بهترین مرکز ترمیم مو

مراکز ترمیم مو مختلفی در ایران وجود دارد که فعالیت می کنند اما باید بدانید که چه عواملی باعث می شود که بین چندین مراکز ترمیم مو یک مرکز را انتخاب کنیم.اگر شما مایل به ترمیم مو باشید باید در ابتدا تحقیقاتی درباره روش های ترمیم مو و از همه مهم تر تحقیقاتی درباره بهترین مرکز ترمیم مو انجام دهید که شامل فاکتور ها و المان های خاصی می باشد.شاید اولین و مهم ترین فاکتور جهت انجام کاشت مو ، پیوند مو و سایر روش های درمانی ، انتخاب کلینیک معتبر و مجهز و همچنین در اختیار داشتن کادری مجرب با حضور پزشکان متخصص می باشد.


بهره گیری از روش های نوین ترمیم مو

استفاده از متد های جدید در کنار دانش رو دنیا یکی دیگر از مهم ترین مسائل برای انتخاب بهترین مرکز ترمیم مو می باشد.از دیگر مسائلی که می توان با انجان تحقیقات به آن پی برد پرس و جو از افرادی است که قبلا در مرکزی که قصد انجام ترمیم مو در آن را دارید تا بتوان خیال خود را از انتخاب بهترین مرکز ترمیم مو راحت نمود.امکانات مورد استفاده در مراکز معتبر و ایده آل شامل بروزترین و مجهز ترین تجهیزات می باشد که یک مرکز ترمیم مو مناسب همواره از آن ها برخوردار می باشد.


مرکز فوق تخصصی موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 4200 نفر کاشت مو و ترمیم مو را انجام داده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روش های نوین و ارائه آخرین متد کاشت مو و ترمیم در دنیا بوده است. همچنین افتخار انجام ترمیم مو برای افراد مشهور، بازیگران سینما و خوانندگان و هنرمندان كه پس از انجام ترمیم موی آنها هیچ كس متوجه انجام ترمیم مو ان ها نشده است از دیگر دلایل برتری این مرکز می باشد.


بررسی نمونه کارهای ترمیم مو

مرکز ترمیم مو رنسانس یک هدف را سرلوحه کار خود قرار داده اند و آن جلب رضایت مراجعین خود بوده که ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین ما از طرف مراجعین قبلی این مرکز به ما معرفی شده اند. لازم به ذکر است در این مرکز آخرین روش ها و متد های ترمیم و کاشت مو مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا چه بصورت رشدی و چه بصورت غیر رشدی انجام می شود. در کاشت مو به روش SUT اهدافی که همواره در این کلینیک مد نظر بوده و موجبات موفقیت کارکنان آن را فراهم ساخته بترتیب عبارتند از:


دلایل برتری مرکز ترمیم موی رنسانس

1.دارا بودن مجوزهای رسمی از کشورهای ایران ، کانادا و اکراین و با دارا بودن 3 نمایندگی در این کشور ها.

2. انجام این تکنیک SUT توسط 3 نفراز متخصصین مجرب و دوره دیده از فرانسه و امریکا ، 5 نفر تکنسین اطاق عمل و 2 نفر کمک بهیار انجام می شود.

3. داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته پیوند مو.

4. انجام پیوند موی طبیعی تا 14000 تار مو در یک جلسه.

5.رعایت اصول بهداشتی در زمان انجام کاشت مو.

6.این روش کاملا بدون درد , تورم و بدون بیهوشی بوده و شخص می تواند انجام کارهای روزمره خود را از فردای روز کاشت مو ادامه دهد.

7.موهای کاشته شده شخص در همان روز کاشت رویت می شود .(زیرا بلندی موهای کاشته شده Cm 0.5 تا Cm 1 می باشند.)

8.انجام مهندسی خط رویش یا همان (Hairline ) به طوره بسیار دقیق و طبیعی که کاشت نامنظم و پر تراکم آن با موهای تک فولیکولی را شاهد هستیم.

9.پیشگیری از ریزش موهای خود شخص توسط سلول درمانی یا همان PRP و ویتامین درمانی قبل و بعد از کاشت مو .

10.لازم به ذکر است که برای اولین بار در ایران با تکنیک SUT می توانیم کاشت موی ابرو و مژه را نیز انجام دهیم که در آن خواب مو و ظاهری بسیار طبیعی را شاهد هستیم.

11.دادن ضمانت نامه کتبی تمام عمر به شخص برای موهای کاشته شده.

12. در نهایت با تکنیک پیوند موی (SUT) شاهد دادن اعتماد به نفس بیشتر و خلق یک چهره زیباتر برای شما عزیزان می باشیم .

13. در روش (HRT ) آموزش های لازم بمنظور حفظ و نگهداری از ترمیم موی به شخص انجام می شود.

14. سرویس دهی منظم بعد از انجام ترمیم مو و هر گونه خدمات جانبی. (این تکنیک در یک جلسه قابل انجام است و نیازی به مراجعه های بعدی نیست)

15. انجام ترمیم مو توسط افراد مجرب و دوره دیده. (تیم متخصص ترمیم مو و گریمور و...)

16. تراکم بالای ترمیم مو و خط رویش طبیعی که با هر مدلی قابل انجام است به طوری که هیچ کس متوجه ترمیم موهای شما نم یشود

17. استفاده از بانک موی 100% طبیعی برای ترمیم مو که کاملا همزاد با موی شخص می باشد.

18.با استفاده از این متد می توان بعد از انجام آن اقدام به انجام فعالیت هایی همچون استحمام بی دردسر ، استخر و شنا و هر فعالیت ورزشی دیگر پرداخته و بدون هیچ مشکلی با استفاده از انواع حالت دهنده ها همچون ژل ، سشوار و... مدل موهای خود را تغییر دهید.

19.در نهایت با تکنیک ترمیم موی HRT شاهد افزایش اعتماد به نفس و خلق یک چهره زیبا تر برای شما عزیزان می باشیم . امید است که ما بهترین کیفیت و زیبایی را به شما عزیزان هدیه کنیم .


یکی از مهم ترین اهداف ترمیم موی رنسانس جلب رضایت مراجعه کنندگان به این مرکز می باشد و ما این افتخار را داریم که 80% مراجعین ما از طرف مراجعین قبلی معرفی شده اند که در این مرکز کاشت مو و ترمیم مو انجام دهند شما دوستان گرامی می توانید جهت اعلام هزینه دقیق کاشت مو به روش SUT و همچنین مشاوره و نوبت دهی با شماره های 02188943653 و 02188943726 تماس حاصل نموده و یا از طریق تلگرام عکس خود را به شماره 09122115442 ارسال کنید.