می شود و علاوه بر اینکه تغییری در ظاهر فرد ایجاد می کند از لحاظ روحی روانی هم به فرد کمک می کند. یکی از ارکان کاشت مو به هر روشی بانک موی فرد می باشد. یعنی اینکه اگر فردی بانک موی مناسبی داشته باشد ، می تواند کاشت مو انجام دهد .این موضوع به معنی این نیست که افرادی که بانک موی ضعیفی دارند نمی توانند کاشت کنند ، صرفا اگر کاشت مو انجام دهند تراکم مناسبی را نمی توانند دریافت کنند به همین جهت کاشت مو HRT یا بهتر بگوییم ترمیم مو به روش HRT بهترین و تنها گزینه برای درمان ریزش موها و بازگشت به چهره قبلی این افراد می باشد. در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و این بانک مو از طریق مرکز و کلینیکی که قرار است کاشت را انجام دهد تهیه و تامین می شود.


تکنیک HRT به فرآیندی می گویند که طی آن موی جدید و طبیعی جایگزین موهای ریخته و یا کم پشت شده می شود و این موها روی شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان به صورت تار به تار سوار شده است که توسط کراتین های گیاهی روی پوست سر فیکس می شود .ظرافت شبکه و جنس موها به طوری صورت گرفته است که غیر قابل تشخیص با موی سر خود فرد است به طوریکه حتی افراد نزدیک به شما قادر به ترمیم مو شما با تکنیک HRT نمی شوند . این ترمیم مو نیازی به بانک مو ندارد و بدون هرگونه عوارض جراحی مانند ،درد،خونریزی ،دوران نقاهت می باشد.


موهایی که در کاشت مو HRT تهیه می شود موهای 100% طبیعی بوده و به دلیل اینکه روی پوست سر انجام می شود بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون بیهوشی، بدون بی حسی و .... می باشد و همچنین تنها راه حل و یا می توان گفت تنها گزینه برا درمان ریزش مو و جایگزین کردن موهای افرادی که از ناراحتی قلبی رنج می برند ، کسانی که فشار خون بالایی دارند و به طور کلی همه کسانی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند مناسب می باشد.

ترمیم مو


تکنیک HRT برای چه کسانی مناسب است؟

1.افرادی که بانک موی ضعیفی دارند و یا قبلا از روش های رایج و سنتی کاشت مو استفاده کرده که در نتیجه بانک موی خود را از دست داده اند.

2.افرادی که دارای بیماری های خاصی مانند آلوپسی، لیکن پلان، پسوریازیس و ...هستند.

3.کسانی که شیمی درمانی انجام داده اند .

4.افردی که با تغییرات فیزیکی مانند سوختگی و ...مواجهه شده اند.

5.افرادی که دارای مشکلات قلبی ، فشار خون بالا هستند و شرایط عمل ندارند.


به طور کلی همه کسانی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند بهترین و تنها راه حل برای بازگشت موهایشان استفاده از تکنیک HRT است.


مزایای تکنیک HRT

✔ بدون جراحی و هرگونه عوارض کاشت مو به روش هاس سنتی و... می باشد .

✔ قابلیت دادن هر نوع حالتی برای موها و استفاده از برس و حالت دهنده ها :(اتو مو ،سشوار ،بابلیس و ...)

✔ موها کاملا طبیعی است و می توان از مواد رنگ کننده شیمیایی ،دکلره و فیکساتور ها (ژل مو ،تافت و...) برای تغییر رنگ ،اندازه و حالت دادن گوناکون استفاده کرد .

✔ پس از ترمیم فرد می تواند به فعالیت های روزانه از قبیل :استخر ،حمام ،کار و... و یا سایر تحرکات کششی و ورزشی بپردازد .

✔ ترمیم مو در 1 روز و در 1 جلسه انجام شده ،و ترمیم آن بسیار راحت و آسان توسط خود فرد قابل انجام بوده و نیازی به جلسات مکرر نمی باشد .

عمر مفید ترمیم مو به روش HRT بین 2 تا 3 سال بوده و بیشتر بستگی به شرایط و نحوه مراقبت و نگهداری خود فرد دارد .

ترمیم مو به روش HRT


تفاوت های کاشت مو به روش HRT با دیگر روش های کاشت مو

1- تراکم کاشت مو به روش HRT در مقایسه با روش های کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT چند برابر می باشد.

2- خط رویش کاشت مو به روش HRT کاملا طبیعی بوده در حالی که خط رویش کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT خط رویشی عروسکی و مصنوعی دارند.

3- کاشت مو به روش HRT عوارضی همچون عفونت ، نکروز ، در نیامدن موهای کاشته شده و ... را ندارد.


شایان ذکر است که بانک مو در کاشت مو به روش HRT توسط مرکز تخصصی کاشت مو سینا (رنسانس) تامین شده و کلیه موهای موجود در بانک موی این مرکز 100% طبیعی بوده و همرنگ ، هم جنس و حالت موهای طبیعی خود فرد می باشد.


مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) بنیانگذار انحصاری کاشت مو به روش HRT می باشد و طیبیش از 14 سال سابقه چیزی در حدود 10000 نفر کاشت مو و ترمیم مو را به انجام رسانده است.شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کرده تا مشاورین مجرب مرکز تخصصی موی سینا بتوانند به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند.