دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو

هدف ما از ارائه این مقاله، پاسخ دادن به سوالات متداول شما عزیزان در جهت کاشت ابرو و دوران نقاهت آن می باشد و ما با تهیه کردن مطلبی مختصر در این زمینه، پاسخ این سوال شما راجب دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو را آماده کرده و به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.کاشت ابرو روشی موثر و طلایی در جهت درمان ریزش ابروهاست که تاثیری عالی و منحصر به فردی در چهره و صورت افراد می گذارد و جلوه زیبایی به ابروهای افراد خواهد بخشید.


دوران نقاهت کاشت ابرو با تکنیک های نوین

کاشت ابرو به دلیل ظرافت و اهمیت بالای خود باید نزد متخصصی ماهر و با تجربه انجام گردد . داشتن کلینیکی استاندارد و بهداشتی برای انجام این کار الزامی ا ست تا با بدین وسیله نتیجه ای عالی بر اساس در نظر گرفتن سن مناسب کاشت ابرو انجام گیرد. اما باید دانست که دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو دوره مهمی محسوب می شود که ما در این مقاله مقدار این دوره را برای افراد شفاف سازی می کنیم. کاشت ابرو نیاز به مراقبت های پیچیده و سخت ندارد؛ بنابراین دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو طولانی نبوده و به همین منظور است که هر روزه بر مخاطبان این روش بدون آسیب و درد، افزوده می شود. این روش تنها به سه روز استراحت و رعایت نکات جزئی نیاز دارد زیرا کاشت ابرو روشی بدون بخیه و خونریزی می باشد. بنابراین نیازی به طی کردن زمان زیاد برای دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو نخواهد بود. در گذشته و اوایل بروز روش کاشت ابرو، این روش ایجاد کردن برش های عمیق و جراحی را برای افراد طی می کرد که نیاز به مراقبت های جدی بعد از کاشت ابرو بود.


اما خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی در زیبایی و پوست و نوین شدن روش کاشت ابرو، این روش بدون هیچگونه بخیه و برشی اجرا خواهد شد. تنها کافیست افراد تنها به مدت سه روز باید از شست و شوی عمیق ابروها بپرهیزند، ابرو را با الکل پاک و تمیز کنند، در هنگام خوابیدن بر ابروها فشار نیاورده و بر روی ابروها نخوابند. از کشیدن سیگار بپرهیزند، از خاراندن ابرو و کشیدن آن پرهیز کنند و با رعایت این نکات جزئی، کاشت ابروی دائمی و تضمینی را برای خود تجربه کنند و از داشتن ابروهایی زیبا و پر تراکم وهمچنین زیبایی صورت خود لذت ببرند.


لازم به ذکر است که تعدادی از افراد پس از انجام روش کاشت ابرو دچار خارش و یا سوزش در محل کاشت می شوند که این افراد باید طبق دستور پزشک خود از کرم و یا محلول مخصوص استفاده کنند و از خاراندن محل اجتناب ورزند و با انجام این کار از رساندن آسیب به رشد ابرو های خود جلوگیری کنند. به طور کلی دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو، بسیار کم و محدود می باشد که این موضوع سبب خوشایندی و رضایت بی شمار مخاطبین این روش گشته است.


شستشو بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو، روشی رایج برای زیباسازی بیشتر چهره و میمک صورت است که به دلیل زیبایی طبیعی خود هر روزه بر مخاطبان این امر افزوده می شود.مراقبت بعد از کاشت ابرو امری الزامی می باشد و رعایت شستشو بعد از کاشت ابرو یکی از این مراقبت هاست که تجربه بسیاری را لازم دارد، شستشوی نادرست ابروها شوره، چربی، کیست مویی و جوش های چرکی را دربر دارد. بنابراین دقت در این امر ضروری می باشد. در ادامه به نکات لازم در این باره می پردازیم.


شستشو بعد از کاشت ابرو، تا یک روز بعد از عمل نباید صورت گیرد. افراد باید از تماس مستقیم آب با ابرو اجتناب ورزند، برای شست و شو از مصرف آب داغ بپرهیزند و به مدت 2 الی 3 روز اول رفتن به استخر، سونا و جکوزی ممنوع است. برای شست و شوی ابرو باید از شامپو های بچه یا شامپوهای مخصوص استفاده کرد تا آسیبی به ابروها وارد نشود. برای خشک کردن ابروها نیز از فشار آوردن حوله بر سطح ابرو بپرهیزند، از گرفتن باد سشوار بر ابروها باید خودداری کرد، از شیرجه زدن در آب باید اجتناب نمود و در روزهای اول از فعالیت های زیاد و عرق کردن نیز باید پرهیز نمود. در هنگام زدن پماد بر ابرو ها، باید دست ها ضد عفونی شوند و همچنین ابروها نباید در معرض نور آفتاب قرار گیرند.


با رعایت این نکات در دوره نقاهت پس از کاشت ابرو می توان از داشتن ابرو هایی زیبا و طبیعی لذت برد.


شستشو بعد از کاشت ابرو چگونه باید باشد؟

برای شستشوی ابروها توصیه می شود مقداری شامپو بچه یا شامپوی تجویز شده ی پزشک بر آب ولرم حل گردد و سپس از طریق اسفنج به آرامی بر ابروها قرار گیرد که هیچگونه فشاری بر آن ها وارد نشود و بعد از آن از طریق آب ولرم شستشو به آرامی انجام گیرد تا کف ها به کلی از ابروها برطرف گردند. برای تقویت ابروها بعد از شستشو می توان از روغن نارگیل و روغن درخت چای نیز کمک گرفت، اما باید توجه داشت که هیچگونه فشاری بر فولیکول های ابرو وارد نگردد.


در هفته دوم نقاهت بعد از کاشت ابرو، شستشو با محدودیت کمتری روبه رو خواهد بود و با فشار نیاوردن بر سطح ابروها می توان شستشو را انجام داد. به طور کلی شستشو بعد از کاشت ابرو بسیار حائز اهمیت است، بنابراین افراد باید از متخصص مربوطه خود نیز در این امر مشاوره بگیرند.


اصلاح بعد از کاشت ابرو

همه ما نسبت به اهمیت داشتن ابرو در چهره ی خود پی برده ایم و می دانیم که نقض در آن چه تاثیری بر ظاهر و اعتماد به نفس ما می گذارد.


همانطور که می دانید، کاشت ابرو از طریق برداشت موهای بدن، که معمولا از موهای پشت گوش و یا پشت سر استفاده می کند، انجام می گردد. سپس بعد از برداشت موهای جدا شده، فولیکول آن ها را جداگانه جدا سازی می کنند و سپس آن ها را در ابروها از طریق استفاده از بی حسی موضعی با مهارت هرچه تمام تر در عمق مشخصی از پوست می کارند که سرانجام منجر به رشد طبیعی تارهای ابرو می گردد.
اما همینطور که ابروها کاشته شده و زیبایی را به چهره مان هدیه می دهند، باید بدانیم که اصلاح ابروها در دوران نقاهت پس از کاشت ابرو نیز نیاز به شرایط ویژه ای دارد که به اتفاق این موضوع را بررسی خواهیم کرد.


اصلاح بعد از کاشت ابرو را چگونه باید انجام داد؟

ابروهای کاشته شده همانند ابروهای خود شخص می باشد و نیازی به کوتاهی زیاد و با فاصله های کوتاه نیست. به طور معمول ابروهای کاشته شده هر یک ماه یکبار کوتاهی نیاز خواهند داشت.


اصلاح ابرو با موچین:کار با موچین برای ابرو ریسک آسیب به فولیکول های مو را بالا می برد، زیرا ممکن است به تارهای کاشته شده فشار وارد شده و آن ها را از بین ببرد و کاشت ابرو را بی اثر و خدشه دار کند.

اصلاح ابرو با بند:بهتر است اصلاح با بند پس از کاشت ابرو نزد افراد حرفه ای همچون آرایشگران انجام گیرد و با مهارت و بدون رساندن آسیب، اطراف ابروها را اصلاح کرده و مشکلی برای آن ها بوجود نیاورد.

اصلاح ابرو با وکس:این اصلاح نیز مناسب بوده و ریسک آسیب به ابروهای کاشته شده را ندارد، اما باز هم توصیه می شود این امر توسط متخصصین صورت گیرد.با توجه به موارد قید شده به این نتیجه رسیدیم که اصلاح بعد از کاشت ابرو ممنوعیت نداشته و مجاز است، اما دقت در آن حرف اول را می زند.