سن مناسب برای کاشت ریش و سبیل

مردان از شروع دوران بلوغ شروع به رشد ریش و سبیل نموده و داشتن ریش و سبیل پر پشت بودن آن برایشان بسیار اهمیت دارد. داشتن سبیل و ریشی کم پشت در مردان سبب احساس ناخوشایند می شود و اعتماد به نفس افراد را پایین می آورد.ریش و سبیل در مردان خصوصا در مردان جوان، از جذابیت بالایی برخوردار است و همه مردان به داشتن آن برای حفظ ظاهری ایده آل علاقه دارند . کسانی که بدلیل ژنتیک ریشی کم پشت با جاهای خالی دارند و یا کسانی که به دلیل سوختگی و داشتن هر نوع زخمی در آن قسمت رشد مو ندارند ، تنها راه درمانی برایشان کاشت ریش و سبیل است.کاشت ریش روشی است که صد در صد برای این افراد جواب می دهد و به طور دائمی کم پشتی ریش و سبیل را درمان می کند.


دلایل ریزش ریش و سبیل در آقایان عبارتند از:

✔ برخی مشکلات و صدماتی که به صورت فیزیکی وارد شده است (تصادفات ، سوختگی صورت ، جراحی ، ایجاد زخم و...)

✔ عدم رشد ریش و سبیل به صورت ارثی و یا مادرزادی و یا همچنین بیماری هیپوتریکوزیش که به معنای عدم وجود فولیکول مو می باشد.

✔ اختلال در هورمون های مردانه از جمله آندروژن پیش از رسیدن به سن بلوغ و یا بیماری هایی همچون آلوپسی ، آکنه چرکی ، عفونت قارچی ، لینکن پلان ، لنفوم پوستی و...

✔ به وجود آمدن التهاب در فولیکول مو

✔ استرس و ایجاد شوک

و...


کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل کاملا شباهت به کاشت مو سر دارد، اما کاشت ریش از میزان حساسیت و دقت بالاتری برخوردار است. برای کاشت ریش و سبیل باید به جهت رشد موها یا به اصطلاح زاویه خواب موها دقت شود. در صورتی که به این موارد توجه شود، کاشت ریش و سبیل بسیار دقیق تر و طبیعی تر خواهد بود.


پس از استخراج فولیکول های مو از نواحی انتقال دهنده، آنها از هم جداسازی می شوند و در سطح صورت شکاف های بسیار ریزی در جهت رویش موها ایجاد می شود تا فولیکول های استخراج شده در نواحی مورد نظر با سوزن های بسیار ریز و نازک بدون آسیب رسانی به پوست پیوند زده می شود.


کاشت ریش و سبیل به روش SUT

امروزه انجام کاشت ریش در مردان افزایش پیدا کرده است و همه اشخاصی که در این مسئله مشکل دارند می توانند از این روش درمانی استفاده نمایند.در کاشت ریش و سبیل ریشه موهای پشت گوش،بالای گوش و یا بالای گردن را برداشت می کنند و فولیکول آن را با دقت و بدون آسیب در محل مورد نظر می کارند.نکته قابل توجه این است که کاشت ریش و سبیل یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت بالایی دارد.بنابراین انجام این روش تنها در مراکز و کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص بایستی انجام شود.


در کاشت ریش و سبیل طبیعی به روش SUT ،علاوه بر کاشت طبیعی و بی نقص ، خط رویش نیز بسیار طبیعی خواهد بود و موی فرد خط رویشی کاملا طبیعی دارد . نکته ی مهم در این روش این است که در همان روز اول کاشت،فرد شاهد ریش و سبیل پر و با تراکم در صورت خود خواهد بود ، زیرا در این روش می توان تا بلندی 1 سانتی متر عمل کاشت ریش و سبیل طبیعی را انجام داد.


سن کاشت ریش و سبیل

و اما آنچه که برای کاشت مو مهم است و در این باره سوالات زیادی می شود، سن کاشت ریش و سبیل است. این روش درمانی نباید در دوران بلوغ انجام شود زیرا امکان رشد ریش و سبیل طبیعی فرد هنوز وجود دارد.سن کاشت ریش و سبیل افراد بهتر است از 20 سالگی و حتی بیشتر باشد تا زمان عادی رشد ریش و سبیل به پایان برسد.بهترین سن کاشت ریش و سبیل در سن 25 سالگی است زیرا بدن تمام تلاش خود را برای رشد طبیعی کرده و رشد آن به پایان رسیده است.25 سالگی سن مناسب کاشت ریش و سبیل است و فرد با انجام روش کاشت ، دارای ریش و سبیلی پر و با تراکم می شود و جذابیت چهره اش چند برابر خواهد شد .این روش به صورت دائمی می تواند چهره جذاب افراد را به صورت آن ها برگرداند.


وقتی صحبت از سن کاشت مو و سن کاشت ریش و سبیل می کنیم ،موضوع عوارضی نیست که کاشت ریش و سبیل انجام می دهد بلکه موضوع به رشد طبیعی موها برمی گردد که تا حد مقدور اگر امکان دارد فرد از داشتن موهای طبیعی خود لذت ببرد و تا سن رشد موهای سبیل و ریش صبر کند و اگر نتیجه رضایت بخش نبود از روش شگفت انگیز کاشت ریش و سبیل استفاده گرده و از داشتن صورتی جذاب بهره مند شود.


اگر قصد انجام کاشت ریش و سبیل را داشته باشید می توانید بعد از رسیدن به سن قانونی ، از پیشرفته ترین روش های درمانی کلینیک رنسانس بهرمند گردید.