کاشت مو در ورتکس سر

کاشت مو ، فرایندی است که در علم جدید برای درمان ریزش مو و طاسی موهای مردان و زنان استفاده می شود و روشی تضمینی و کارآمد در سطح جهانی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد . کاشت مو در نواحی سطح سر و حتی ورتکس سر امکان پذیر است .


برای کاشت مو از روش های مختلفی استفاده می شود که بهترین روش کاشت مو ، کاشت موی SUT می باشد .با استفاده از این روش امکان کاشت مو در تمام نقاط بدن و همچنین برداشت مو از هرجای بدن که بانک موی قوی داشته باشد امکان پذیر است .


ورتکس سر کجاست؟

فرق سر را در علم پزشکی ورتکس می نامند.ای ناحیه از سر در تمامی افراد موهایی با خواب های مختلف قرار دارد که به صورت دایره وار هر بخش از مو در جهت مختلفی روییده است. برای کاشت مو در این ناحیه نساز به دقت بسیار بالایی است و می توان گفت انجام کاشت مو ورتکس سر سخت ترین محل برای پیوند مو می باشد.بسیاری از افرادی که دچار کم پشتی مو در ورتک سر خود هستند با شاهنه کردن موهای اطراف به سمت این ناحیه می توانند کم پشتی موهای خود را پنهان نمایند اما در صورت وقوع ریزش شدید نیاز به کاشت مو در ورتکس سر می باشد.


امکان کاشت مو در ورتکس سر وجود دارد؟

به منظور انجام این کار هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد و پزشک معالج با بررسی و آزمایش های لازم می تواند اقدام به انتخاب بهترین روش درمان نماید.در این ناحیه از سر می توان به شیوه های مختلفی اقدام به پیوند مو نمود که بر اساس شرایط و شدت ریزضش ، نوع و جنس مو و سایر موارد فرد می تواند اقدام به کاشت مو ورتکس نماید.


البته نکته بسیار مهمی که در انجام کاشت مو این قسمت وجود دارد نوع خواب موها و تفاوت آن با سایر قسمت ها است.جهت موهای در فرق سر در جهات مختلفی قرار دارد که این موضوع کمی کار را برای پزشک جهت انجام طبیعی کاشت مو زمان بر تر می کند.بنابراین انجام این روش درمانی نیاز به تبهر پزشک شما دارد.


کاشت مو در ورتکس سر

کاشت مو روش قطعی و تضمینی برای طاسی و ریزش مو ها می باشد . امروزه در سرتا سر دنیا این روش متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است . کاشت مو در ورتکس سر امروزه در میان انتخاب مردم رایج شده است به گونه ای که با انتخاب این روش می توانند ناحیه مورد نظر را پر پشت نمایند. ورتکس سر همان فرق سر است که کاشت مو در این ناحیه به دلیل حساس بودن منطقه ، نیاز به مهارت بالایی دارد .کاشت مو در ورتکس سر باید چرخشی صورت گیرد تا موها طبیعی جلوه کنند و ظاهر خوبی را نشان دهند . با اسنفاده از تکنیک کاشت مو SUT می توان بهترین و طبیعی ترین تراکم را برای کاشت مو در ورتکس سر داشت.


عوارض کاشت مو در ورتکس سر

کاشت مو در ورتکس سر هیچگونه عوارضی برای فرد و ظاهر شخص ندارد . این روش تنها به مهارت در هنگام کاشت احتیاج دارد که این مسئله توسط پزشک متخصص ماهر و با تجربه امکان پذیر است تا تراکم مو برای کاشت ، نوع کاشت و حالت کاشت مو را متناسب با سر شخص به شکل استاندارد انجام دهد و جلوه ای طبیعی را به همراه داشته باشد. البته به این نکته باید اشاره کرد که وجود موهایی با زاویه خواب متفاوت سبب می شود در صورت انجام کاشت مو به دست افرادی نا بلد ، سبب ایجاد ظاهری مصنوعی در فرد می شود.کاشت مو در ورتکس سر هیچگونه عوارضی ندارد اما رعایت نکاتی بعد از انجام کاشت مو در این ناحیه الزامی است که عبارتند از :


مراقبت های بعد از کاشت مو در ورتکس سر

• استفاده از شامپو های مخصوص و دقت در شست و شوی موها الزامی است. (مشورت با پزشک جهت انجام شست و شوی سر)

• بعد از انجام پیوند مو در این ناحیه می توان از کمپرس یخ جهت بهبود التهاب استفاده کرد.

• استفاده به موقع از داروهایی که پزشک برای فرد تجویر می کند.

• مصرف داروهای التیام دهنده و مسکن ها با مشورت از پزشک

• به مدت 5 روز فرد می بایست استراحت کاملی داشته باشد تا بهبودی سریع تری را شاهد باشیم.

• جلوگیری از تعریق طی روز های اولیه کاشت مو

• ممانعت از قرارگیری افراد در معرض نور مستقیم آفتاب

• فرد به مدت دو هفته باید در هنگام خوابیدن دقت زیادی داشته باشد تا به مو های این قسمت نخوابد زیرا این بخش سر حساس تر بوده و نیاز به مراقبت های بیشتری دارد .

• و...


با رعایت این نکات فرد می تواند شاهد موهایی زیبا پر پشت و طبیعی در این ناحیه سر باشد .اگر قصد انجام کاشت مو در ورتکس سر و یا مشاوره در این زمینه را داشته باشید می توانید جهت ارتباط با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی موی رنسانس با ما تماس حاصل نمایید.