ترمیم خط رویش مو

خط رویش مو یا همان (Hairline) مهم ترین قسمت موی سر به شمار می رود زیرا افرادی که شما را نگاه می کنند ناخوداگاه دقتشان به خط رویش موهای شما می رود و در صورتی که نقصی در خط رویش مو بوجود آید طبیعتا باعث پایین آمدن اعتماد به نفس فرد شده و در ظاهر و زیبایی آن هم تاثیر منفی می گذارد.


از دیگر نکاتی که هر فردی که مایل به برگرداندن موهای خویش می باشد این است که اطرافیان و افرادی که در طی روز با انها در ارتباط هستند متوجه کاشت کردن مو و ترمیم کردن مویشان نشوندحتی افرادی که به مرکز تخصصی موی رنسانس مراجعه میکنند یکی از خواسته هایشان دیدن عکسهای کسانی که کاشت مو و یا ترمیم مو انجام داده اند است که با دیدن انها پی به ظرافت و کیفیت کار ببرند.برخی از مراجعه کنندگان مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس این درخواست را دارند که مراجعه کنندگان قبلی را از نزدیک ببینند و از آنها در رابطه با کیفیت و ظرافت کار بپرسند.


مرکز فوق تخصصی ترمیم موی رنسانس با توجه به این امر مهم . بر اساس ماه ها و سال ها تحقق و پژوهش انجام داده شده به منظور پاسخگویی به نیاز های مراجعه کنندگان ، در نهایت ترمیم مو به روش HRT را به عنوان روشی جایگزین برای کاشت مو معرفی و ارایه داده است که این روش علاوه بر مزیت هایی که در مقالات گذشته به آن اشاره کرده بودیم ، دارای خط رویش بسیار طبیعی است بطوریکه فردی رو به روی بیمار در حال صحبت با او باشد غیر ممکن است که متوجه ترمیم کردن موهای سر آن شود.علاوه بر این ، از دیگر ویژگی های بارز این روش خط فرق کاملا طبیعی آن است که شما می توانید به راحتی به هر طرفی که مایل باشید موهای خود را حالت دهید.


ترمیم مو به روش HRT

جدیدترین و استاندارد ترین روش حال و حاضر در دنیا جهت انجام ترمیم مو ، روش HRT می باشد.اولین بنیان گذار این روش در کشور ایران مرکز پوست و مو رنسانس بوده و تا به امروزه توانسته است با انجام این روش برای هزاران نفر به یکی از بهترین مراکز ترمیم مو در ایران بدل شود.


روند انجام این روش بدین شکل است که ابتدا با استفاده از دستگاه شبیه سازی ، لایه ای نازک از پوست سر شما تهیه می گردد و بر طبق فرم ، رنگ و حالت موی شما اقدام به انتخاب شبیه ترن مو برای قرار گیری بر روی این لایه و فیکس شدن آن بر روی سر شما می شود.کلیه مواد به کار رفته در این روش غیر مضر و گیاهی می باشد.بنابراین در هنگام استفاده از آن هیچ مشکلی برای شخص به وجود نخواهد آمد.خط رویش و فرق فرد در روش ترمیم مو HRT همانند موی طبیعی بوده و تشخیص انجام این روش بسیار دشوار است.


ترمیم خط رویش مو

ترمیم خط رویش مو با استفاده از تکنیک های کاشت مو انجام می شود توجه داشته باشید که خط رویش بسیار مهم بوده و اگر با ظرافت انجام نشود اطرافیانتان ممکن است متوجه موهای کاشته شده شما شوند و خط رویش شما به شکل مصنوعی و عروسکی خود را نشان دهد. شایان ذکر است که بانوان هم می توانند جهت ترمیم خط رویش موهای خود از کاشت مو استفاده کنند. بهترین و آخرین متد پیوند مو ، کاشت مو به روش SUT می باشد که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.


کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT جدیدترین متد روز دنیا می باشد که بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون دوران نقاهت، بدون عوارض جانبی و ... می باشد . در این متد تا 14000 تار مو را می توان در یک جلسه کاشت که تقریبا 3 برابر تراکم روش های رایج و سنتی می باشد. در کاشت مو به روش SUT شما نه تنها شاهد ترمیم خط رویش مو می باشید ، بلکه طراحی خط رویش در این تکنیک به شکل مهندسی و با هماهنگی خود بیمار انجام می شود که از مزیت های این تکنیک به شمار می رود .


از دیگر مزایای تکنیک کاشت مو SUT می توان به ظرافت بالا در کنار سرعت بالای انجام آن اشاره کرد که از خستگی بیمار و تیم کاشت مو جلوگیری می کند و همچنین با توجه به اینکه برداشت گرفت ها در این تکنیک با دستگاه انجام شده درصد خطا پایین آمده و باعث شده است که به گرافت های برداشت شده و گرافت های همسایه آسیب زده نشودکاشت مو با تکنیک SUT علاوه بر آقایان برای خانم ها هم انجام می شود و به طور کلی بانوان می توانند برای ترمیم خط رویش موهای خود از این تکنیک استفاده کنند.


در پایان اگر قصد انجام کاشت مو ، ترمیم مو و سایر روش های زیبایی را در مرکز تخصصی مو رنسانس داشته باشید ، می توانید جهت اخذ مشاوره ، تعیین وقت و یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.