آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

بسیاری از افراد با معضل موهای زائد دست و پنجه نرم می کنند و تاکنون روش های مختلفی را برای رفع آن انجام داده اما به نتیجه رضایت بخشی نرسیده اند. روش لیزر موهای زائد بهترین و مطمئن ترین راه برای کم کردن میزان موهای زائد به شمار می رود که امروزه در تمامی دنیا با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد انجام می شود.


نکته مهمی که درباره این روش درمانی بسیاری از افراد را دچار ترس می کند ، میزان درد لیزر موهای زائد می باشودر این مقاله به طور کامل قصد داریم درباره این موضوع صحبت کنیم تا آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشید.


لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد به فرآیندی گفته می شود که طی آن موهای زائدی که در مناطق مختلف بدن رویش پیدا می کنند با استفاده از اشعه های نوری (بدون ضرر) حذف می نماید. در صورتی که شما از تراشیدن و کندن موهای زائد خود ترس دارید ما لیزر موهای زائد را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا در این روش درد بسیار کمتری را نسبت به روش های رایج و سنتی تجربه خواهید کرد و همچنین از جهت کیفیت بسیار بهتر از سایر روش های حذف موهای زائد می باشد.


لیزر موهای زائد درد دارد؟

در پاسخ به سوال "لیزر موهای زائد درد دارد؟ " باید یادآور شویم که در این روش موهای زائد با استفاده از اشعه های نوری حذف می شوند و طبیعتا بدون درد نمی باشند اما می توان با استفاده از فاکتورهای متعددی این درد را به شکل چشمگیری کاهش داد.توجه داشته باشید در صورتی که لیزر موهای زائد خود را با دستگاه جدید و با کیفیت تری انجام دهید درد کمتری را تجربه خواهید کرد چرا که تکنولوژی پزشکی زیبایی روز به روز در حال پیشرفت می باشد و با بالا رفتن ظرافت در آن کیفیت هم افزایش می یابد.


نکته بعدی که باید به آن دقت کنید این است که لیزر موهای زائد شما توسط چه کسی و یا چه کسانی انجام می شود؟ تکنسین انجام لیزر در بسیاری از مراکز غیر مجاز آشنا به انجام این روش نیستند و به دلیل این عدم آشنایی و نداشتن تجربه کافی ، درصد احتمال خطا بالا می رود که توام با درد بسیار می باشد.در نهایت باید عرض کنیم که لیزر موهای زائد با درد بسیار کمی همراه است اما با استفاده از فاکتورهای یاد شده می توان این درد را تا حد بسیاری کاهش داد.


میزان درد لیزر موهای زائد در منطق مختلف بدن متفاوت است

بر اساس محلی که قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، میزان درد متفاوتی را تجربه خواهید نمود.به طور مثال میزان درد لیزر موهای زائد اطاف لب بسیار بیشتر از سایر نقاط بدن است و دلیل آن هم نازک بودن پوست این قسمت نسبت به سایر نقاط صورت و بدن می باشد.اما نکته مثبتی که دارد این است که فضای مورد نیاز جهت لیزر این منطقه از صورت به قدری کم است که انجام این کار در زیر 5 دقیقه میسر می باشد.لیزر موهای زیر بغل نیز یکی دیگر از مناطقی از بدن است که فرد احتمال دارد درد بیشتری را احساس نماید اما عدم رویش موی زائد در این نقطه از بدن مهم ترین دلیلی است که می تواند تحمل افراد را نسبت به درد آن افزایش دهد.


برای برخی از مناطق بدن همچون ساق پا یا کمر با توجه به نازکی و ضخامت کم پوست درد بیشتری احساس می شود که می توان به ژل های موضعی بی حس کننده درد آن را کاهش داد.


آیا می توان درد لیزر موهای زائد را کم کرد؟

بسیاری از افرد به دلیل ترس از درد لیزر موهای زائد قصد انجام این روش درمانی را ندارند اما باید گفت با استفاده از ژل های بی حسی و استفاده از دستگاه های جدید ، عملا درد بسیار خفیفی را احساس خواهد کرد.بنابراین رعیت چنین نکاتی در مراکز درمانی می تواند درد را به حداقل رسانده و افراد عملا هیچ مشکلی با لیزر موهای زائد خود نداشته باشند. همچنین این روش نسبت به روش هایی همچون اپیلاسون درد بسیار کمتر و نتیجه رضایت بخش تری خواهد داشت.


لیزر موهای زائد با دستگاه اکساندرایت 2018

در حال حاضر یکی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در دنیا ، لیزر الکساندرایت 2018 می باشد که نوع کلاس A آن در کلینیک رنسانس مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید دستگاه فوق بسیار با کیفیت بوده و دقت و ظرافت آن از دستگاه های مشابه بالاتر می باشد .


اگر قصد انجام لیزر موهای زائد برای قسمت های مختلف بدن خود را داشته باشید می توانید جهت مشاوره و تعیین وقا قبلی با کارشناسان ما در مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.ما در کلینیک رنسانس این نوید را به شما خواهیم داد تا با استفاده از بهترین تجهیزات درمانی راحت ترین و بدون دید ترین لیزر را تجربه نمایید.