تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

یکی از مشکلات مهم در بخش زیبایی ، ریزش مو می باشد که افراد بسیار زیادی را در جهان به خود درگیر کرده است .برخی افراد بر اثر ارثی بودن دچار کم پشتی های شدید و یا طاسی منطقه ای می باشند ، برخی افراد نیز بر اثر بیماری های خاص ریزش کل موها را تجربه می کنند .


ریش مو ، به هر دلیلی ضعف در زیبایی و چهره و همچنین روحیه افراد را به همراه دارد و افراد از این رو از ظاهر و وضعیت خود راضینیستند .اما پیشرفت علم پزشکی سبب شده است تا راه حل هایی نیز برای این مشکلات وجود داشته باشد .در مقاله زیر به بررسی 2 روش مهم و معروف درمان ریزش مو ، یعنی به تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هرکدام می پردازیم تا از این طریق کمک بزرگی در انتخاب درمان شما عزیزان کرده باشیم .


کاشت مو

کاشت مو یک روش موفق و شناخته شده در دنیا می باشد که بدون نیاز به جراحی و بی هوشی می باشد و اولین پیشنهاد درمانی برای ریزش مو به شمار می رود که بسیار مهم تلقی میگردد ، کاشت مو رشد طبیعی مجدد موها را به همراه خود دارد و افراد می توانند با استفاده از این روش به رشد طبیعی موهای خود دسترسی پیدا کنند که اعتماد به نفس بالایی را میتوانند از این طریق کسب کنند .اما کاشت مو نیاز به فولیکول مو خود فرد دارد بنابراین افراد کاملا بی مو نمی توانند از این روش برای درمان خود استفاده نمایند .


ترمیم مو

ترمیم مو بهترین روش برای افرادی می باشد که فاقد مو در سطح سر می باشند که این اتفاق بر اثر ارثی بودن ، بیماری های خاص و یا درمان ها و دارو های مختلف به وجود می آید . با نداشتن مو در سطح سر و یا استحکام نداشتن فولیکول موها افراد امکان استفاده از روش کاشت مو را نخواهند داشت چرا که این روش به برداشت و کاشت فولیکول ها نیاز دارد ، اما برای همین مشکل نیز راه حل وجود دارد و آن استفاده از روش ترمیم مو می باشد که موهای طبیعی و درجه اول از طریق واسطه بر سطح سر قرار خواهند گرفت و جلوه طبیعی و زیبا را برای افراد به همراه خواهند گذاشت .

کاربرد کاشت مو

کاشت مو روشی است که در کلینیک کاشت مو توسط متخصص کاشت مو انجام میگیرد ، این روش برای اجرا نیاز به فولیکول مو خود شخص دارد بنابراین متخصص با معاینه دقیق فرد و بررسی ریزش شخص و مقدار ریزش ، جنس مو ها و استحکام آن ها نیز می پردازد و مستحکم ترین ناحیه موها را برای برداشت انتخاب می نماید که معمولا موهای پشت گوش و پشت سر برای این کار مناسب خواهند بود .


کاشت مو دارای روش های مختلفی است که در مدل برداشت و کاشت و دستگاه های انجام این کار در آن ها باهم متفاوت می باشند .متخصص در جلسه اجرا ، با توجه به روش منتخب شده اول سطح برداشت موها را بی حسی موضعی میک نند ، سپس موهای مشخص شده را برداشت می نماید . پس از برداشت موها متخصص به برداشت فولیکول موها اقدام می نماید و با جداسازی آن ها فرد آماده کاشت خواهد شد . به این صورت که ابتدا سطح سر فرد بی حسی موضعی می شود و پس از آن فولیکول ها بر سر کاشته خواهند شد .


نتیجه نهایی کاشت مو نیز در زمان مشخص و طی شده خود قابل مشاهده خواهد بود که رشد طبیعی موها را به همراه داشته و ظاهری کاملا طبیعی را در بر دارد و یک روش عالی و منحصر به فرد برای رشد طبیعی موها خواهد بود و تنها روش در این زمینه به شمار می رود .


کاربرد ترمیم مو

ترمیم مو روشی عالی و منحصر به فرد برای افرادی می باشد که از داشتن فولیکول موی قوی محروم می باشند این افراد امکان استفاده از کاشت مو را ندارند اما میتوانند با روش ترمیم مو صاحب موهای طبیعی و چهره ایی زیبا گردند .این روش در مراکز تخصصی زیبایی زیر نظر متخصص این زمینه انجام میگیرد ، افراد با مراجع به این کلینیک وارد جلسه مشاوره می شوند که در آن به معاینه دقیق توسط متخصص سپرده خواهند شد .


متخصص ابتدا مقدار موی ریخته شده و سطح سر را اندازه گیری می نماید و سپس به بررسی جنس و رنگ موی اصلی شخص می پرازد تا موی انتخاب شده مناسب با فرد باشد و طبیعی ترین حالت ممکن را برای فرد ایجاد کند و در این جلسه پروتز نیز مناسب با سطح سر خود فرد ساخته خواهد شد .


در جلسه اجرا موهای انتخاب شده مناسب با چهره فرد بر روی پروتز مو شبیه سازی با سطح سر ، که دارای شبکه می باشد به صورت تار به تار نصب خواهند شد و پس از کاشت کامل بر روی سطح سر شخص با فیکس کننده های طبیعی نصب می گردند و نتیجه ایی فوری و عالی و طبیعی را به همراه دارد و برای افرادی که فاقد شرایط استفاده از کاشت مو می باشند توصیه می شود .


تفاوت ترمیم مو با کاشت مو در چیست ؟

با توجه به تفاسیر گفته شده متوجه شدیم ه ردو روش کاربردی ، استاندارد ، مناسب با نتیجه ای طبیعی می باشند .کاشت مو رشد طبیعی موها را به همراه دارد و جلوه ای کاملا طبیعی و زیبا به ارمغان خواهد آورد اما برای تمامی افراد کاربرد نداشته و همه نمی توانند از این روش استفاده نمایند . ترمیم مو برای رشد مجدد موها نیاز به 6 الی 10 ماه زمان احتیاج دارند و اما ترمیم مو در همان روز نتیجه خود را نمایان می کند ، بنابراین هر روش یک مزایایی نسبت به دیگری دارند و مناسب خواهند بود .


ترمیم مو ، رشد طبیعی موها را به همراه ندارد اما موهای کاملا طبیعی را برای افراد به همراه دارد که در پروتز طبیعی نصب می گردند و در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتایج رابرای افراد به همراه دارد بنابراین افراد بر اساس شرایط خود می توانند یکی از این روش ها را برای درمان خود انتخاب کرده و از داشتن چهره ایی طبیعی و زیبای خود لذت ببرند .


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره تکمیلی با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در تلگرام و واتساپ با شماره 09195873697 در ارتباط باشید