مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT

کاشت مو SUT بهترین و جدیدترین روش کاشت مو می باشد که نتیجه فوق العاده ای را نسبت به سایر روش به همراه خود دارد . روزانه افراد زیادی این روش را برای زیباتر شدن خود انتخاب می کنند و افراد زیادی نیز متقاضی این روش هستند.اما سوالی که برای مراجع کنندگان و متقاضیان این روش به وجود می آید این است که مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT چگونه می باشد .در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.اما پیش از آن توضیح مختصری راجع به کاشت مو به روش SUT خواهیم داد.


این روش تنها متد کاشت مو می باشد که امکان درمان را برای افراد کاملا طاس نیز فراهم می نماید .در این روش امکان برداشت فولیکول موهای نقاط مختلف بدن با بانک مویی قوی امکان پذیر است .همچنین برداشت موها از طریق دستگاه مخصوصی می باشد که جای زخم و بخیه به وجود نیاورده و در نتیجه در هنگام برداشت دردی احساس نخواهد شد. کاشت مو به روش SUT تراکمی سه برابر بیشتر از سایر روش دارد و پر پشتی و زیبایی منحصر به فرد را به افراد هدیه خواهد داد . با توجه به طبیعی بودن ظاهر مو در این روش هیچ فردی قادر به تشخیص کاشت مو نخواهد بود.


مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT ، روشی بدون نیاز به بخیه ، بدون نیاز به بی هوشی ، بدون درد و بدون جراحی می باشد که قادر است سبب رشد طبیعی موهای افراد گردد .با توجه به محدود بودن جلسه درمان این روش که تنها در یک جلسه و با زمانی مناسب اتفاق می افتد ، دوران نقاهت نخواهد داشت و تنها مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT نیاز است که بسیار جزیی و بی درد سر می باشند .افراد پس از انجام این روش می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند و نیازی به استراحت مطلق نیست.


به طور کلی مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش بسیار جزیی و عادی می باشد و مراقبت های سخت و محدود کننده را با خود به همراه نخواهد داشت.


از مراقبت های لازم در این روش می توان به پرهیز افراد از فعالیت های سنگین و به مدت سه هفته اشاره کرد. زیرا این فعالیت ها موجب افزایش تعرق در سر و آسیب به فولیکول ها می شود .با توجه به اینکه فولیکول های کاشته شده بسیار حساس هستند ، در صورت تعرق سبب آسیب به آن ها می شود و روند کیفیت پایانی کاشت از بین خواهد رفت. بنابراین تنها انجام فعالیت های روزانه و عادی در این مدت زمان ممکن خواهد بود .
به مدت سه هفته اول شست و شو سر باید با مراقبت های لازم انجام گیرد . شامپوی پیشنهادی که پزشک متخصص به فرد معرفی می کند می بایست مصرف گردد و شست و شو نیز بسیار آرام و ملایم با ماساژ سر بایستی انجام شود.


تنها محدودیت این روش ، عدم مصرف الکل ، سیگار قلیان و دخانیات بوده که در دو هفته اول به علت حساس بودن فولیکول ها به هیچ وجع توصیه نخواهند شد و سبب آسیب به فولیکول ها می گردند .مو در این روش بعد از گذشت حدود چهار ماه به رشد عالی خود خواهد رسید که بعد از دوازده ماه رویش کلی و پر پشت صورت می پذیرد . بنابراین با انجام این مراقبت های جزیی می توان در کمترین زمان ممکن شاهد بهترین نتیجه و عملکرد از طریق این روش کاملا طبیعی بود .


این روش به علت عدم زخم و بخیه نیازی به مراقبت از جای زخم و اسکار را به همراه ندارد و هدف از مراقبت در این روش تنها محافظت از فولیکول ها خواهد بود و بالا بردن کیفیت کاشت مو می باشد.


توصیه می شود افراد در روز های اول بعد از استفاده از این روش ، از لباس هایی با یغه های گشاد تر استفاده نمایند تا از هر گونه فشار بر فولیکول ها پرهیز شود .همچنین در هنگام قرار گیری در نور مستقیم خورشید از کلاهی مناسب استفاده شود.


محل سر با آرامش و ملایمت می بایست در دو هفته اول همیشه تمیز نگه داشته شود تا چربی و تعرق به فولیکول ها آسیب وارد نکند . پزشک جزییات و موارد لازم را در این خصوص طی جلسه ای به طور کامل قید خواهد کرد .بنابراین با رعایت تنها چند مورد جزیی می توان به سلامت فولیکول ها در روش کاشت مو به روش SUT کمک نمود و شاهد رشد منحصر به فرد و نتیجه عالی از این روش شد .


کلینیک رنسانس به عنوان اولین مرکز کاشت مو SUT در ایران شناخته می شود که با استفاده از دانشو و تکنولوژی روز دنیا اقدام به انجام این روش در ایران نمود.پزشکان متخصص در این مجموعه با آگاهی کامل نسبت به کاشت مو به روش SUT آماده ارائه بهترین خدمات به شما می باشند.شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با مشاورین کلینیک رنسانس با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل فرمایید و یا در واتساپ و تلگرام با شماره 09122115442 در ارتباط باشید.