عمر کاشت مو چقدر می باشد؟

ریزش مو ، مشکلی مهم و جدی در اختلال زیبایی انسان به شمار می رود بنابراین بر روحیه و اعتماد به نفس افراد تاثیر بدی گذاشته و سلامت روح آن ها را تحت شعاع خود قرار می دهد .راه حل قطعی و تضمینی برای این مشکل استفاده از روش کاشت مو می باشد که درمانی تضمینی و عالی در سرتاسر دنیا به شمار می رود. اما برای افراد کاندید کاشت مو مهم است بدانند که عمر کاشت مو چقدر می باشد و یا آیا این روش دائمی است؟ در ادامه مقاله به پاسخ این پرسش ها می پردازیم .


پس از کاشت مو چه اتفاقی رخ می دهد؟

انتظار برای رشد موها می تواند یک تجربه هیجان انگیز بشد دلیل این موضوع طول کشیدن رشد مجدد مو ها تا چندین ماه می باشد بنابراین برای تحقق این کوضوع باید صبور بود تا موها از زیر پوست بیرون بزند و بتوان نتیجه نهایی کار را ملاحظه کرد.نتایج اولیه کاشت مو ممکن است موفقیت کامل آن را نشان ندهد بنابراین باید با گذشت چند ماه منتظر نتیجه نهایی کاشت مو بود.میزان رشد مجدد مو در افراد مختلف متفاوت است مثلا ممکن است در یک ناحیه موها پر پشت تر از نواحی دیگر شود اما با ادامه یافتن رشد مو، توزیع موها نیز یکدست می شود.


عمر کاشت مو چقدر می باشد ؟

برای پاسخ این سوال که عمر کاشت مو چقدر است باید گفت ، بعد از کاشت مو و گذشت زمانی حدودا سه الی چهار ماه موهای فرد شروع به ریزش می کنند که این یک امر طبیعی در روش کاشت مو می باشد و جای هیچگونه نگرانی را بر جای نمی گذارد . بعد از مدت کوتاهی مو ها مجددا رشد پیدا کرده و رشدی سریع و عالی را به نمایش خواهند گذاشت.موهای کاشته شده اگر بخواهند طبق استاندارد و کاملا کنترل شده رشد نمایند عمری دائمی و مادام العمر خواهند داشت .البته برای حصول چنین نتیجه ای نیاز به رعیت نکاتی است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.


متد هایی که در قدیم برای انجام عمل پیوند مو از آن ها استفاده می شد دارای مشکلات بسیاری چه در هنگام انجام کاشت و چه پس از آن بود و در بسیاری از عمل ها نتیجه نهایی مناسبی را به جا نمی گذاشت. اینکه موهای کاشته شده کیفیت لازم را نداشتند و یا پس از رشد مجدد دوباره فرد دچار ریزش و کم پشتی می شد برخی از ضعف های این تکنیک ها بود.امروزه با استفاده از روش های جدید می توان کاشت مو را به صورت اصولی انجام داد و از موهای دائمی خود لذت برد.کاشت مو به روش SUT یکی از بهترین روش های دائمی پیوند مو می باشد که در صورت انجام صحیح و اصولی آن توسط مراکز پوست و مو و به وسیله پزشکان متخصص شاهد نتیجه دائمی آن خواهیم بود. بنابراین اگر قصد انجام کاشت مو به صورت دائمی و با بالاترین کیفیت را داشته باشید پیشنهاد ما به شما بهره گیری از روش SUT و انجام این روش توسط متخصصین کاشت مو رنسانس می باشد.


رعایت نکاتی در خصوص عمر کاشت مو

در قدم اول باید گفت که افراد به طور دقیق و حتمی باید از دلیل ریزش موهای خود مطلع باشند و از مشاوره های متخصص موی خود علت ریزش مو و موارد و نکاتی که باید رعایت کنند همچون استفاده از داروهای خاص ، رژیم غذایی و ...را پرس و جو نمایند تا با رعایت این موارد بر سلامت کاشت موی خود بیافزایند. رعایت نکردن نکات لازم موجب آسیب بر کاشت موی آن ها نیز می شود . نکته بعدی رعایت بهداشت و عدم قرار گیری در معرض نور شدید آفتاب ، پرهیز از رنگ کردن موها در فاصله زمانی کم ، پرهیز از تغذیه نا مناسب ، پرهیز از انجام کاشت مو در سنین کم و ... می باشد که با رعایت این نکات عمر کاشت مو در افراد تا آخر عمر با کیفیت و پر تراکم باقی خواهد ماند و هیچگونه آسیبی را برای موهای کاشته شده به همراه خود ندارد. اما عدم رعایت این نکات تراکم مو و کیفیت موهای کاشته شده را پایین می آورد که اصلا برای افراد خوشایند نخواهد بود .


به طور کلی در جواب این سوال که عمر کاشت مو چقدر است باید گفت این روش به دلیل اینکه از فولیکول های قوی موی واقعی و طبیعی خود شخص برای کاشت مو بهره می برد ، نتیجه ای با کیفیت و تضمیی خواهد داشت کاشت مو به روش SUT که بهترین متد کاشت مو می باشد روشی غیر تهاجمی بوده و موها با استفاده از این روش عمری دائمی ، طولانی ، با کیفیت و تراکمی عالی خواهند داشت .


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا جهت مشاوره آنلاین از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 09122115442 ارتباط برقرار کنید همچنین جهت ثبت نام آنلاین می توانید از طریق فرم انتهای ثبت نام کنید.