لیزر موهای زائد آقایان

در گذشته لیزر موهای زائد به شکل محدود و برای خانم ها انجام می شد اما امروزه لیزر موهای زائد مردان هم قابل انجام می باشد و آقایان هم به لیزر موهای زائد گرایش پیدا کرده اند و سبب محبوبیت بیشتر این روش درمانی شده است. به طور کلی زیبایی موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و برای آن تفاوتی بین زن و مرد قائل شد. بنابراین با توجه به این موضوع به صراحت باید بگوییم که اکنون آقایان هم به واسطه حرفه و علاقه شان به برخی فعالیت ها همچون مدلینگ ، بدنسازی، دوچرخه سواری، شنا، فوتبال، والیبال و ... به لیزر موهای زائد روی آورده اند و می توانند از این روش بهره ببرند. علاوه بر این سایر مردان نیز که دارای موهای زائد بسیار زیادی هستند و این موضوع برای آن ها آزار دهنده می باشند می توانند اقدام به انجام این روش نمایند.


کاربرد لیزر موهای زائد در آقایان

در این بخش می خواهیم کاربرد لیزر موهای زائد را در آقایان را بیان کنیم. پس با ما همراه باشید:

یقین داشته باشید که بهترین راه حل و یا شاید بتوان گفت تنها راه حل برای از بین بردن موهای زائد آقایان و بانوان ، لیزر موهای زائد می باشد. چرا که در لیزر موهای زائد موها از ریشه حذف شده و زمان زیادی باید بگذرد که موها شروع به رشد کنند.همانطور که می دانید رشد مو از سه مرحله آناژن یا مرحله رشد مو، کاتاژن و تلوژن تشکیل می شود. پزشکان و محققان بر این باورند که اثربخشی لیزر موهای زائد زمانی که فولیکول های مو در مرحله آناژن یا همان رشد می باشند بیشتر است و اشعه های لیزر موهای زائد مو را به صورت کلی تخریب کرده و آن ها را از بین می برد.


پرکاربرد ترین نواحی لیزر موهای زائد در آقایان

1.ریش یکی از نقاطی است که آقایان معمولا پس از جلسه اول لیزر موهای زائد تصمیم به حذف آن می گیرند.البته نواحی زائد ریش ها همچون قسمت های فاصله ریش تا چشم ، گردن و ... می باشد

2.کندن موهای زائد گوش و بینی بسیار دردناک بوده و آقایان تمایل دارند که این دسته از موهای زائد را با لیزر از بین ببرند.چنین افرادی دچار رشد موی بسیار زیادی در این نواحی می باشند.

3.پشت بدن یا همان کمر پرکاربرد ترین نواحی است که آقایان با لیزر موهای زائد آن را از بین می برند و رشد مو های تیره و ضخیم یکی از شایع ترین موهای زائدی است که در آقایان رایج می باشد. این موها می تواند شانه های فرد را هم پر نماید.

4.لیزر موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی از دیگر مناطقی است که می توان آن را با لیزر موهای زائد از بین برد.

5.معمولا ورزشکاران برای موهای زائد پا، ران،بازو، سینه و شکم از لیزر موهای زائد استفاده می کنند و این نواحی برای انجام لیزر آقایان رایج می باشد.


آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

ما این اطمینان را به شما می دهیم در صورتیکه لیزر موهای زائد خود را در کلینیک زیبایی رنسانس انجام دهید دیگر سوال لیزر موهای زائد درد دارد؟ را از کسی نمی پرسید زیرا لیزر موهای زائد در کلینیک رنسانس با دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 انجام می شود و این مدل از دستگاه های لیزر جز بهترین و بدون درد ترین دستگاه های حال و حاضر بازار محسوب می شود.


جلسات لیزر موهای زائد آقایان

در رابطه با فاصله جلسات لیزر موهای زائد باید عرض کنیم که این فاصله بستگی به شرایط فرد (میزان موها و رشد آن ها) ، محل انجام لیزر و همچنین نظر مشاوره بستگی دارد که در کلینیک رنسانس مشاوره لیزر موهای زاید برای نتقاضیان رایگان می باشد. شایان ذکر است دستگاه الکساندرایت 2018 هیچگونه آسیبی به پوست وارد نکرده و مستقما روی فولیکول مو تاثیر می گذارد.بنابراین احتمال هرگونه خطر با استفاده از این دستگاه به صفر خواهد رسید.


توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد آقایان باید در کلینیک های پوست و مو و دارای مجوز انجام شود در کلینیک رنسانس لیزر موهای زائد توسط کادر مجرب درمانی و زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود .این موضوع متاسفانه در بسیاری از مراکز غیر معتبر به صورت غیر مجاز انجام می شود که ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را برای فرد به همراه داشته باشد. بنابراین انتخاب یک کلینیک استاندارد و معتبر جز اولین نکات انجام لیزر موهای زائد می باشد.


در کلینیک رنسانس علاوه بر لیزر موهای زائد مردان ، این کار برای بانوان در نواحی مختلف بدن از جمله لیزر موهای زائد بیکینی و لیزر موهای زائد زیر بغل هم انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعیین وقت قبلی با شماره 02188809003 تماس حاصل کرده و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09127909003 تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را در ارتباز با لیزر موهای زائد راهنمایی نمایند.