کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو یکی از روش های بحث برانگیز زیبایی شناختی است که زمانی که توسط متخصصین انجام می شود، می تواند نتیجه ای موثر در بر داشته باشد. کاشت ابرو را می توان با استفاده از دو روش FUE یا SUT انجام داد، اما مهم ترین مساله این است که استفاده از این روش مستلزم تعیین دقیق محل گیرنده های مو که مسیر و زاویه رشد طرح را مشخص می کند و همچنین طراحی زیبای ابرو است بطوری که ابروها کاملا طبیعی جلوه کند و با دیگر اجزای صورت شخص همخوانی و هارمونی داشته باشد.


اگرچه شخص ممکن است متوجه نباشد که حتی زمانی که ابروهایی پر و خوش فرم دارد، براحتی می توان تشخیص داد که آیا ابروهایش درحال نازک شدن بیش از اندازه است یا درحال ریختن است. وقتی این مساله رخ می دهد، ظاهر صورت شما می تواند اعتماد بنفس شما را کاهش دهد.


به واسطه پیشرفت تکنیک های کاشت ابرو طی ۱۰ سال گذشته، کاشت ابرو امکان پذیر شده است و اگر به درستی انجام شود، می تواند نتایج فوق العاده ای در پی داشته باشد. اگر شما تا بحال موهای دایمی تان را در ناحیه هایی که از دست داده اید و یا بواسطه مسایل ژنتیکی و یا کشیدن بیش از اندازه ابرو (بواسطه استفاده از موچین) نازک شدن موهایتان را تجربه کرده اید، با کاشت ابرو می توانید ابروهایتان را حفظ کنید.


پر پشت شدن ابرو

ابرو یک عضو بسیار مهم در چهره و صورت می باشد که فاکتور مهمی برای زیبایی به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل داشتن ابروهای پرپشت در زیبایی بسیار مهم تلقی می شود و هر فردی مایل به داشتن ابروهای پرپشت می باشد. کم پشتی ابروها به عامل مختلفی بستگی دارد که ژنتیک، ارثی بودن، کمبود ویتامین ها، ریزش ابرو به علت عوامل مختلف و.... را شامل می شود و اعتماد به نفس و زیبایی افراد را خدشه دار می کند.اما راه درمان برای پرپشت شدن ابروها موجود می باشد که از شیوه های بسیار متفاوتی می توان استفاده کرد که در ادامه به شرح این موضوع رسیدگی خواهیم نمود.


راه های پرپشت شدن ابرو

راه های پرپشت شدن ابرو بسیار متفاوت و زیاد هستند که هر کدام شیوه و کارایی مخصوص خود را دارند.برای مثال برای پرپشت شدن ابروها که ریزش های جزئی دارند، می توان استفاده از روش های طبیعی را پیشنهاد داد که عوامل بسیاری را در این زمینه می توان دنبال کرد. از مصرف روغن های مخصوص تا داروهای گیاهی ویژه این روش برای کم پشتی های جزئی کاربرد داشته و مدت زمان طولانی را برای درمان به خود اختصاص می دهد.


روش بعدی، استفاده از داروهای شیمایی می باشد که مصرف آن توصیه نمی شود و درمانی قابل برگشت را به همراه دارد.روش های دیگر، روش های آرایشی می باشند که موجب پرپشت نشان دادن ابروها خواهند شد؛ برای مثال روش استفاده از ابرو و یا سایه ابرو می باشد که مصرف هرروزه آن به هیچ وجه توصیه نشده و ریزش شدید ابروها را به دنبال دارند.


راه های شایع برای پرپشت شدن ابرو

امروزه از روش های شایع برای پر پشتی ابرو استفاده می شود که روش های تتو، هاشور ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، میکروبلیدینگ ابرو و... نام دارند که هر کدام کارایی و راه درمان متفاوتی را به خود اختصاص داده اند.
روش تتو، به علت ماژیکی بودن و قابل ریسک بودن و همچنین ظاهری غیر طبیعی در چند سال اخیر رونق و کاربرد خود را از دست داده است، اما روش های مذکور دیگر مورد استفاده قرار می گیرند و جلوه طبیعی تری دارند، اما متاسفانه این روش ها نیز پایدار نبوده و هر سه ماه نیاز به درمان و هزینه ای مجدد دارند که برای متقاضیان سخت و غیر مطلوب می باشند.


بهترین روش برای حل این مسئله استفاده از روش کاشت ابرو طبیعی می باشد، این روش رشد طبیعی ابروها را در پی دارد و با کاشت فولیکول های طبیعی موی بدن فرد بر ابروها امکان رشد طبیعی را به ابرو می دهد. در نتیجه ظاهری صد در صد طبیعی و کاملا طبیعی را به همراه داشته و در زمانی سریع، زیبایی و پرپشتی را به ابرو ها می بخشد.


بهترین تکنیک کاشت ابرو در ایران SUT و FUE است که در کلینیک رنسانس انجام می شود. از مهم ترین مزیت های این تکنیک می توان به نداشتن جراحی، درد، خونریزی و ... اشاره کرد و همچنین با زاویه و خواب بسیار طبیعی بوده که حتی بر روی ابروهای تاتو شده هم قابل انجام است.


کاشت ابرو طبیعی چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو طبیعی برای درمان ابتدا نیازمند انتخاب کلینیکی معتبر می باشد تا با در دست داشتن تکنیک های جدید کاشت مو و ابرو و داشتن تجهیزات عالی و در دست داشتن بهترین متخصصین یک درمان عالی را برای افراد داشته باشد و افراد از نتایج طبیعی وعالی کاشت ابرو بهره مند شوند.


برای انجام کاشت ابرو متخصص پس از انجام بررسی های لازم و انتخاب یکی از تکنیک های کاشت ابرو اقدام به انجام این درمان می نماید، در ابتدا فولیکول های مو از طریق دستگاه تکنیک انتخابی برداشته می شوند و سپس از طریق بی حسی موضعی بر ناحیه ابرو کاشته می شوند که این مرحله نیازمند تسلط و مهارت کافی متخصص دارد تا بدون آسیب رساندن به تار موهای اصلی فرد آنها را در جهت رویش تار ابروها بکارد و به گونه ای کاشته شوند که علاوه بر ظرافت، طبیعی و خوش فرم نیز باشند.


پس از کاشت فولیکول ها بر ابرو کاشت ابرو اتمام می یابد و سپس بعد از گذشت سه ماه نتایج آن قابل رویت است.خوشبختانه تا کنون افرادی که از کلینیک های تخصصی و استاندارد کاشت ابرو این روش را انجام داده اند از درمان خود راضی بوده و نتایج عالی را کسب کرده اند.


کاشت ابرو به روش FUE چیست؟

بهترین فضا برای برداشتن موها جهت کاشت ابرو موهای کنار گوش ها می باشد. در این منطقه موها از لطافت خاصی برخوردار بوده و شبیه موهای ابرو می باشند، کاشت ابرو به روش FUE برای همه نوع ابروها مناسب می باشد، حتی ابروهایی که شکسته شده اند یا ابروهایی که قبلا هاشور و یا تاتو شده باشند هم بدون نیاز به پاک کردن تاتو که با عوارض همراه است، می توان انجام داد. کاشت ابروی طبیعی برای ابروهایی که نازک بوده و یا شکستگی و اسکار داخل آنهاست هم با این روش قابل انجام است.


در این روش خواب و مدل ابروها به دلخواه شخص است و حتی تراکم آن می تواند به انتخاب شخص باشد که در روز کاشت ابروی طبیعی برای شخص با طرح دلخواه او طراحی و سپس پیوند انجام می شود. در کاشت ابرو به روش FUE محدودیتی از بابت برداشت و کاشت نخواهیم داشت و پس از پیوند ابروی شخص، رشد موهای پیوند شده را بین چهار الی هفت ماه شاهد هستیم که این تکنیک قابل رشد و قابل اصلاح بوده و ماندگاری مادام العمر دارد.

کاشت ابروی طبیعی چقدر طول خواهد کشید؟

مدت زمان این روش بستگی به مقدار موهایی که قرار است کاشته شوند دارد. اگر این مقدار نزدیک حد پایینی باشد، روند کاشت 2 تا 3 ساعت طول خواهد کشید و اگر نزدیک به حد بالایی باشد این روند نزدیک 3 تا 5 ساعت طول می ­کشد. دلیل زمان بر بودن این رویکرد به موجب این حقیقت است که هر تار مو باید دقیقا در جای خودش روی ابرو کاشته شود.یکی دیگر از مزایای این روش این است که کاملا بدون درد است و تقریبا 5 تا 7 روز طول می کشد تا بهبود یابد. واقعیت این است که اهمیتی ندارد که کل ابرو یا بخش هایی از آن در حال حفظ شدن است، بلکه مساله مهم این است که میزان رشد مجدد موهای کاشت شده بسیار زیاد است. اگرچه گاها خود بیمار تعیین می کند که یک روش ثانویه برای رسیدن به تراکم بیشتر استفاده شود.