مقایسه میکرونیدلینگ و مزوتراپی

زیبایی مسئله ایی است که همیشه مورد نظر همگان بوده است که در دنیای امروز اهمیت بیشتری پیدا کرده و تقریبا همه درگیر این مسئله می باشند. پوست و مو دو مسئله حیاتی بر ظاهر و زیبایی هر فردی می باشد و مشکلات ناشی در این دو مسئله سبب بروز آسیب به ظاهر و اعتماد به نفس افراد می گردد که خوشبختانه با پیشرفت علم روش های بسیاری برای رفع این عوارض به وجود آمده است . از این موارد می توان به مزوتراپی و میکرونیدلینگ اشاره کرد که دو روش کارامد و تضمینی برای زیبایی پوست و موی افراد می باشد و مورد توجه افراد زیادی در سرتاسر دنیا شده است .


پوست برای جوان نشان دادن،زیبا نشان دادن،شاداب نشان دادن چهره نقش والایی داردو همه به نوی برای سلامت آن میکوشیم و بهم سراغ روش های زیادی برای زیباسازی پوست صورت از قبیل دارو درمانی ها گیاه درمانی ها تا روش های جراحی رفته ایم که عوارضی به همراه دارند و یا ممکن است بی نتیجه و دیر نتیجه باشند .خوشبختانه امروز،با روش مزوتراپی تمام نگرانی سایر روش ها حل شده و این روش تکامل یافته و کامل بسیار دقیق و کاربردی به زیباسازی پوست صورت می پردازد.

مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت و مزوتراپی مو نیاز به جراحی ندارد.در مزوتراپی صورت داروهای هومیوپاتیک ،عصاره های گیاهی،ویتامین ها و...از طریق تزریق وارد پوست می شوند و به پرسازی بافت پوست می پردازند.مزوتراپی صورت کامل ترین و جدید ترین روش درمانی پوست است.در مزوتراپی صورت تزریق از طریق دستگاه مخصوص مزوتراپی به صورت منظم و دقیق در پوست انجام می شود .در واقع دارو ها به جای اینکه توسط فرد خورده شوند،مستقیما تزریق می شوند تا به نتیجه چند برابر سرعت بخشند.در کلینیک رنسانس علاوه بر کاشت مو، تزریق چربی و تزریق ژل مزوتراپی صورت هم انجام شده و از مهمترین مزیت آن این است که مزوتراپی صورت توسط پزشک و با مواد مصرفی درجه 1 انجام می گردد.


مزایای مزوتراپی صورت

از مزایای مزوتراپی صورت می توان به جوان سازی صورت ،روشن کردن پوست صورت،رفع پف دور چشم،افتادگی پلک،افتادگی صورت،درمان چروک صورت،درمان چاقی موضعی صورت و همچنین شاداب سازی پوست صورت اشاره کرد.


مزایای مزوتراپی صورت این است که تمام لکه ها و تیرگی های پوست صورت را از بین می برد و پوست صورت را درخشان و کاملا مستحکم می کند .در مزوتراپی صورت و مزوتراپی مو چون مواد تقویتی معدنی و ویتامین به پوست تزریق می شود ،تمام چین و چروک صورت را از میان بر می داردو جوان سازی ،انعطاف و لطافت پوست را به همراه دارد که جز مزایای مزوتراپی صورت به شمار می آید.در مزوتراپی صورت ،چون تمامی مواد مغذی به صورت مستقیم در پوست تزریق می شود اثر بخشی بیشتری دارد.مزوتراپی صورت 15 تا 20 دقیقه زمان را به خود اختصاص می دهد و در طول 14 الی 18 جلسه پوست صورت بدون هیچ گونه لک و چروکی نمایان می شود.

عوارض مزوتراپی صورت

مزوتراپی روشی است که باید تحت یک متخصص حرفه ای و ماهر انجام گیرد و با انجام دادن این روش با متخصصی ماهر عوارض مزوتراپی صورت ،به صفر می رسد.از عوارض جزئی مزوتراپی صورت می توان به درد در محل تزریق،خارش،قرمزی و...اشاره کرد که شما می توانید با انتخاب یک مرکز و متخصص خوب و حرفه ای عوارض جانبی مزوتراپی صورت را به پایین ترین حد ممکن خود برسانید.


هزینه مزوتراپی صورت

هزینه مزوتراپی صورت،بسیار مناسب است و اصلا هزینه بالایی ندارد.هزینه مزوتراپی صورت بستگی به مقدار موادی دارد که برای پوست هر شخص به کار می رود و همینطور مقدار جلسات درمانی آن دارد .در همین خصوص هزینه مزوتراپی پوست هر شخص با شخص دیگر بر اساس مواد مصرفی آن متفاوت است و در جلسه مشاوره ای قبل درمان،که برای مراجع کننده در نظر گرفته می شود با معاینه پوست شخص و تخمین میزان مواد مصرفی و جلسه ی لازم آن شخص هزینه را به افراد می گویند.


میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی است که برای زیبایی پوست انجام می شود . میکرونیدلینگ دستگاهی است که دارای سوزن های نازک می باشد و این سوزن ها در لایه درونی پوست نفوذ کرده و باعث تحریک پوست و ساخت کلاژن می شوند. این روند سبب کشسانی شدن پوست خواهد شد . میکرونیدلینگ یک رلر قلتکی دارد که دارای سوزن های ریز از جنس تیتانیوم می باشد که بر سطح پوست کشیده می شوند و با کشیده شدن بر پوست سبب ایجاد زخم های کوچکی بر سطح پوست خواهند شد. این موشوع باعث می شود پوست شروع به ترمیم سازی ناحیه کند و موجب تولید کلاژن گردد . این روش بدون هیچگونه درد و آسیبی به بافت پوست انجام می شود و هیچگونه عفونت و عوارضی را تا کنون به جا نگذاشته است . این روش به اپیدرم پوست هیچ آسیبی نمی رساند . از میکرونیدلینگ برای کاشت مو نیز استفاده می شود و قابل استفاده برای تمامی افراد خواهد بود .


میکرو نیدلینگ خاصیت جوان سازی پوست دارد و در پوست صورت و گردن استفاده می شود که موجب از بین بردن جای جوش ، برطرف کردن چین و چروک ، از بین بردن ترک های پوستی و جای سوختگی می شود . بهتر است افراد برای رسیدن به نتیجه ای صد در صدی و تضمینی میکرونیدلینگ را در چند جلسه انجام دهند .هر دو روش ، روشی شناخته شده در سطح جهانی می باشند که پر کاربرد و تضمینی هساتد و افراد از طریق مراجعه کردن به متخصص می توانند این روش ها را بسته به تشخیص متخصص، از لحاظ شرایط بدنی خود انتخاب و استفاده کنند. این امکان نیز وجود دارد که افراد هر دو روش را انتخاب و استفاده نمایند .


عوارض میکرونیدلینگ و مزوتراپی

میکرو نیدلینگ هیچگونه آسیب و عوارض جدی را تاکنون به خود اختصاص نداده و قرمزی و زخم ناشی از استفاده آن نیز ظرف 72 ساعت از بین خواهد رفت و هیچگونه حساسیت و آسیبی برای پوست ایجاد نمیکند .
مزوتراپی نیز اگر در محلی معتبر انجام شود و مواد مصرفی آن استاندارد باشد ، هیچ آسیبی به فرد نمی رساند اما افراد قبل از استفاده از مزوتراپی باید در نظر داشته باشند که به مواد مصرفی آن آلرژی و یا حساسیت نداشته باشند. به طور کلی هر دو روش گفته شده روشی بی خطر و تضمینی شناخته شده اند که روزانه بر تعداد مخاطبان خود می افزایند .


هزینه میکرونیدلینگ و مزوتراپی

هزینه مزوتراپی بستگی به مواد مصرفی آن دارد که از چه موادی استفاده شده باشد. زیرا هر موادی هزینه مخصوص به خود را دارد و همینطور مقدار مصرفی هر مواد نیز بر قیمت تاثیر گذار است. به همین دلیل قیمت دقیق توسط متخصص مربوطه در جلسه مشاوره ابلاغ می شود . هزینه میکرونیدلینگ نیز بر هیمت اساس محاسبه می گردد.به طور کلی هردو روش ، هزینه مناسبی نسبت به سایر روش های مشابه به داشته و سبب رضایت متقاضیان خواهد شد.